Pfff mamootje het zit jullie ook niet mee zeg Wat ontzettend kut zeg! Sterkte!!!! Dikke knuffel! Ddb succes vandaag!
Mamootje alsof je niet al genoeg aan je hoofd hebt. Krijg je dit er ook nog bij. Dit wens ik je echt niet toe. Heel veel sterkte!
Wij hebben vanochtend een vroege echo gehad en daar een mooi wurmpje met een mooi kloppend hartje😊
Meiden bedankt allemaal. Ddb, hoe is het met jou gegaan? Meid, is je vriendin al begonnen met de chemo? Labrador, ja al weer ruim 7 weken ongeveer
Angela, nee zo'n domper .. Ze moest maandag naar ziekenhuis om alles Door te spreken, maar de uitslag van de pet scan was er nog niet :s nu moet ze vrijdag weer..
Oh nog langer spanning. Lekker dan... Hier is alles goed gegaan. Wij moesten eerst naar het Radboud en daarna weer terug naar ons eigen zh voor de inseminatie. Dat lukte nog niet meteen want blijkbaar heb ik een knik in mijn baarmoedermond waardoor dat rietje er niet in wilde. Dus dat was wel even pijnlijk. Hopelijk is het snel raak.
Oh gadsie meid, hopelijk krijgt ze vrijdag te horen wanneer ze gaat beginnen. Onze nicht heeft vorige week de eerste gehad ze zijn best pittig zei zij. Hoop dat je vriendin snel mag beginnen Ddb, spannend hoor.hoop dat je snel kan vertellen dat je zwanger bent
Ddb, oei dat lijkt me inderdaad wel pijnlijk. Hoop dat het snel raak is. Angela, wat goed gefeliciteerd!! Wat hoor je toch veel vervelende dingen tegenwoordig zeg! Bah. Sterkte allemaal!
Nou nog een domper... vandaag heeft ze tel gehad uit t ziekenhuis, de scan was niet goed gemaakt.. nu krijgt ze nieuwe oproep voor scan.. toch niet te geloven :s
meid , meen je niet fout op fout op fout juist wannneer ze het gewoon niet kan gebruiken wat enorm slordig! DDB oef auw? maar voor het goede doel zal jij ongetwijfeld ook gedacht hebben ,...brr Angela wat gaaf joh! hoe is het met lucas zijn hartje ? want er komt ook een nieuwe cardioloog he ?? zo geen zin in mja, deze wil nienke graag zien , omdat hij toen 1 van de cardiologen was die dus riep opereren opereren ...tsjaa... wanneer moeten jullie terug? en mag je nog bij mathias of naar de nieuwe ?
Joyce, nou laat die nieuwe maar zien hoe het met nienke gaat☺ Met Lucas zijn hart gaat het goed. Nog steeds geen last van. Ik heb het gehoord dat hij weg is idd. Wij moeten rond maart weer. Denk dat het dan wel opereren wordt hoor. Niet omdat Lucas last heeft maar gevoel. Zal dus niet meer bij Freund zijn, vond het een goede en fijne arts maar Duitsland wordt net te gek om heen te gaan voor controle