Ddb, ik begrijp het. Is soms ook heel oneerlijk. Ik had het ook totaal nog niet verwacht. Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is. Catherina, Dank je wel
Angela, hoe gaat t? Al een beetje aan het idee gewend dat er (als hopelijk alles goed mag gaan) in maart een klein hummeltje bij komt? Doe je elke dag een test? deed ik wel! Hahaa
Alles gaat goed andere kwaaltjes als met Lucas. Doe niet elke dag een test merk het wel aan me lichaam😉 Vandaag komt moeders voor moeders dus straks wel ff testje doen. 21 augustus hebben we intake bij de vk en 1 september de termijnecho. Voor zover ik het nu zelf uit kan rekenen ben ik zonder gein 1 april uitgerekend.
Angela wat een rot dag nja de kans is gelukkig klein dat HIJ! Op 1 april komt Mamootje Hoe gaat t met jou?
Ja denk weer een jochie! Maar goed ik heb t meestal fout! Dus je zal nu wel een meisje krijgen! Hahaa... Oh wat fijn 9 dagen te vroeg! N. Was 3 dagen te laat en s 11! Pfff...
We zullen eind maart begin april. Met Lucas heb ik 7 maanden Het gevoel gehad dat het een meisje was, laatste 2 maanden begon ik te twijfelen... Nu nog niet echt een idee Pff die 2 van jou lieten echt op zich wachten. Maar nu kun je je geen leven zonder ze indenken
Vreselijk he!!! Haha maar idd! Kan me niet meer voorstellen dat ze er niet zouden zijn! Heerlijke moppies! Heb t wel getroffen met 2 voorbeeld kindjes! Bij n wist ik zeker dat t een jongen zou zijn, en bij s was ik er van overtuigd dat we nog een meid zouden krijgen.. Maar jullie willen t weer niet weten wat t wordt? Dan hoop ik niet dat jullie het tijdens de echo zien. . Dat hadden wij dus wel bij s! Hahaa overduidelijk gewoon!
Haha jouw moedergevoel klopte wat dit betreft niet. Wij willen het idd niet weten verrassing vinden wij leuker. Vorige keer met echo's steeds aangegeven dat we het niet wisten en ook niet wilde weten en dan gaven ze netjes aan alle ze beneden kwamen aan dat we even niet moesten kijken. Heel netjes vond ik dat
Haha bij ons wist ze ook dat we t beide zwangerschappen niet wilden weten maar toch 1 x zette ze de echo op mijn buik en was t overduidelijk! Zij dat ding snel weg.. zegt mijn vriend; nou schat het is een jongen! Toen zei de gyn. Dit kan ik idd niet ontkennen.. maar in dld krijg je elke controle een echo dus de kans dat je t een x ziet is wel groot natuurlijk! Haha
Ja dan kan je er niet meer onderuit. Verbaasd me nog steeds dat jij zoveel echo's hebt gehad. Mijn buik is zo ontzettend opgezet niet normaal zeg.
Ja goed he! Zo vaak een echo! En dan krijg je ook nog de 20 wkn echo in t ziekenhuis en krijg je ook 4D echo en foto's en rond 34 weken krijg je weer zo'n echo in het ziekenhuis Bizar dat je daar in ned best veel voor moet betalen! Darmen aan t opzetten?