Mamootje, wat een vreselijk nieuws. Gecondoleerd. Sterkte met de bevalling en de komende periode. Lucht hier je hart als je de behoefte hebt.
Ohw mamootje wat ontzettend kut! vreselijk!!!! Gecondoleerd! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen Als je je hart wilt lichtend dan weet je ons te vinden he!!! Ook doen! Hele dikke kuffel!!!
@mamootje, ik weet echt niet wat ik zeggen moet. Dit is kut, de kleine was zo welkom. Ik wil je de komende periode heel erg veel sterkte wensen voor jou je man en je kleine meid. Dikke knuffel van mij en Bo. Een je kan altijd hier je verhaal kwijt en ik snap het ook als je afstand neemt.
oooh mamootje, wat een vreselijk nieuws! Zo erg dat jullie kleintje niet ter wereld mag komen! Heel veel sterkte lieverd!
poeh jeetje heftig... Mamootje en man , heel veel sterkte gecondoleerd, jeetje Esther ook jij sterkte met je ma, hoop dat ze op tijd was/is..
Mamootje wat vreselijk k t ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd Ester jij ook sterkte en hopelijk is je moeder er optijd er bij.
Vanmiddag echo gehad.. Alles was goed! We weten wat t is! Willen jullie nog gokje wagen voor ik t hier vertel?
Wow wat denken veel een meisje! Karin en cath, jullie hebben gelijk! N. Krijgt een broertje!! Cath. We wilden t eigenlijk helemaal niet weten! Maar tijdens de echo hebben we t perongeluk gezien.. Het was overduidelijk! Meneer lag lkkr met zijn benen wijd! De gyn zei dit kan ik niet meer ontkennen! Haha