Gek op roze 6 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 8)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meid1987, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamootje pff ik voel gwwoon jou spanning

Twijfelo spannend !! hahah mi jwel ff showen he via app :) haha

Meid alvast gefeliociteerd!! ennuh ik vier het niet haha ben lekker naar stal gegaan :D

Catherina al verandering? van zijn kant dan?

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, klinkt als een leuke verjaardag voor N.

@twijfel, spannend, hoop voor je dat het gaat lopen!
    Hoe gaat dat dan precies in zn werk zo'n party? Heb je dan verschillende merken/maten?

@relatie,
    ik zit er inderdaad aan te denken om zelf een afpsraak in te plannen bij een relatietherapeut. Maar ik denk dan wel "als dat nou voor hem al teveel moeite is"
    En inderdaad twijfel, ik zit zelf momenteel niet lekker in m'n vel. Ben al veel afgevallen en erg prikkelbaar.

Kleine M. kruipt (schuift) hier alweer door het huis. Gaat zo snel allemaal. Moet nu weer op alles gaan letten.

Alvast lekker geshopt voor de kids, nieuwe zomerkleertjes. Ik vind de nieuwe collecties van z8 en Lechic/Lcee zo leuk.

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Volgens mij is het mijn jaar niet.
    Eerst mijn neus, toen de val van de trap, daarna de koortslip van jj (heel erg). Een nu net vandaag te horen gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft. Hoeveel kan een mens hebben.....

@catharina, wat leuk dat de kleine man al kruipt, ik hoop echt dat jij een je man hier uit kunnen komen.

@meid, N is erg verwend zag ik op de foto's

@puzzel, ik hoop dat je snel meer weet wat er met je kleine meid aan de hand is.

@angela, wat spannend een 2e maar wel erg leuk

@twijfel, leuk hoor starten met de party's. Ik hoop dat je snel meer opdrachten krijgt, maar ook erg leuk dat je man zo meedenkt.

@joyce, wat een kleine mooie draak heb jij. Heerlijk om de foto's te zien op fb

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Catharina inderdaad verschillende merken. En wat betreft maten kan wel alles besteld worden in de gewenste maat. Maar heb ik niet op voorraad. Maar denk aan vingino vinrose pepe jeans cars jeans en meee in die richting. Maar absoluut geen namaak

Esther jeetje zoals je het omschrijft is het echt niet jullie haar. En het nieuws van je moeder ook vreselijk. Zijn ze er vroeg achter gekomen?

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@leonie, dat weten we helaas niet, hij lag verstopt achter een goed aardige cyste en ze gaan nu eerst verder onderzoek doen en dan horen we volgende week meer.

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Jeetje Esther wat een rot nieuws. Hopelijk zijn ze er op tijd achter gekomen. Knuffel voor jou

Twijfel, leuk hoor je eigen bedrijf. De avonden vind ik het leukst om te geven maar al die administratie die erbij komt.... pfff niks aan

7. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Angela hahhaha. Daar ben ik nu ook mee bezig. Vindt het ook niet super tof. Maar wel fijn als alles goed voor elkaar is.

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es, wat vreselijk!!!! :( hopelijk komt alles goed met je Mama!!! Heeft ze snel aan de bel getrokken? Sterkte!!!

N is idd vreselijk verwend! Vandaag is ze echt jarig! Ben met dr naar soort ballorig / monkey town geweest.. Ze vond t geweldig!

Morgen weer een cursusdag.. Dit X nog wat verder van huis... Den Bosch.. Hoe bedenken ze het!

Vanavond waren mijn ouders nog even op de koffie; n wilde persee met ze mee om bij hun te slapen. Moppie heeft zelf haar tasje ingepakt.. (zelf pyjama, slaapzak en luiers gepakt) Kleine meisjes worden groot!

Volgende week hebben we kennismaking met de peuterspeelzaal.. Vind t eigenlijk helemaal niet leuk! Haha..

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @esther, jeetje wat een rotnieuws! Hopelijk is het goed te behandelen!

@meid, haha, hier gaat S. ook vanaf maart, ben benieuwd!

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Esther, sterkte met je moeder. Super k*t.

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dank jullie wel allemaal. Volgende week horen we meer. Nu hopen dat ze er vroeg bij waren. Ik zelf ben kapot, en lamgeslagen. Maar weer gaan de strijd aan en zien waar het schip strand

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Jeetje Esther, wat een rot nieuws. Jullie beginnen het jaar niet leuk.

L gaat na de zomervakantie naar de Peuterspeelzaal 2 ochtenden. Hier zit de Peuterspeelzaal aan het einde van onze straat, dus wij lopen regelmatig even langs. Als de kinderen buiten spelen wil L altijd ff gaan kijken. Maar ik vind het nog maar niets om haar achter te laten, dit al besproken met de leidsters en ik mocht altijd even bellen.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Meid: nog gefeliciteerd met N! Wat fijn dat jullie allemaal zo genoten hebben. Leuk he om daar zo mee bezig te zijn.

Esther: wat rot meid, voor jullie begint het jaar ook niet goed.

Peuterspeelzaal: Y zit er niet op, die zit op t kdv. Echt een super kdv. We gaan binnenkort naar haar school:) Ze is al bijna 3. Het gaat zo hard!:D

14. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Esther: sterkte!! Heel erg zoiets
    Ik hoop op toch nog wat goed nieuws

Hier zag ik vandaag op de echo geen hart actie meer.
    Hij kon het zelf niet meer aan :( :( :(

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh mamootje wat erg! gecondoleerd! ook voor je man. Heel heftig, maar aan de andere kant ook mooi dat hij dit zelf aangaf.

16. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik vind er niks moois aan, haha!
    Het was nog helemaal niet bekend wat hij dan had.
    Ik heb het gevoel nog niet gevochten te mogen hebben.
    Maar wss het kind al wel een tijd

Maar bedankt voor je reactie! :)

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nee natuurlijk vind je het niet leuk en niet mooi. Het is vreselijk. Dit gun je niemand. Maar dan was er toch waarschijnlijk iets niet in orde. Weten jullie al hoe het nu verder gaat?

18. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Mamootje gecondoleerd. Jeetje wat heftig moet dit voor jullie zijn. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Alleen heel veel sterkte deze dagen. En de dagen die komen gaan. Zowel maanden als jaren.

19. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik heb dinsdag een afspraak om de bevalling te bespreken en in te plannen

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Super k*t Mamootje.
    Gecondoleerd, sterkte .... weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het zo erg :(

Deel Deze Pagina