Ddb: ik ben 12.6 weken nu Vakantie: wij gaan naar dezelfde camping als vorig jaar. Camping de paal in Bergeijk in brabant
Lab, Jeej wat ga je snel zeg! Angela, als t mooi weer is is het thuis ook goed! Ddb, oeff.. dat zal wel zwaar worden! Wij gaan 2 weken naar zuid Frankrijk, in een stacaravan op een camping! Ben benieuwd hoe t allemaal gaat! Vooral de lange auto reis! (Ruim 1400 km) Vorig jaar in nl op vakantie geweest; niet zo goed bevallen dus toch voor zon, zee strand gekozen! En in de herfstvakantie nog een weekje naar Denemarken met schoonfam.
Pff vanmiddag de schrik van mijn leven.. buurjongen (12 jaar ofzo) aangereden door een auto.. zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis. Arm kind! Hij gilde het uit..
Bijna vrijdag na 2 jaar regelen is het dan toch echt mijn dag. Alle voorbereidingen zijn getroffen vandaag nog even werken en dan is het zover. Heel veel zin
Karin, geniet van jullie dag vrijdag! Aan de voorbereidingen zal het niet liggen dat hebben jullie de tijd voor genomen.
Hier een butdag. Vannacht heel veel pijn gehad met indraaien in bed bij me schaambot. Vanmorgen kon ik amper me bed uitkomen en lopen. Vk maar gebeld pijn hoort er wel bij nu het kindje is ingedaald maar ik kan niet eens door me pijngrens heen komen en ik kan normaal echt veel hebben. Urine weggebracht en aan de hand van die uitslag kijken of ik vanmiddag nog langs moet komen
Angela, vervelend zeg! Hopelijk is je urine goed! Nog ffies volhouden!! Karin, spannend!!! Ik ben net ff bij de buren geweest. Met de jongen gaat het wonderbaarlijk goed! 2 gebroken polsen en wat kneusingen over zijn lichaam. Hij had een helm op, dat was zijn geluk! Anders had hij het waarschijnlijk niet overleefd. Poehh. Nou gelukkig "goed" afgelopen.
Meid, gelukkig dat het "goed" is afgelopen met je buurjongen. Ik net gebeld door de dokter. Geen blaasontsteking. Dus echt puur van de zwangerschap. Wordt zo terug gebeld door de vk of ik daat nog moet komen
Ik ben vanaf nu met verlof (hoefde alleen vrijdag nog maar te werken) De pijn die ik heb zijn echt vanuit me bekken. Vk heeft me verboden nog te werken
tweety: hopen dat je je verlof een beetje goed doorkomt! Meid: wat fijn dat het zo goed afgelopen is! Het had veel erger kunnen zijn dus! Hoewel twee gebroken polsen me ook niet heel handig lijkt... Karin: veel plezier en geniet ervan vrijdag!
Karin hopelijk heb je een geweldige dag! Wij hebben vandaag een mooie krachtige hartslag gezien bij ons kleintje. Mag nu een afspraak maken bij de VK en vanaf 36 weken word ik weer overgedragen naar het ZH ivm medische indicate.
DDB goed zeg! Gefeliciteerd! Karin, ik hoop dat je een mooie dag hebt! Ik ga zo ook naar een bruiloft, zijn veel bruiloften vandaag! Hier in het dorp ook al een aantal.