Gek op roze 6 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 8)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meid1987, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijft toch spannend karin!!

ook hier moeten we maar is een datum gaan prikken ... komt eh steeds iets tussen haha best slecht mja..

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Leuk al die trouwplannen☺

Lucas zojuist naar de peuterspeelzaal gebracht. Laatste keer voor de vakantie. Hij vind het afscheid nog steeds niks daarna speelt hij wel lekker.
    Na de schoolvakantie komt een vriendinnetje van hem bij hem in de groep hopelijk gaat het dan wat beter met hem

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Angela, ben je al ongi geweest?

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Nee zit nog steeds te wachten. Denk wel dat ik vorige week eisprong heb gehad dus tel daar maar 2 weken bij op

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nou ff afwachten dan nog! Hopelijk wordt je helemaal niet ongi! ;)

Wow, n is vannacht voor t eerst droog gebleven! :)
    Overdag is ze zo goed als zindelijk.. :)
    Grote meid!

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wat goed van n!

Ik hoop het ook niet. Maakt wel weer erg onzeker zeg. Had Ik niet verwacht

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Angela, t kan snel gaan hoor!
    Bij n duurde t ruim een jaar voor ik zwanger was, en bij s was t gelijk raak! Dat hadden wij ook niet verwacht!

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Is ook zo. Maar voel weer veel dingen en dat maakt onzeker zou het ontspiralen zijn of misschien zwanger of is het er niet maar wil ik het voelen of. ... pfff Ik wordt dus weer onzeker

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Herkenbaar Tweety ik zit ook altijd op vanalles te letten waar ik normaal niet op zou letten.

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ddb zijn jullie ook bezig voor een brusje?

Angela, probeer t los te laten! En geniet van je kleine ventje, en al het andere leuke wat er op je pad komt! ;)

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Idd Ddb dan voel ik wat en dan denk huh heb ik dat anders ook.

Meid, ben er nu ook niet zo mee bezig als toen met Lucas. Hij leidt wel enorm af.
    Maar dat ik nog geen echt ongi heb gehad maakt dat ik niet weet wanneer me cyclus is begonnen. Ga nu maar uit van 23 juli als NOD. Nog een weekje en dat vliegt voorbij

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Meid al sinds november 2012 En dat is dan meteen alles wat ik erover kwijt wil (geen zaken voor internet) ;)

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ddb, och jeetje.. wat rot!! Wist ik niet! Sorry!!!!
    Ik zal dan maar niet verder vragen! Dikke knuf!!

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dames even een update van hier!

Dames doen t allebei super goed. Ben alleen intens verdrietig want iemand die ik goed kende zat in het vliegtuig. Ben totaal van de kaart. Y. Vraagt nu ook steeds dingen over de dood best heftig zo!

15. tweety en ? al ongi geworden ?

DDB knuf!!

Puzzel jemig ja jakkes sterkte , ik heb het nienke uitgelegd voor zover mogelijk , want hoe leg je zoiets uit? doordat twee haantjes landen met elkaar vechten en daarbij ook onschuldige burgers en kindjes van daar treffen, die hebben een vliegtuig met mensen en kindjes die op vakantie gingen , ook doodgemaakt, waarom is niet duidelijk .. maar die mensen gaan nu voor altijd op vakantie naar een wereld zonder oorlog en pijn ...
    maar de mensen die achterblijven (de opa's en oma's , de huisdieren, de kinderen , de ouders enz ) die willen heel graag de lichamen terug van de mensen die eeuwig op vakantie gaan , niet om ze van vakantie af te halen , maar om ze een plekje te geven wat dichterbij die achtergebleven mensen is , zodat ze de mensen nog wel een paar keer kunnen opzoeken, om praten of te huilen, want het was helemaal niet de bedoeling om die mensen voor eeuwig op vakantie te sturen... zo heb ik het aan nienke verteld, en ze snapt het wonderbaarlijk goed, ze is nu bang als opa en oma gaan vliegen dat er misschien ook wel boze mensen zijn die ruzie hebben en opa en oma voor altijd op vakantie sturen....

het is een bizare en heftige situatie , maar bovenal irriteer ik me mateloos aan de aanpak van nederland, en het omgaan met de persoonlijke bezittingen, en de lichamen van de slahtoffers al daar.. als die vliegtuig vol amerikanen had gezeten , waren die allang bij de geliefde thuis geweest,... soft pleuris land wonen we in bah bah bah

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Puzzel, heftig hoor. Sterkte

Nee nog niet ongi. Ga er vanuit dat woensdag mijn nod is

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ooh puzzel wat erg!!!! :(
    Heel veel sterkte! Vreselijk wat er is gebeurd! Niet te bevatten!
    Moest zo huilen bij t zien van die man die t knuffelt omhoog hield... vreselijk! Nik slaapt ook met een knuffel...
    Je zal als opa en oma die beelden zien :(
    heb dr geen woorden voor! :(
    Voor jou een hele dikke knuffel! Hoop dat je t een plekje kan geven!

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce, denk dat Amerika, Oekraïne al had gebombardeerd...

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    puzzel wat vreselijk!
    Heel veel sterkte meid!

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Puzzel, vreselijk!
    Ik ken niemand die in het vliegtuig zat en vind het al super heftig en super verdrietig dus laat staan als je iemand kent ...

Deel Deze Pagina