Jee ook mij is het gelukt via telefoon te plaatsen. Alleen ff bijdraaien dames😉 Mooie foto's meid
Leuk leuk! Ben wel heel benieuwd hoe de kindjes van puzzel en cath er nu uit zien.. Alle andere kindjes zie ik nog wel op fb voorbij komen... Puzzel we hebben idd knappe kindjes allemaal
Zo meid lijkt wel een baby!! Echt niet normaal! Onze dames lijken dus echt niet op elkaar!! Tenminste vinden wij maar zie maar wat jullie vinden. Zal ff foto's zoeken.
Wat is Y al een grote meid!! Ah J is een poepie!!!! Vind ze idd niet zoveel op elkaar lijken! Misschien komt dat nog Mooie meisjes!
Ook al zo knap!! Ik zie bij hun idd minder gelijkenissen, juist hartstikke leuk tochieder hun eigen gezichtje!
Y gaat al over een half jaar naar school meid! Echt zo snel gaat het. Ja we hebben allemaal knappe kids inderdaad!
Ahh de eerste van ons clubje gaat al bijna naar school. Wat gaat de tijd snel. Meid, die van jou lukken echt wel op elkaar. Puzzel, die van jou vind ik Tot nu toe niet op elkaar lijken
Tweetal bizar he! Vind het wel super leuk dat ze naar school gaat!! Ik als kleuterjuf haha. Nee er is ook aan mij gevraagd door iemand of mijn kids van dezelfde vader zijn... Hihi