Hier hebben beide kindjes ook een tijd bij ons op de kamer geslapen. M. heeft tot hij ongeveer een half jaar was in een co-sleeper naast mij gelegen. Ik vind het heerlijk en lekker makkelijk met de voedingen. Daarna korte periode ledikantje bij ons in de kamer gezet, en toen met ledikant en al naar z'n eigen kamertje. Overgang ging heel soepel. Top dat L. en N. ook lekker slapen in hun grote bed. Leuk weer zo'n nieuwe fase.
Cath, zo deden wij t ook! Nja eerst bij ons in bed, later in de kinderwagenbak en daarna in ledikantje. Angela, jeej zo groot al? n is 84 cm (en 10 kg)
Hier slaapt Bo Nog steeds in het ledikant en past ook nog makkelijk. Dus Nog geen intensie om haar in een ander bed te doen
Hier slaapt Y. al een jaar in een ander bed. Een een persoons bed. En dat gaat goed. Laatst had ze ineens de geest snachts en dacht ik: wat hoor ik toch? Had ze het licht aan gedaan en zat ze met de duplo te spelen Nu elke avond zeggen we: slapen he, niet spelen. Eerst ging het goed, want ze zijn nog niet aan de vrijheid gewend, maar als ze het eenmaal snappen Met J. bij het AMC geweest, verborgen reflux, nu nexium, hoop dat het helpt, anders wordt ze toch opgenomen.
Em Heeft 13 mnd bij mij in bed geslapen Ging toen zonder problemen over naar haar eigen Later een periode dat ze zich in slaap huilde (10 min ong) maar sinds een maand of 5 à 6 gaat ze uitstekend slapen
Puzzel, hoop dat t werkt! Zo'n kleintje die opgenomen moet worden is zo zielig!! Flora, ooohw heerlijk zolang bij je in bed! ik zou n ook wel elke nacht lkkr bij me willen hebben! Vanavond weer zonder mopperen naar haar nieuwe kamer! ze is zoiezo niet moeilijk met slapen! Gelukkig
mamootje succes! hier nienke nog in dr ledikant en vaak ook nog bij mij in bed , heerlijk alleen als je oog leden dan smorgens omhoog getrokken worden en je boeee hoort is vaak wat minder haha.. meid een jongen leuk ! puzzels succes
Sebas lag met 22 maanden al in zijn peuterbed. Paste echt niet meer in zijn ledikant. Bij oma ligt hij in een 1 persoonsbed. Op zijn huidige kamertje ging dat niet passen vandaar peuterbed. Van de zomer gaan we met zijn nieuwe kamer aan de slag. Volgende week eerst met de keuken aan de slag. Die is letterlijk ingestort dus het was tijd voor een nieuwe.
@mamootje, hoe is het gegaan meid? Hier nu juist een meisje dat absoluut niet bij papa en mama in bed wil. Toen ze een paar weken terug ziek was, had ik haar gepakt en vroeg ik of ze bij ons wilde liggen. "Nee mama, eigen bed" Dat was duidelijk dus haha
mamootje hoe is het? catharina haha grappig toch. yuna heeft nog nooit bij ons in bed geslapen die weet niet beter haha.
Leuke foto meid van N in haar bed. Hier slaapt F al vanaf 18 maanden in haar peuterbed. Donderdagochtend moet ik mij melden voor de inleiding. Nu druk met het afscheid regelen. Vandaag een kistje gekocht die mijn moeder gaat bekleden waar hij in komt te liggen. Daarnaast een voor mij speciaal doekje en een mini knuffeltje. Zijn naam voorop en rondom woorden van ons en handafdrukken van Fenne. Tot zover ben ik al
Jeetje mamootje wat heftig allemaal heel veel sterkte en hopelijk kun je op een mooie manier afscheid nemen en proberen het een plekje te geven