Ddb, spannend morgen weer iui. Wie weet wat het doet op s zijn verjaardag. Gefeliciteerd alvast met zijn verjaardag. Karin, spannend nu het allemaal dichterbij komt. Zowel de bruiloft als de wachtlijst. Meid, gewaagde kleur maar wel heel mooi. En ja ik heb een banner😃 Labrador, wat ontzettend vervelend dat je lichaam zo raar doet. Hopelijk heb je snel duidelijkheid Wij hebben vorige week de termijn echo gehad en deze was ook weer goed😃 en druk en actief kindje met als erop en eraan. De 20wkn echo krijgen wij in het wkz. Dit omdat Lucas een aangeboren hartafwijking heeft. Krijgen nu gelijk en uitgebreide echo.
De muur is idd echt! Roze Ben er wel blij mee!! Vanmiddag nog wat accessoires gekocht! Vind t nu al erg leuk! Maar het is nog niet helemaal af.. weekend maar ff achter andere gordijnen aan! Zal nog ff foto uploaden Angela, fijn dat echo weer goed was!! Ddb, misschien brengt t geluk dat t morgen gaat gebeuren!!!! Ik duim!!
nienke roept ook steeds dat ze een broertje wil ...knipt zelfs uit het intertoys boek jongetjes, en die geeft ze aan oma ( mijn moeder) en roept ik wil dat broertje .... zucht.. Gefeliciteerd met je kanjer!! tweety ah ja dat is ook zo , spannend, is het erfelijk dan ? wie weet komen we elkaar wel tegen in het WKZ ik moet ook weer .. ik laat weten wanneer ahah meid ik ga zo ff foto kijken zie nu niks omdat ik gewoon quotte haha, maar denk dat ik het zowieos gaaf vind ben gek op roze
Joyce, dat weten ze niet maar uit voorzorg (alleen de afwijking van Lucas komt pas na de geboorte naar voren😔 Ik wacht het wel af meer kunnen we niet doen. Ik moet 26jan om 10.15uur😉 Schattig dat nien jongetjes uitknipt uit het boek. Het is denk dat het zo'n zware tijd was voor jou/jullie zowel lichamelijk als geestelijk. meid, wel gaaf geworden. Wat voor kleur gordijnen zou je willen dan? Als we Lucas en beetje helpen en zeggen:wat krijg je? Een br. .. roept hij zelf broertjezusje. Heel schattig om te horen. Vraagt iemand hem vind je dat leuk? Roept hij vol overtuiging ja
Ah schattig van l en n! Mijn n zegt ook wel eens dat ze nog een baby wil hahaaa! Ddb, gefeliciteerd met s! En succes vandaag! Hopen op een plakker! Gordijnen, ik denk gewoon wit.. miss in combi met een licht grijze tint. Maar dat weer ik nog niet
Dank je wel allemaal! Zitten nu in het radboud te wachten en dan straks door naar ons eigen zh voor de inseminatie. Sebas liep vanmorgen naar beneden en zei:wat zit er in de schoen? Haha zo grappig. Hij heeft een keukentje gekregen. Verder is hij nu gewoon op de psz. Hij mag nu vrijdag daar trakteren.
heel veel succes DDB !! nu voor de plakkerrrr Meid ja ik vind het echt leuk!! kan ik hier niet voor elkaar krijgen hoor met martijn haha , lab aha ok , ben benieuwd ja ik weet eh even niet meer wanneer ik afspraken heb haha moet er zo nog 1 voor nienke maken in harderwijk , en die van mezelf maar eens achteraan gaan bellen , ik vergeet ze ehm regelmatig .. oeps
DDB: Gefeliciteerd met S! Tweety: Fjn dat de echo goed was! Ik ben inmiddels na 55 dagen weer ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde.
Zo dat is echt lang. Ik zit nu al te bedenken hoe ik deze twee weken door ga komen. Hoop zo dat het gelukt is anders moeten we maandje overslaan omdat het lab dicht is tussen kerst en oud en nieuw. Maar ik ga er gewoon vanuit dat dat niet nodig is...zo
Spannend ddb, afwachten nu. lab, niet leuk maar wel duidelijk nu. Hopelijk is je volgende cyclus niet zo lang of anders 9 maanden niet ongi
DDB spannend!! gewoon van niks uitgaan valt het altijd tegen of is de verrassing super groot!! haha gefeliciteerd met je knul!! Lab he jakkes ,...lang inderdaad ik had een hele korte , na 3 weken ineens weer ongesteld en niet zo een klein beetje ook mijn hemel , als ik nog bloed in me lichaam heb haha , nee gekkigheid maar wel enorm veel zeg viel me gewoon op ! totaal geen borsten pijn buikpijn of rugpijn , terwijl ik dat toch normaal behoorlijk heb ...raar haha mja ben nu eenmaal niet normaal meid whaha hij ziet me aankomen , mwah wil eerst nog ff trouwen 23 maart ok ? dan doe ik het haha, nee past niet bij de meubels, muur is net van donkerrood naar donkerbruin gegaan ,haha
Succes Wendy en nog gefeliciteerd met S! En wachtweken zijn echt blughhhhhh. Afleiding, afleiding en nog meer afleiding was het enige dat bij mij hielp.
Meid: leuk de roze muur Ddb: succes met de wachtweken, op een goed resultaat! Lab: vervelend zo'n lange cyclus. Vreemd als je dat niet gewend bent
Ddb succes met de wachten die vond ik altijd het ergst van alles niet het spuiten zelfs niet de punctie maar het wachten Meid ziet er goed uit Lab vervelend zo'n lange cyclus. Mijn cyclus is ook helemaal van slag