jammer Karin. Spannend weer om in ieder geval al weer in te schrijven. Wij zijn op bedden jacht. We willen voor L in oktober een nieuwe kamer maken met een 1 persoons bed. DOK 2 - Het Woonwarenhuis Junior bedbank VT wonen - Bed - Tieners dit bed en ook zo'n zelfde kast erbij lijkt ons erg leuk en dan aan kleden met lief spulletjes.
Ja altijd om de 5 weken zat wel eens 1 of 2 dagen naast maar meer zeker niet tot hij vorige maand raar ging doen en er ineens 6 weken tussen zat en nu dus al Bijna 7.
Ha d vorige week al een test gedaan en die wat negatief en aangezien ik het idee heb dat ik nog geen eisprong heb gehad omdat mijn temperatuur heel laag is is testen denk ik niet nodig
Karin: wat raar de onzekerheid met je cyclus Dat duurt langer dan ik had verwacht zo'n wachtlijst Meid: hoe is het werken gegaan? Angela: pikt je lichaam je cyclus weer op?
Mam ootje de wachtlijst is de kortste van heel nl want we wilde eigenlijk naar Zwolle omdat we daar ook al met de icsi bezig waren maar daar is de wachtlijst 4 tot 5 jaar
Wow Mamootje wat super!!! Gefeliciteerd meis!!! Ben blij voor jullie! Werken gaat goed hoor!! Wel ff wennen op mijn nieuwe plekje!! Sinds maart ander werk, maar ging in april natuurlijk al met verlof Karin, jeetje dat had ik niet verwacht....