Hoi dames kom ook weer eens langs Hieltje Hoe wast het 8 januari in het zh en hoe wat de k3 show? Twee te gefeliciteerd nu een jongen en een meisje wat wil je nog meer hier erg druk met werk en voorbereiding van de bruiloft bijna alles klaar alleen de kleine dingetjes nog afronden
Jeej karin, wat gaat dat toch snel! Toen je vertelde dat jullie over +/- 2 jaar zouden trouwen, leek het nog zoooo lang te duren! En nu is t al bijna zo ver!!!
Gisteren met de kleine man naar het kinderziekenhuis geweest. Eerst allergie test, kreeg hij 8 prikjes in zijn onderarm! Hij gaf geen kik! Trok zelfs zijn arm niet weg. Bikkel! Daarna onderzoek Door kinderarts en longfoto's. De foto's waren goed, alleen denkt de arts toch aan beginnende astma. Hebben weer pufjes mee gekregen die we tot mei moeten gebruiken. Met een beetje geluk is het dan over! Daar gaan we voor iig!
Heb meid ik ken t. J zit nu aan die medicijnenen ik moet vrijdag terug om te kijken of ze ze door moet blijven gebruiken... Ook moeten we elke week met haar naar de fysio, ze begonia n hele vreemde manier te lopen, nu blijkt dat ze haar linkerkant van haar lichaam niet goed heeft ontwikkeld. Pff hihi zo blijf je er zoet mee. Maar we gaan van t positieve uit toch?! Dat hij t straks niet meer nodig heeft.
Puzzel, wat heeft j dan? Zielig he die kleintjes en dan al aan de medicijnen! N. Is nu overdag al een paar maanden zindelijk, ze zegt al een tijdje dat ze s nachts ook geen luier wil, maar s ochtends zit er toch een plasje in. Dus deed gewoon luier om, maar tot vandaag... mevrouw wil absoluut geen luier meer om. Nooit! Zoals ze zei... ik ben zoooo benieuwd hoe t gaat vannacht!
Meid gewoon proberen zonder luier! Hier had madam dat ook en ze heeft nooit in der bed geplast. Potje staat er nog naast voor als ze moet. Zeiltje oid in t bed en proberen maar! J heeft t heel erg benauwd en veel hoesten.
puzzel: zielig dat J zo benauwd is. Helpen de pufjes niet? Karin: Nog een paar maandjes en dan is het alweer zo ver. Meid: Hoe is het gegaan afgelopen nacht, was ze droog? Hier gaat het goed met de kleine meid. Ik heb ff een klein dipje, zoals jullie weten zijn wij bezig voor een 2e kindje vanaf mei 2014. Helaas vandaag weer ongi geworden. Mijn cyclus is gelukkig niet meer zolang (nu 35 dagen ipv in de 40 of 50 dagen). Ik heb besloten om een afspraak bij de diƫtiste te maken, ik krijg het niet voor elkaar om zelf af te vallen en heb 'een stok achter de deur' nodig. Misschien als ik een aantal kilo afval dat het gaat lukken.
Het is vannacht goed gegaan, tot ze wakker werd.. Toen een plasje in bed. (Denk ik) ze riep me dat ze wakker was; en ik was bij haar en ze kijkt naar beneden en zegt oh nu is mijn bedje nat.. lab, logisch meis! Dikke knuf!
Lab als dat voor jou helpt die stok achter de deur moet je het zeker doen! Sterkte! Na regen komt zonneschijn!! Meid: en als je nou ook het potje ernaast zet en vertelt dat ze daar gewoon op mag plassen als ze wakker is? Want dat is t bij y ook. S ochtends gaat ze gelijk op t potje. En daarna duikt ze haar bed weer in. Wel knap van haar hoor!!
Puzzel, haar potje stond naast bed, maar ze gaat dus nooit! Zelf uit bed. Ze roept altijd netjes dat ze wakker is en dan moet 1 van ons haar uit bed halen.. we hadden idd gezegd dat ze op t potje mocht plassen, maar denk dat ze het even vergeten was dat ze geen luier onder had
Lab afvallen is een zware strijd weet er alles van. Maar als je weet waar je het voor doet dan is het een goede stimulans. Ik ben ook om die reden af gaan vallen vorig jaar februari. Kreeg complimenten van mijn gyn. Helaas nog steeds niet zwanger. Toen ik zwanger werd van Sebas woog Ik 20 kilo meer en toen lukte het dus wel. Heel frustrerend soms!
deedee: Het is idd een zware strijd en ik heb echt een heel mooi doel voor ogen. Ik hoop zo dat er een aantal kilo's vanaf gaat. Ik vind het ontzettend knap dat je zoveel af bent gevallen, hoe heb jij dat gedaan? Je snapt eigenlijk niet dat je van je zoon wel 'sneller' zwanger raakt en nu ben je al ruimte tijd aan het wachten.
Heeft ook wel eventjes geduurd en met dezelfde problemen alleen hadden we toen een lucky shot. Ik ben in februari begonnen met de app my fitnesspall nadat ik er hier over ben gaan lezen. Werkt als een trein. Daarna steeds iets erbij gepakt. Ben bv weer gaan hardlopen en me ook gaan verdiepen in voedsel. Niks meer uit een pakje of zakje (deed ik al weinig) en verder zo natuurlijk mogelijk. Maar maak het mezelf ook niet te moeilijk. Ga niet iedere week naar de natuurwinkel. Probeer het zoveel mogelijk met supermarkt producten te doen. Mijn stelling is: stop alleen in je mond wat je bet bet overgrootouders nog als voedsel zouden herkennen. En ja ik gun mezelf echt nog wel lekkere dingen. Voor mij werkt het. Ik ben nu al maanden niks meer afgevallen maar ik blijf wel stabiel en het voelt niet als lijnen.