Mamootje: Wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen. Ik blijf hier ook verder duimen dat alles verder ook positief is. Puzzel: Wat shit zeg! Wat zijn de klachten dan? Hier gaat alles eigenlijk wel goed. Al had Q gisteren en vandaag wat huiluurtjes. Maar ja ... tussendoor is ze ook wel weer gewoon vrolijk en ze eet goed en zo dus tja ... ze zal haar dag wel gewoon niet hebben. Vandaag hebben we onze eerste vakantie geboekt In mei 8 dagen naar Mallorca
Mamootje wat goed!! hopenlijk komt het gewoon goed is je zeker gegund! Karin leuk leuk Disney Puzzel he jakkes! Meid groeit goed!! Cath pff mannen ,....hopenlijk gaat ie het toch inzien
Mamootje wat een positief nieuws dit. Hoop dat volgende week ook zulk nieuws te lezen krijg hier. Ik blijf druk duimen. Angela leuk dat jullie hebben besloten om voor een 2de te gaan. Spannende tijd gaan jullie weer tegemoet.
Mamootje dat is vast goed nieuws nu hopen dat het toch allemaal goed komt Puzzel wat vervelend en hoe gaat het verder met jou nog misselijk? Gfh lekker vooruitzicht en spannend vliegen met zo`n kleintje gelukkig is mallorca maar paar uurtjes Angela leuk een 2e duurt nog wel even vind je dat niet lastig dat je nog zo lang moet wachten? Hier heb ik een aanval van de waterpokken dat wil zeggen de kinderen ze hebben het nu bijna allemaal gehad maar het meisje die het nu heeft zit echt helemaal onder zo zielig om te zien maar ze heeft er zelf geen last van blijft vrolijk en lachen
Karin, dus nog wel ff maar vind het niet vervelend kunnen we Nog ff beetje sparen voor onze verbouwing. Ook kan ik nog ff aan het idee wennen (wat overigens al aardig lukt) Ah zo zielig de waterpokken hopelijk heeft het kindje er snel minder last van
@mamootje, wat super dat de eerste uitslagen goed zijn! En ook wel zeer bijzonder na alle slechte berichten!~ @puzzel, wat is er dan precies met J?
Eerste berichten dus positief mamootje, duimen we verder Sterkte puzzel Misschien heeft ze een mentaal sprongetje Karin?
Mamootje wat fijn! Hopelijk zijn de andere uitslagen ook goed! Ik ga weer hard verder met duimen! Puzzel wat rot sterkte! Karin, ah zo zielig de waterpokken! Ik kan me nog herinneren dat ik er goed ziek van ben geweest!
Oh dan hoor je bij de 2 % van de nederlandse bevolking die het nog niet heeft gehad ze zeggen dat je er heel erg ziek van bent als volwassene het krijgen. n als je zelf kinderen hebt is de kans aanwezig dat die het wel een keer krijgr en jij dus ook maar misschien heb je geluk
Ik ga door met mijn kaarsjes Mamootje, want de eerste heeft al duidelijk geholpen. Ik ga zo hopen dat het positieve nieuws doorzet.
Zo.. Slingers hangen, cadeaus staan klaar en de taarten zijn gelukt! morgen vieren we n haar verjaardag! Ben zo benieuwd wat ze van de cadeautjes vind! ze krijgt van ons een kaptafel met stoeltje, en quinny poppenwagen en buggy..
Bedankt weer dames voor de steun Catharina: slim dat je het bij je man hebt neergelegd maar niet leuk dat hij er niets meer mee doet!.. En als jij nou gewoon een afspraak inplant? of heb je daar op die manier geen behoefte aan? Puzzel: wat voor een klachten heeft J? Meid: hebben jullie een leuke dag gehad? Taarten zelf gemaakt? waterpokken, hier wel al gehad. Ik hoor ook vaak dat het bij volwassen niet prettig is
Heey dames. Hier gaat alles goed. Druk bezig met de voorbereiding van Mijn eigen onderneming. Ipv van mei ga ik deze week al van start. Ben heel blij en vindt het ook spannend te gelijk. Maar heb er super veel zin in. Heb al 3 toezegging van 3 mensen dat ze een party willen. Hopelijk valt het in de smaak en komen er snel meer afspraken bij en gaat het balletje rollen. Ik verwacht niet dat alles gelijk storm loopt. Maar mijn mannetje draaft al wel lekker door. Hij wil 1 van onze garageboxen omtoveren tot een klein winkeltje. Hihihi laat hem lekker de gang gaan. Vindt het super fijn dat hij er ook zo mee bezig is. Meid kleine van jou al weer bijna 2. De tijd vliegt echt snel voorbij. Catharina hoop dat je man echt wil vechten voor jullie gezin. Ik weet uit ervaring dat als het niet lekker loopt jezelf ook niet lekker in je vel zit. Mamootje ik vindt het zo rot voor jullie. Hoop dat jullie snel wat meer duidelijkheid hebben. En dat jullie weten waar jullie aan toe zijn.
Dank! Mamootje, taartjes idd zelf gemaakt! Ze waren heerlijk! we hebben een mooie dag gehad! N is super verwend! En dit was nog maar deel 1 van haar verjaardag! Leo.. Spannend zeg! Ik hoop dat t lkkr gaat lopen! Haha grapjas! Jouw meisje is ook al bijna 2! Joyce, gefeliciteerd!! X Heb je ook een mooi feestje gehad? N. Is helemaal blij met haar quinny! zo schattig hoe ze er achter loopt!