Angela: Gefeliciteerd! DDB: Hopelijk is het snel raak! Maar dat moet wel even pijnlijk geweest zijn. Meid: Het zit haar ook echt niet mee zeg, sneu hoor.
angela, ja vind het ook erg jammer dat freund weg is maar goed , ben benieuwd hoe de andere nu over nienke denkt .. mafkees ga er al met een gemend gevoel heen dan hoor .. meid hoe is het met je vriendin ? DDB hoe gaat het nu verder dan ? wanneer kan je wat verwachten en wat te doen ? geen idee !
Het gaat nu goed hoor. Ik moet nog ruim een week wachten voordat ik mag testen. Heb niet de illusie dat het meteen raak is, maar je weet het maar niet. Ik temperatuur en gebruik ovutesten en aan de temperatuur heb ik iig gezien dat de IUI perfect getimed was. Nu braaf wachten tot ik mag testen.
Snap dat je gemengde gevoelens hebt Joyce. Maar we wachten het af. Ddb, ben benieuwd. Hoop het zo voor jullie
Joyce, lief dat je vraagt! Ze weet inmiddels dat ze zoiezo stadium 2 a 3 heeft. Ze gaan deze week nog scan van de buik/liezen maken. Dus t kam nog naar stadium 4 gaan (in de ziekte zijn er 4 stadiums) Dus wel heftig!! Ze krijgt een combi van bestraling en chemo Volgende week krijgt ze behandelplan te horen.. (als alles mee zit)
Meiden, Ik heb 4 kaartjes voor een show in hilversum. Karel de kok en de verjaardag van Sinterklaas zondag 16 november Wij hebben dat weekend al aardig wat op het programma staan, en anders wordt t zo'n gevlieg.. Dus als iemand interesse heeft.......
jemig meid wat enorm heftig voor haar en gezin natuurlijk , hoop dat ze er redelijk of gewoon goed doorheen gaa tkomen maar een klap zal ze er zeker van krijgen jemig... DDB spannend! ben heel benieuwd haha ,
zo karin valt met de deur in huis haha jeetje ... DDB ah jammer, maar je had het ook niet verwacht toch ? volgende keer beter toch Meid hoe is het nu met dr ? kan ze het al bevatten ? lijkt me zo moeilijk , ook voor jou als vriendin om er mee om te gaan trouwens .. wij hebben echt geniale trouwkaarten uitgezocht trouwens haha , grappig met humor , maar ja daar staan we wel voor ennuh , tja overal komt nienke in terug natuurlijk hihi voorpret schik
Klote ddb! Joyce, wat voor kaartje hebben jullie uitgezocht? Ik vind het idd heel moeilijk.. ik kan niks doen.m je voelt je zo machteloos! Ze heeft inmiddels definitieve uitslag. Het is gelukkig "maar" stadium 2. Ze start deze week met de chemo.. 8 x in totaal, daarna gaan ze bestralen. Ze heeft een hele mooie pruik uitgezocht..
Even nieuw berichtje want vond het niet heel gepast dit in hetzelfde berichtje te plaatsen. Maar vandaag is het precies 2 weken naar IUI. Ik temperatuur en gisteren was hij gedaald. Omdat ik geen zin had om de hele dag te denken: "zou hij morgen weer hoger worden of gedaald zijn?" heb ik besloten te gaan testen. De test was dus omowit. Ik was dus in de veronderstelling dat mijn temperatuur vandaag verder zou kelderen en ik dan dus vandaag of morgen ongi word. Maar tot mijn verbazing is hij vandaag weer gestegen. Ik snap er even geen snars meer van. Ik ga ervan uit dat de test het goed heeft, maar aan de andere kant is het temperaturen bij mij altijd heel betrouwbaar. Kortom...I'm confused!