mamootje: jemig meid, lijkt me echt heftig! Waarom kreeg je de vlokkentest? Wat waren dingen waar ze aan twijfelden? Catharina: ooh jemig meid. Ja, het lijkt me niet fijn zo. Maar ik merk ook dat we echt samen moeten plannen om even tijd met elkaar te hebben, want je bent best druk met alles regelen, en dan loop je snel langs elkaar heen. Sterkte!
Vandaag weer met n naar plopsaland geweest, ze vond t super! Kleine mop heeft zo genoten! Prachtig om te zien!
Leo, onwijs leuke dag Ik las op fb dat mamootje was weg/flauwgevallen.. T gaat dus niet helemaal lkkr bij haar
Ze was compleet uitgeput meid of niet. Zo leuk voor die kleintjes vind het jammer dat het voor ons zo'n eind rijden is Ik had het van mamootje nog niet gelezen op fb. Klinkt niet echt fijn allemaal
catherina jakkes hopenlijk komen jullie er samen toch uit even een weg zien te vinden waarin tijd is voor werk kinderen en elkaar! Esther auw en voor JJ ook auw, en weer 1 inwerken zucht... Twijfel kiekboe ,,,ennuh ook leo en ik wonen niet bij elkaar in de burut hoor haha Mamootjes hoe is ie meis? uh verder ah plopsaland leuk! zag foto ja!
Hahaha joyce schrik. Hier gaat alles goed . Z is echt af en toe een monstertje. Wil het sommige dagen alleen op haar manier doen. Maar daar komen we wel overheen. Verder rustig hier. Volgende week zondag willen we gaan zwemmen met de halve familie. Lees alleen die met kids whaha. Heb er wel zin in.
Lees allemaal vervelende dingen Mammootje heel veel sterkte wanneer komt de uitslag? Cath sterkte hopelijk kom je er samen uit ook voor je kindjes Ester gaat het al beter met jj Ik net terug van vakantie was super leuk en gezellig
En stess, maar had even terug gekeken op fb, en kan niks meer vinden.. Miss ben ik in de war....?!! Weet niet meer.... Leo, gezellig!! Haha n kan ook een draakje zijn! Ah gister zo'n drukke spannende dag; ze slaapt nu nog!
Ik had hier niet meer gereageerd omdat ik geen puf had jullie verhalen bij te lezen en ik wil niet alleen over mijzelf praten maar ook op jullie reageren. Maar nu iedereen erom vraagt Het kan idd zijn dat meid wat heeft gelezen. Ik had een fout gemaakt door het op mijn tijdlijn te zetten ipv in een bericht. Ik was niet blij met mijzelf daardoor, ik wil niet dat iedereen weet wat wij nu doormaken. Ik heb ook maar eens mijn vriendenlijst opgeschoond daardoor. Dus toen ik het doorhad zsm verwijderd. Hier ging het dus niet zo goed. De spanningen waren mij teveel geworden. Nu ook weer thuis van het werk daardoor Deze week krijg ik de uitslag, ben zo bang Catharina: is je man er ook van bewust dat het wat minder loopt?
he mamootje wat een stress moet dat geven, weet je wanneer deze week en pak je rust denk aan jezelf en de kleine in je , hopenlijk valt het allemaal mee x
Oh mamootje toch. Hoop dat je een goede uitslag krijgt. Denk in ieder geval aan je en wens je heel veel sterkte! x
Lieve mamootje, vind t zo rot voor je! Ik hoop dat je de uitslag snel krijgt! Hopelijk valt t allemaal mee! Ik duim heel hard!!! Dikke knuffel! X.. Denk aan jezelf!!!
@mamootje, kan me helemaal voorstellen dat het je teveel wordt, ik hoop echt dat de uitslag goed is. tsja, ik heb het wel besproken met m'n man. Maar volgens mij denkt die dat het allemaal wel over waait. Dat idee heb ik niet.... @karin, welkom terug van vakantie! @meid, dus dat plopsaland is al wel leuk voor 2 jarigen?
@Mamootje, heel erg veel sterkte en ik zou zo graag iets voor je willen doen. Alleen al een arm om je heen slaan en laten weten dat wij er allemaal voor je zijn. En je hoeft niet op ons allemaal te reageren, maar je mag zeker alleen over jezelf praten. Ook daar zijn wij voor. @Karin, heerlijk dat je een fijne vakantie hebt gehad. @Catharina, Volgens mij is het man eigen om te denken dat het wel weer overwaait en er niet meer op terug komen, terwijl wij er alles aan doen om het te redden. Heel erg veel sterkte en je kan altijd bij ons spuiien doe ik ook @Meid, ik denk dat wij ook een keer naar Plopsaland gaan. Hier gaat het goed met mij en met JJ. De plekken in zijn gezicht worden al weer minder, dus dat is fijn.
Mamootje ik ben er stil van. Hoopdat jullie deze week wat meer duidelijkheid krijgen. En ik stoor me er niet aan als jij onze verhalen niet bijhoudt. Wij bieden je een lezend oog. (Luisterd oor gaat hier zo moeilijk) Wat jij nu mee maakt is niet te omschrijven. Het is denk ik een angst van mij geweest om zulk nieuws te horen te krijgen. Ik zou dus niet weten hoe ik zal hebben gereageerd. Maar weet dat ik vaak aan je denk. Dikke knuff.
Cath, n vind plopsaland helemaal geweldig! We zijn nu 2 keer geweest.. Er zijn wel aantal attracties waar ze nog niet in mag (achtbaan etc) Maar er zijn ook veel dingen wat wel mag! (onder begeleiding natuurlijk)