GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela ik weet dat jij hetzelfde hebt lieverd, spreek je snel weer op msn ;)

twijfel doe je het die kleur dan ? wat is je eigen kleur

Dday hoop dat je rug snel weer beter is

Sallie weltrusten meis

2. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ik ga ook off dames! Hele fijne avond gewenst allemaal, sweet dreams en tot morgen!

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Mijn eigen kleur is donkerblond. Wil ook deze haarkleur nemen. Mits het mogelijk is. Hihih heb best poreus haar. Maar dit is al stukken beter nu. Dus even kijken wanneer we het gaan verven maar eerst ff de schaar erin. hihihih

4. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Maar hoe is het met jou nu dan joyce? Nog erg last van je knieen? las dat weer op stal was geweest. Denk dat het ook wel jeukt nu met dit mooie weer;). Doe je het nu wel rustig aan dan?

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames, ik lig nog in mijn bedje. Zo eruit en tijdens het werken maar genieten van een mooie dag. Ben pas om 21.30 klaar vanavond even buffelen dus!

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @florabella, dat is zeker een lange dag ppfff suc6 ermee. knuffel

@joyce, ja ben druk geweest en had dus niet veel tijd de laatste dagen

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Wil jullie allemaal even een fijne dag wensen!

Zit hier met een wattenhoofd haha, was weer om 5 uur wakker...

Flora, ik heb ongeveer dezelfde dag als jij alleen kan ik even tussendoor eten thuis!

Werkse meiden of een fjine dag in het zonnetje!

x

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    ZWANGER:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011
    Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011
    Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011
    Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011
    Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011
    Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011
    Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011
    Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011
    Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011
    DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011
    Florabella -29 jaar- 4e ronde - 1 december 2011

NOD:
    justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar
    Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar
    Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar
    GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar
    Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar
    Joyce1982- NOD 6 april -7e ronde- 28 jaar
    Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar
    Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar
    Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar
    Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar

Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar
    Dday - NOD tussen 31 maart & 3 april - 3e ronde - 25 jaar

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Flora en Sallie: Sterkte met deze lange dag!!

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik zie een heeeel gaaf kapsel voorbij komen. Zeker doen!
    Zelf heb ik donkere krullen dus da's even heel wat anders hahaha.

De niet zwangeren, nog niet wanhopen (ik weet hoe het voelt) gaat echt goed komen. Ik voel het :D

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Goedemorgen iedereen,

@Angela, met mijn arm gaat het super, het is dat je na 9 maanden moet bevallen anders zou het zeker mogen blijven zitten. Heb echt helemaal nergens last van terwijl ze me altijd hebben verteld dat me klachten alleen maar erger zouden worden. Heerlijk zwanger zijn.......
    Hoe gaat het verder met jou.

@Leonie, Ik vind het een heel erg leuk kapsel.. En de kleur ook.

Vandaag komt eindelijk mijn Ipad binnen kan ik steeds mee reageren inplaats van alleen maar lezen. Heerlijk, want ik klets altijd graag mee, alleen wou mijn telefoon dat nooit.

Iedereen die Wie is de Mol keek, dat wordt afkicken vanavond...... Denk dat ik maar taart en chocolade ga halen om het verdriet te verchocoladen....

Hier is het op het werk heel erg druk qua spreekuur dan, maar dat gaat vast allemaal goed komen. Klets vandaag weer zoveel mogelijk mee.

Liefs Esther

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wat fijn Esther dat je nu totaal geen last hebt van je arm(geniet er nog maar lekker van dan, jammer dat je over ong 7 maanden moet bevallen in dit opzicht dan he)

Hier gaat alles wel, verkoudheid is zo goed als over alleen oren zitten nog dicht.
    Verder voel ik me goed, wel moe maar dat kan ook van de verkoudheid komen.

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Hielkje: Leuk dat je I pad komt!

Tweety: Fijn dat het weer wat beter met je gaat.

Ik ben sinds dagen moe, niet dat ik graag wil slapen (wel optijd naar bed). Mijn ogen die branden enorm en ook sinds gisteravond pijnlijke tepels. ik wil nu wel graag zekerheid of ongi zijn of zwanger. Dat wacht is toch en niets.
    Zal ik een testje wagen of toch wachten tot de 31ste?
    Ik ga nu eerst maar eens een bakkie doen bij een vriendin.

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    labrador, ik zou nog ff wachten met testen de kans is heel groot dat je te vroeg bent met testen en je dan vals test.
    Ik snap je wel want sinds gister doen mijn borsten ook weer pijn en soms steken bij me baarmoeder zeg maar.

16. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Hielkje; wat fijn dat je arm het zo goed doet! Wat kan je lichaam toch verrassend reageren op een zwangerschap he, het is gewoon van te voren niet te voorspellen. Wat heerlijk dat het bij jou zo lekker gaat! :)
    Oeh, en veel plezier met je Ipad! Doe maar weer lekker flink meekleppen met ons. :p

@Labrador; Ik zou als ik jou was echt nog even wachten. Als je zwanger bent is de kans op een knallend positieve test groter als je nog even wacht. Je kan nu ook wel zwanger zijn en toch negatief testen, en dat is dan weer een enorme teleurstelling.. :( Dus meis, nog even volhouden en dan duimen we straks allemaal voor twee knallende strepen op je test!

@Tweety; Hopelijk is je verkoudheid snel voorbij.

@Iedereen die zo'n lange werkdag heeft vandaag; Sterkte!

Nou, hier heeft de misselijkheid toegeslagen. Ik werd vanmorgen wakker, wilde me omdraaien in bed en er kwam echt een golf van misselijkheid over me heen. Ben er maar uitgegaan, waardoor het natuurlijk alleen maar erger werd. Heb nu een beschuitje met jam gegeten met een kopje thee erbij, en voel me wel al iets beter. Zometeen maar even de hondjes uitlaten, hopelijk doet de frisse lucht z'n werk.

Hele fijne dag vandaag lieve dames!

17. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen daar was ik weer.. Eventjes een klein beetje uitgeslapen was echt enorm moe gisteren avond en had super last van me rug. Is wel weer iets weg getrokken maar niet helemaal. Ook ik heb last van enorm gevoelige (.)(.) Labrador!
    Pfff wachten, wachten, wachten vreselijk he ;)

Ik ga zo weer douchen en daarna werken.. echt zo stom ik ben gisteren vergeten mijn zomerjas uit te wassen dus moet helaas met winterjas naar me werk toe. Ben pas vanavond weer rond een uur of 19.30 online denk ik. Ik wens jullie allemaal een super zonnige dag toe! Dikke knuf!!

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, je lichaam kan ook nog heel erg heftig reageren op je VMK, soms lijkt het dan of je weer zwanger ben (alle symptomen worden wat heftiger). Schrik hier aub niet van, maar wacht heel erg rustig af hoe je cyclus loopt nu.

19. goede morgen

Twijfel ja ik was meteen de dag erna naar stal hihi, ik kan gewoon niet wegblijven kijk en dagje rust is niet erg voor ze maar langer kan niet, heb gister de hf na een winterstop weer aan de longeerlijn gehad ze deed het super dus denk dat ik er vandaag gewoon op klim zal ongetwijfeld een bokpartij voorbij komen maar dat zijn we wel gewend
    voor spark haal ik ff een vitamine spuit op die is nog steeds niet lekker, first weet neit of ik die ga rijden vandaag, me knieen doen nog wwel zeer en er zit er veel vocht in dus wel wat rustiger aan doen .

Hielkje lekker van je arm meis als ik zwanger ben word het wss een hel krijg ik alleen maar meer vocht in me gewrichten en dat gaat zeer doen :( maar ja het is dan wel voor het goede doel .
    gelukkig gaat jou arm wel goed

Azrael balen van je misselijkheid maar goed het hoort erbij.

Angela ja merkte ik ik miste je al meis.

Dday,Labrador heb nergens last van :(

nja hier een beetje down al twee dagen weet niet goed wat ik ermee aan moet eerlijk gezegd.
    Gister belde martijn zijn vader dan weet je dat je de volle laag krijgt , ik ben niet op me bekkie gevallen maar martijn helaas wel en die hoorde het relaas aan , zaterdag zijn hun 35 jaar getrouwd en willen ze een dagje wat doen, daar zit dus ook lopen bij wil die vent mij in een rolstoel stoppen, nou sorry daar begin ik niet aan dat doe ik alleen als ik net geopereerd ben anders niet heb lang genoeg in dat ding gezeten.
    affijn martijn heeft ook gezegd dat ik dat niet doe.
    maar toen moest ik heb aan de lijn hebben want hij wou mij spreken , allemaal leuk en aardig maar ik laat me niet vertellen wat ik moet doen, we zijn 5 jaar geleden met hun een weekend naar centerparcs geweest , dat viel helemaal verkeerd, heb daar knallende ruzie gemaakt , ze houden totaal geen rekening met mij en mijn beperkingen toendertijd had ik net me nieuwe heupen erin en de knie moest nog, maar niemand wou een normaal bed afstaan aan ons dus we moesten op een slaapbank waar ik niet uit kwam affijn ben met knallende ruzie opgehaald door mijn moeder.
    wat wil het nu mijn moeder maakt zich zorgen om het lopen dus zaterdag en heeft de moeder van martijn aangesproken, daarom belde die dus.
    pff. mijn ouders weten wat ik heb dat ik elke dag wel helse gewrichtspijnen heb maar dat ik er niet over praat en als ik pijn heb hoor je me niet , en mijn moeder is bang dat ik te lang doorloop , snap ik want dat doe ik ook .
    mijn knie is dus toe aan een nieuwe , maar de nieuwe die aan ded andere kant zit doet ook zeer, dus ja ik wacht zolang als ik kan , want we zijn nu een fase verder , we willen een kindje als ik nu eerst weer een prothese laat zetten ben je zo weer een jaar of wat verder en daar pas ik voor .
    nja al met al moest ik dit ff kwijt:$

20. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Goede morgen dames:)(bijna middag)

Joyce. Tjee zeg wat zul jij je gefrustreerd moeten voelen zeg. Ik snap dat je het even van je af wil schrijven. Maar echt tjonge zeg. Weet niet zo goed wat ik van moet zeggen. Snap niet dat jou schoonvader jou gewoon in een rolstoel wil drukken. Ik bedoel is mischien een oplossing voor hun. Maar dat bederft zeker de sfeer. En dat jou moeder voor jou opkomt is super goed natuurlijk. Ze wil je natuurlijk niet weer ophalen. Maar is het geen idee om er uberhaubt niet heen te gaan. Zo mijt de conflicten daar. En kun jij je lekker foccusen op jezelf. Maar als je daarvoor kiest zit je hubbie in dubio. Gaat hij wel gaat hij niet. Hmmm Ik denk ff al typent:cool:. Mischien is het een idee als je weet wat ze vanplan zijn dat je mischien een halfe dag mee draait? als ze gaan wandelen ergens na toe. Dat jij afspreekt op de plek waar ze heen gaan. Of iets in die geest. Hun blij dat jij er bij bent. En jij mischien ook blij dat je er niet de hele dag hoeft te zijn. Zo kun je thuis lekker bank hangen. Maar snap je probleem helemaal. En dat jullie er samen uit kunnen komen.

Deel Deze Pagina