Gek op roze 6 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 8)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meid1987, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lekker wendy!

Lab, wij gaan ook naar een camping in brabant!

Puzzel, hoe kan je nou niet houden van om op vakantie te gaan? ;) lkkr vind t heerlijk! Baal enorm dat we nu niet " ver" gaan...

2. ja ze danst de hele dag door, maar door wederom een hele fijne nacht met nienke, verslapen helaas ... en vanavond wou ze niet gaan slapen terwijl ze echt op was! ze heeft uit kwaadheid alles ondergekotst.. pff maar ze slaapt!

hier gaan we weer naar Luxemburg! zin in !!

puzzel niet van vakantie houden?? huh haha

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Angela: spannend nu officieel. Hopelijk is het snel raak

Labrador: leuk DE bekende camping in Bergeijk? Ben ik jaaren geweest

Wij gaan naar de Eifel in Duitsland een week

Joyce: het dansen zag er erg leuk uit!

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nee als wij op vakantie gaan doen we dat in Nederland en als we er eenmaal zijn dan willen we naar huis! Vooral ik heb erge heimwee. En nu met j. Zie ik zelf niet zoveel nut maar goed ieder zijn ding.

Joyces wat 'n ellende hier gaat t heel goed juist met slapen. Hoop dat t voor jou ook zo zal gaan in de toekomst.

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ieder zn ding inderdaad :)
    Ik hou van vakanties. Leef ik echt naar toe en doe ik het liefst zo vaak mogelijk :)

6. ik wil geen vakanties in het buitenland qua vliegen of verre reizen.. haha

wel in de buurt luxemburg, duitsland, belgie frankrijk ...

ik heb hier natuurlijk ook mijn dieren nog en als daar iets meer is wil ik terug kunnen, 1 hondje gaat altijd mee, maar de andere is bij mijn zus, me paard blijft natuurlijk ook thuis, en de kat word door de buren gedaan, maar mocht er wat zijn met 1 van hun ga ik zeker terug:)

of met mijn familie

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Mamootje: Idd we gaan naar camping de Paal in Bergeijk.
    We hebben bewust gekozen voor een camping voor jonge kinderen. Wat is jouw ervaring van deze camping.

Meid: Naar welke camping gaan jullie?

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, wij gaan naar Prinsenmeer, in asten

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meid: lekker hoor er ff tussen uit

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Goh Puzzel ik kan je de hand schudden ik hou er ook helemaal niet van. We gaan wel af en toe een weekendje weg naar CP ofzo. Gaan we in september ook doen en dat is dan al lang genoeg.

Oh Joyce wat een ramp zeg. Ik vind dat bij ons de dag al zo achterlijk vroeg begint maar bij jou is het vele malen erger. Ik klaag nooit meer. Wij gaan altijd rond 19 uur naar boven met S., vaak ligt hij er dan rond kwart over/half acht in maar gaat gerust nog lekker liggen spelen tot acht uur half negen en tussen 6 en kwart over 6 is hij echt wakker wakker. pffffffff. Ik verlang niet veel echt niet. Kwart voor 7 zou ik al heel blij van worden, maar helaas.
    Nou vandaag was het dan weer handig want hij is voor het eerst naar de gastouder gegaan en ik begin half acht met werken dus moest hem om 7 uur afzetten. Hij heeft het super gedaan. En hij heeft gewoon leren springen! Zijn we al half jaar mee bezig, want hij loopt bij de fysio en springen moest hij onderhand kunnen. Nou wij kregen het niet voor elkaar. Daar niet, thuis niet gewoon NIET. Komen we hem net ophalen bij de gastouder staat hij me toch een potje op de trampoline te springen met de dochter des huizes. De gastouder zei ook al dat hij 's morgens nog niks deed en 's middags begon hij ineens te springen hahaha zo grappig.

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ddb, zo zie je maar dat die kleintjes toch pas iets doen als zij t willen. . (Of eraan toe zijn) Haha

Ben ik dan erg verwend dat mijn kindjes goed slapen :)
    vanmorgen werd s om half 8 wakker en n om half 10
    S heeft na de fles ook nog geslapen tot half 10

12. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ja je bent verwend! hahaha. S. heeft werkelijk nooit lang geslapen. Als iniminibaby begon hij de dag al om 5 uur en dan deed hij om tien uur en om 13 uur even een hazenslaap van 3 kwartier en that's it.

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Slaapt s overdag nog? (Hoop t voor je!)

Mijn s slaapt denk ik 20 uur per dag/nacht.. Haha
    N doet geen middagdutje meer.. tenminste niet in bed.. alleen in de auto.. Dus ik ga regelmatig een rondje rijden... hahaa

14. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ja dat wel. Heb dat geprobeerd eraf te halen in de hoop dat hij dan langer slaapt. Wilt averechts. Hij werd nog eerder wakker....oeps!

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh nee! Laat hem dan overdag maar lekker slapen ;)

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    hmmm hier ook wel verwend qua slapen

ze gaan 's avonds rond half 8 naar bed
    S. slaapt dan tot de volgende ochtend half 9/9 uur
    M. komt meestal om half 6 voor een fles, maar slaapt daarna weer verder tot half 9/9 uur

M slaapt 's morgens van 11.00 tot 13.00 en doet daarna 's middags ook nog een dutje samen met grote zus van meestal een uurtje of 2.....

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, dat is fijn!!!! :)

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Heerlijk als de kindjes zo lekker slapen ik heb logeerkindjes en die mogen gewoon niet voor 8 uur de kamer af als ze eerder wakker zijn mogen ze gewoon op de kamer spelen. Zo wil moeder het graag en ik vind dat prima. De kinderen zijn ook al 8 dus dan kan dat ook vind ik.

Hier is al heel veel geregeld voor de bruiloft we hebben van de week de ringen opgehaald en de videograaf besproken en volgende week hebben we een afspraak bij het reisbureau om te kijken voor een huwelijksreis. Maar we doen lekker rustig aan met regelen. Al is bijna alles al geregeld. We hebben nog bijna een jaar de tijd.

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: Leuk om met de voorbereidingen bezig te zijn voor jullie dag.

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin, fijn dat bijna alles al is geregeld! :)

Wij gaan onze trouwplannen ook voorzichtig aan weer oppakken! :)

Deel Deze Pagina