Ik ga even afwachten wat de temperatuur morgen doet. Ik heb ook geen testen meer in huis. Ja alleen zo'n dure CB maar die wilde ik nog even bewaren
Ja idd.. ff kv testen halen Die cb pakt de hcg ook later op volgens mij.. tenminste bij mij deed ie t niet zo goed bij s. Hij moest al 3+ aangeven, eerste test gaf 1-2 weken aan en de 2e test gaf 2-3 weken aan :s Ik hoop dat je iets te vroeg hebt getest!
Raar ddb, idd nog even een keer met kruidvat doen. Clearblue gaf bij mij ook 1-2 aan terwijl het 2-3 zeker moest zijn
Ik heb maandag met kv getest echt omowit. Temperatuur nog steeds hetzelfde vanmorgen. Ben haast bang dat iui misschien toch nog te vroeg is geweest.
Nee ik moest bellen als ik zwanger was of als ik ongi word en dan een afspraak op dag 10 maken voor poging 2. Temp is flink gedaald en zojuist ook ongi geworden. Dus daar gaan we dan op naar ronde 29.
DDB raar he soms een lichaam , maar nieuwe ronde nieuwe kansen, het gaat vast lukken ! Meid jemig wat dubbel he, een mooie pruik uitzoeken, voor zover een pruik mooi kan zijn natuurlijk ... 8x en daarna bestralen nog denk ik ? ben niet zo erg thuis in de stadium criteria ,.. ja je kan niks doen enkel dr voor de zijn als ze daarom vraagt , . niet altijd maar vragen hoe gaat het met je hoe is het nu hoe voel je je enz .. ik weet dat dat als zeer onprettig en gewoonweg irritant word ervaren, ben een tijdje terug een vriendin verloren aan de vreselijke ziekte , en ze zei altijd maar weer, dat ze zo blij met mij was omdat ik zo gewoon bleef doen en niet een willemijn zag met kanker, maar gewoon willemijn ,en gewoon dezelfde rotgeintjes uit bleef halen , denk dat dat belangrijk is oe ja wat voor haha ik zet hem hier even niet neer, zitten bekende van me hier en ik weet niet of ze meelezen haha degene die hem willen zien stuur maar een privebericht haha
Afgelopen zaterdag wat het nog precies 6 maanden voordat we gaan trouwen. Hadden ze een scheurkalender voor me gemaakt kan ik iedere dag een kaartje af trekken echt super lief. Afgelopen woensdag zijn we in het zh geweest op intake over zaak donor. We blijken op een versnelde wachtlijst te staan omdat we al allerlei behandelingen achter de rug hebben vandaar dat we al zo snel mochten komen. Heb een echo gehad en moest bloed laten prikken. Rond februari worden we weer op geroepen en kunnen we een donor kiezen. We gaan na de huwelijksreis echt beginnen met de behandelingen maar de eerste stap is weer gezet
Wat fijn karin! Spannend allemaal!! Angela, je hebt een banner!! Mamootje Hoe gaat het met jou? En de beeb?
Angela ik heb of morgen of maandag denk ik IUI poging twee. Gisteren voor meting geweest en toen was mijn ei al 16mm. Het is nu wachten op een positieve LHtest. Sta voor vandaag (maar die wordt het dus niet meer), morgen en maandag aangemeld voor de IUI. Als ik maandag nog geen positieve LH test heb dan heb ik maandagmorgen een echo. Maar ik denk haast wel dat de testen morgen positief zijn.