Spannende dag morgen meid. Hopelijk vake de operatie en beetje mee voor haar. Voor jullie is het ook pittig. Toen ze bij mijn oma 2 jaar terug kanker ontdekte voelde ik me zo machteloos je kunt echt helemaal niks doen. Sterkte
Je kan idd niks doen.. Gelukkig is ze heel flink! Gisteren zei ze nog: maar ik ben niet ziek hoor... Als t goed is logt ze nu op de operatietafel.
Goed om te horen! Hopelijk herstelt ze snel. Ik heb vanmiddag afspraak bij Gyn voor nieuw behandelplan mocht deze poging niet gelukt zijn. Ik stel gewoon voor de behandelplan lekker in de kast te laten
Dat is het rare met die stomme ziekte mensen voelen zich niet ziek maar zijn het wel. Gelukkig is de operatie goed gegaan. Ddb, vind ik ook laat dat volgende traject maar lekker op de plank. Hoe voel je je verder?
Meid: goed dat de operatie goed gegaan is! Sterkte Ddb: ik hoop met je mee dat een nieuw behandelplan niet nodig is!
Ddb goed plan maar ben je tevreden over het vervolg plan wat je niet gaat gebruiken? Mamootje spannend het is bijna zo ver wat F te vroeg of te laat Twee jij gaat ook hard nog even en jou verlof begint ook
Karin: de tijd schiet ook op voor jullie bruiloft. Komen de zenuwen al? F was 5 dagen te vroeg. Nu nog compleet geen voortekenen, zal je zien dat ik over tijd loop
Wow karin, ik zie jouw banner nu ook wat gaat het snel! Hen je alles klaar voor de dag? Mijn verlof gaat 16mei beginnen😀 Mamootje, spannend wie weet komt deze ook eerder dan zou het echt elk moment kunnen gebeuren