GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Drinken doe ik ook erg weinig, af en toe een glaasje rode wijn. Heb 24 februari nog wel een biertje of 3 gedronken (bij m'n sashimi... :$), ik had geen idee dat ik zwanger was.
    En idd, alles wat je nu niet mag klinkt juist het allerlekkerst! :x

Fijn dat haring wel mag, daar ben ik verzot op. Rauwe uitjes kunnen ook gewoon, toch? Ik heb er nu al trek in, heerlijk! :p

Met roken ben ik eigenlijk vandaag pas echt gestopt, ik weet pas sinds gisteren (na de eerste peuk :S) dat ik zwanger ben. Voel me wel slecht hoor dat ik al die tijd nog gewoon gerookt heb. Ik heb gewoon helemaal niks gemerkt aan symptomen en gewoon gerookt, wel minder dan normaal, maar toch...

Ik ben in februari ook nog twee uur onder narcose geweest, achteraf is pas gebleken dat ik toen net een dag of twee zwanger was. Voel me er zo ontzettend schuldig over! Maar volgens vriendinnen was het eitje losgelaten als de narcose er negatieve invloed op had gehad, dus ik hoop vurig dat ze gelijk hebben. Ik zou me eeuwig schuldig voelen als er iets met mijn kindje is omdat ik die narcose gehad heb. :(
    Ik zit mezelf echt voor m'n kop te slaan dat ik al rokend en rauwe tonijn etend met een biertje in m'n hand na een narcose, zwanger bleek te zijn. Als ik er te lang over nadenk kan ik alleen maar janken en me zorgen maken, dat is ook niks. Dus ik probeer het sinds gisteren maar gewoon allemaal zo netjes mogelijk te doen, hopelijk komt het dan toch goed met m'n kindje..

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha ik rook bijna nooit maar gister middag heerlijk een sigaret gerookt in het zonnetje, ach ja moet kunnen.
    Af n toe een glaasje wijn is ook geen ramp hoor! De verlosk van een vriendin zei dat ze beter 5 sigaretten kon roken dan stopstress....

3. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik rook niet, ik drink geen alchohol.. Ik hou wel enorm van filet americain, rosé biefstuk etc dus dat gaat enorm moeilijk worden om dat te laten.. ;) Verder hou ik ook niet van vis! Alleen kibbeling lust ik. Franse kaas lust ik ook niet alleen maar hollandse kaas hmmmm lekker stukje oude overjarige kaas mjammieee. :D

4. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah tjah dat is iets wat wij als zwangere vrouwen moeten inleveren.. lekkere dingen ;) Gelukkig blijven er nog genoeg lekkere dingen over! Ik drink en rook gelukkig ook niet, dus dat is makkelijk. Wel ben ik helemaal verzot op filet americain, rosbief en carpaccio, tjah dat gaat het voorlopig niet meer worden.
    Ik verafschuw vis, dus dat wordt nog probleempje aangezien dit wel heel goed en belangrijk is om in te nemen tijdens je zwangerschap ;) haha

5. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Babywens. Volgens mij bestaan er ook vis capsules. Daar zit ook alles in. Mischien kun je die in een stukje kaas doen?

6. nou over alles wat er is besproken kan ik niet meepraten sorry

azrael ja ik was aan de ovu testen maar door teveel eiwit in me urine werkte ze niet echt, maar had eergister toch een dikke streep dus wie weet, ze zijn nu op en haal ook geen nieuwe meer ,doe het verder wel op de gok .

dat haring mag joh wist ik niet dacht dat is rauwe vis en dat mag je niet nja scheelt weer als ik wel zwanger word.

sallie ja heb wat nuttigs gedaan spark ff buiten laten spelen, wat andere paarden verder nog een haflinger aan de longeerlijn rondgeslingerd net me laars opgehaald die was stuk aardappels gehaald, en uh dat was het wel ,

7. nou gatverdamme ben niet zwanger maar daar word ik misselijk van als ik eraan denk

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah Joyce, jij bent grappig ;) Is inderdaad wel heel vies, maar kwam er achter dat wij gewoon visolie (pillen) hebben. Nou je wilt niet weten hoe groot die zijn... daar schrik je echt van!!
    Maar goed, ik heb niet heel veel moeite met pillen slikken, dus moet lukken.. Neem ze dan zo'n 2 a 3 keer per week ;) Dank je voor de tip twijfelgeval

9. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Joyce; Nou, zo'n streep is natuurlijk veelbelovend! Doe maar lekker flink BMS'en, hopelijk kun je ons dan snel mooi nieuws brengen. ;)
    Dat haring wel mag en andere rauwe vis niet, vind ik ook verwarrend. Hoorde net van een vriendin dat ik ook al geen spinazie mag, wat een gekkigheid toch allemaal. Maar goed, verwarrend of niet, die haring laat ik me natuurlijk niet door m'n neus boren. Morgen heerlijk even eentje wegwerken, heb er nu al zin in. :p

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meiden!

Jeetje wat een posi testen! Gefeliciteerd meiden!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Joyce
    als de ovu testen niet goed werken is het dan een idee om te tempen, dan weet je wanneer je wi geweest is en hoelang je moet wachten op je NOD

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik vind dat tempen geweldig. :D I.m.o de beste methode.

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Babywens, ik weet niet wat voor een viscapsules dat zijn, maar je mag helaas niet alle visolie capsules innemen als je zwanger bent, dus daar moet je wel heel even goed naar kijken.

Liefs Esther

14. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Er zijn toch ook van die ik-wil-zwanger-worden-vitamines waar ook visolie in zit? Is dat niks?

15. flora haha nee tempen begin ik niet aan sorry, heb er en het geduld niet voor en geen tijd smorgerns smiddags dan moet het in de avond ..

azrael bms hele maand om de dag gedaan haha maar martijn had gister geen zin toch ff doorgezeurd en me zin gekregen , deze maand doen we ff niet meer , hebben zoveel gedaan en me ei is al geweest dus vind het wel ff goed zo

Meid welkom terug wijffie ;)

waarom geen spinazie"? zit veel ijzer in ..

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: hoe is het met jou meid?

17. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Joyce; ik zeur ook altijd. :D Heeft iig 1 keer geholpen. :p
    Maar een maandje rust kan ik me goed voorstellen hoor, dat je daar behoefte aan hebt. Zoals je weet werd ik in de 2e ronde al compleet paranoïde, die pauze kan je vast wel even goed gebruiken. *knuffel*
    Wat er met die spinazie was weet ik niet precies, dat wil ik nog even uitzoeken. Niet dat ik zoveel spinazie eet of zo, gewoon uit nieuwsgierigheid. :D

18. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar Joyce.. Ik en manlief doen het deze maand ook niet meer hoor! We zijn er allebei wel eventjes klaar mee... ;)
    Mocht ik niet zwanger zijn dan is het weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Wat ik uiteraard niet hoop maar dan is manlief iig goed uitgerust en ik ook hahahaha :D

19. we houden geen maand pauze maar deze maand is het ff klaar haha

Dday dat word nog wat dit is voor jullie pas de 3e ronde haha

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hielkje Oh is dat zo? Dat wist ik helemaal niet.. ga ik dan maar eens goed naar kijken!

@Azrael, ja klopt die zijn er ook hoor. Maar heb al een flinke voorraad foliumzuur en in die alles-in-1-tabletten zit dan ook weer foliumzuur.. Beetje dubbelop dacht ik ;)

Deel Deze Pagina