Veel plezier Esther! Zindelijk worden: L is overdag zo goed als zindelijk. Alleen vind ze het eng/spannend (ik weet het niet goed) om te poepen op het potje of op de wc. Ze geeft aan dat ze moet poepen, we gaan met haar naar het potje, maar ze komt er gelijk weer af. Dit kan een paar uur doorgaan tot ze het echt niet meer houd en dan poept ze in haar broek. Dan moet ze huilen. Wij worden echt niet boos oid op haar. Heeft er iemand tips om het leuk te maken om te poepen op het potje? We lezen met haar boekjes, spelen met speelgoed, kijkt tv, samen naar de wc. Maar meestal is ze er al af voordat ik al een boekje gepakt heb. Een enkele keer heeft ze op het potje gepoept en toen hebben we haar de hemel ingeprezen.
Lab, n vond t eerst ook raar om te poepen op potje.. Maar idd veel complimenten geven! In t begin kreeg ze cadeautje, maar nu mag ze een sticker uitzoeken ( ook bij een plasje) en opplakken (gewoon op een a4'tje, ) ze vind t geweldig!!
Hij woog bij geboorte 4.5 kilo. Hij is voor het laatst gewogen en gemeten in februari en toen was hij 96 cm en 16 kg. Hij is idd een reus.
S is nog niet zindelijk. Hij plast op het potje als we hem erop zetten maar geeft niet zelf aan dat hij moet.
DDB, jeej 4,5 kg bij geboorte.. Heavy! Hahaa Flink mannetje! 16 kg! En al bijna een meter! N is overdag ook zindelijk!
Nou meid dat paste ook niet hoor. Vandaar keizersnede. Lichaam dacht je kan me de pot op tot 4 cm ontsluiting en dan kap ik ermee
21 Is best veel! Haha Ik bij allebei 13 kg... en binnen een week na de bevalling was het er ook weer af.. nu ben ik gelukkig! Ietsje zwaarder als voor de zwangerschappen. . Hopelijk kan ik op dit gewicht blijven..
Best veel? Joh?!! Enorm veel zul je bedoelen. Haha. En hoe het komt? Ik zat echt niet de hele dag te eten of zo. Maar ik hield ook niet veel vocht vast (op de laatste 2 weken of zo na) En ik zag er ook niet uit alsof ik zóveel was bijgekomen. Maar ja. Nog 4 kg en dan zit ik weer op mn oude gewicht.
Essie veel plezier! wat heerlijk dat de tweede zo makkelijk is Meid! en CAtherina ook natuurlijk ! Karin leuke banner!! is alles al geregeld?? en jullie hebben in mijn ogen allemaal reuzenkinderen!! Nienke is ruim 2,5 en 9,785 gr zindelijk zat gaat met dr broek op dr knietjes naast me staan en roept mamaaaa nienke poepen op de zee.. uhm nja dan moet ze dus poepen plassen doet ze liever in dr luier? echt een maf kind snap ook niet van wie ze het heeft Oh meid leuk dat je duitse buren kwamen kijken, benieuwd of ze nog steeds zo liefelijk komen kijken als we tegen elkaar moeten haha Hier er ff een week uitgeweest met sparky de eperpaardenvierdaagse en ja ook dat is weleens nodig , nienke logeerde eerst bij me zus en daarna bij me moeder. verder een rotweek achter de rug , de hond die ik bij mijn ouders liet toen ik op mezelf woon hebben we van de week in laten slapen hij was pas 10,5 maar had een gesprongen tumor in zijn buik verder gaat alles zijn gangetje ben niet heel actief hier, maar dat is meer omdat ik de meeste wel op fb heb, en geen tweede meer wil/mag dus ja dan is het gauw uitgeluld natuurlijk ,.. ben wel heel benieuwd naar Karin haar bruiloft! dat is echt iets om naar uit te kijken, de foto;s als je die hier plaatst hoor haha maar vind het spannend voor jou ! hihi verder heb ik wel contact met twijfel erg gezellig, en van wendy lees ik veel op fb en van es ook wel , en natuurlijk flora haha dus ja weet niet veel te melden ,. stom eigenlijk toch ?
Joyce, ik weet ook niet zo goed meer wat ik hier moet melden.. tis ook aardig rustig! Idd wat je zegt; we hebben elkaar op fb.. Haha Wat rot van je hond niet leuk zulke dingen!!! Nien en nik schelen dan niet zoveel.. Nik is 10 kg.. Senn al 5 Haha
Haha angela, 15 kg is l? valt nog mee toch voor een jongen? Hoe is t gisteren gegaan met spiraaltje laten verwijderen? Nu spannend!!! hopelijk snel ongi!
Meid, ja hij is ruim 15 kg. Hij is ook lang dus dat compenseert. Maar als je hem ziet is het een flinke jongen. Ik had het geluk dat me spiraal goed vast zat. Dus in plaats van 1 keer moest ze 2 keer trekken😕 Nu wachten we maar af... Vorige week me eisprong gehad. Spiraal zorgt ervoor dat ei niet kan innestellen. Wie weet kan die nu nog innestellen en anders wachten op ongi