GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Knuffel Joyce!!!

@Angela wat hielkje zegt klopt wel, vorige maand na mijn mk was ik qua lijf echt zwanger terwijl het dus niet zo was, dit keer voelde ik veel minder en pas veel later iets en was ik wel zwanger!! Onze lijfjes zijn niet altijd eerlijk!

2. lief dat je meedenkt niet meegaan zei ik ook al maar dat was volgens zijn vader geen optie, en ze weigeren te zeggen wat ze gaan doen , ik heb al gezegd trek ik het niet ga ik in de auto zitten, de band tussen martijn en zijn ouders is ook heel slecht dus als ik niet ga gaat hij ook niet...
    we zie het wel ik probeer er wat van te maken en als ik vent gaat lope zeuren dan is het voor mij heel duidelijk hoor haha

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    esther en flora, ik weet het idd, ik verwacht ook zeker niks van deze maand(hoop het natuurlijk wel).
    Andere maanden begon mijn lichaam al gelijk na eisprong symtonen te vertonen, vorige maand was dat ong. week na ei.

Nu heb ik ook vorige week me ei gehad. Ik wacht het gewoon af maar hoop niet teveel. Wel lief van jullie waarschuwing.

Joyce, wat een lastige situatie, en raar dat ze niet iets willen vertellen, bedoel als ze niet willen zeggen waar ze precies heen gaan zeg dan op zijn minst of het ver lopen is of dat jij beter met de auto kan gaan.

4. angela ooit komt onze beurt meis:)
    ik heb geloof ik de 22e me ei gehad ;)
    en ja ben het gewend van me schoonouders

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, echt weer een heerlijke Klassieke schoonouders actie, helaas dat je die er altijd gratis bij krijgt. Ik hoop dat jullie er toch samen uit kunnen komen. Sterkte en ik zal zaterdag aan jullie denken.

Ik loop vandaag in mijn zwangerschapsbroek, wat is dat een uitvindiging zeg. Dat zit echt veel beter dan een gewone broek.

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @joyce, zeker meid, onze tijd komt snel.:)
    Jammer dat je schoonouders dus vaker zo doen. Lijkt me wel lastig als je niet zo'n goed conact heb met je schoonouders

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Dday: we zitten in het zelfde schuitje. Ik ga er maar vanuit dat ikm weer een lange cyclus van minimaal 37 dagen heb. ook al geeft mijn lichaam aan dat ik nu niet ong i wordt aangezien mijn klachten, maar ja het blijft afwachten.

Hielkje: Het lijktg me idd ook wel lekker zitten een zwangerschapsbroek als je toch al iets een buikje krijg.

Joyce: ik hoop dat je eruit komt met je schoonouders.

Vanmorgen naar een vriendin geweest en zei vertelde dat ze ook proberen zwanger te raken. Zij gaan voor hun 2e. Lijkt me wel leuk om samen zwanger te zijn.

8. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Joyce; wat klote zeg, dat je schoonouders weigeren rekening te houden met jouw fysieke beperkingen! Ik ben zelf heel radicaal; ik ga dan gewoon niet. Hoe kan iemand nou zeggen dat dat geen optie is, steken ze je huis in de fik als je binnen blijft zitten of zo?? Wat een gekkigheid zeg, pure chantage. Bah. Dat jij nog overweegt om wel te gaan vind ik heel volwassen en stoer van je. Maar bewaak je grenzen he, nooit eroverheen gaan voor mensen die niet bereid zijn jouw grenzen en wensen te respecteren! Die dingen moeten van twee kanten komen, en jij en je lief hebben je goede wil al méér dan getoond. Sterkte meis, en beterschap. Ook ik zal zaterdag aan jullie denken.

@Hielkje; Is dat echt zoveel lekkerder, zo'n positiebroek? Ik ben superbenieuwd hoe dat zit, haha. Wil over een tijdje ook lekker gaan shoppen, heb er al helemaal zin in.

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Azrael, ja dat zich echt heel erg veel lekkerder. Ik ben heel stug eerst begonnen met de knoop van mijn gewone broeken los te maken en dan een riem erom heen, Alleen ging ik maandag bij vrienden eten en ik blaas altijd als een ballon op later op de dag en toe zat ik dus daar met mijn knoop en rits open. En dat was voor mij echt de druppel. Maar je hebt geen klemmend gevoel meer in je onderbuik. En ze zijn zo ontzettend leuk tegenwoordig. Ik ben geslaagd bij Miss Etam. Maar moet er nog 2 hebben, maar heb er nu 1, ik heb nog 1 broek die wel past.

Veel shop plezier voor later

Liefs Esther

10. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    joyce vervelend dat ze geen rekening met je houden als ze zeggen wat ze willen gaan doen kun je tenmiste kijken of het eventueel lukt
    zou anders gewoon lekker niet mee gaan denk om je zelf!!!

gister eerste kadootje kraampakket gekregen van mijn ouders gekregen lief pakje van nijntje en een mutsje heel lief kon ik het alvast wassen en strijken...

vandaag effe met kat naar dierenarts had rode bultjes irritatie van vlooienbeet heeft wat voor gekregen verders was ie gezond,
    maandag met de andere kat heen heb kalmeringstabletje gekregen anders krijg ik hem niet mee mag hem zowieso al niet oppakken dus dit maar eens proberen ben benieuwd...

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meiden,

Met mij gaat het goed! Alleen erg druk!
    Verder zag ik voorbij komen dat veel meiden er best veel moeite mee hebben dat er nu zoveel zwanger zijn.. Ik zelf heb het er ook best moeilijk mee.. Ben nu al een jaar met de pil gestopt, en nog steeds niet zwanger.. Frusterend!!
    Maar ik gun het natuurlijk iedereen hier!

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @labrador, sterkte met wachten meid! we weten hoe je je voelt....

@leonie, leuk kapsel hoor! is het resultaat ook zo super?

@joyce, jeetje meid wat een gedoe! het soms echt te veel gevraagd om rekening met iemand te houden he! dikke knuf meid

hier weer bijna weekend, nog 1 dagje werken! was vandaag weer hectisch op het werk dus blij dat ik weer fijn thuis ben. heb best goede hoop deze ronde, vraag me niet waarom maar het komt op 1 of andere manier dichterbij ofzo. verklaar me niet voor gek, doe ik wel een beetje :);)

13. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, even heel druk gehad gisteren dus niet online geweest.
    De echo gisteren was super, het kindje was duidelijk te zien, met kloppend hartje en hoe groot het was klopte precies met mn eisprong.
    Gisteravond hebben we het aan mn schoonouders verteld, ze waren heel verbaasd en erg blij haha

@hielkje, heel erg bedankt voor het opzoeken. Ik had hem in de middag genomen, dus misschien dat het daarom zo zeer heftig was. Ik durde ze daarna niet meer te nemen, gelukkig ben ik de afgelopen 2 dagen een stuk minder misselijk

@joyce, was vervelend van je schoonvader. Je moet wel aan jezelf blijven denken hoor, als ze door blijven drammen zou ik gewoon thuis blijven!

@leonie, leuk kapsel, is het goed gelukt?

Voor de meiden die nog niet zwanger zijn: niet de moed opgeven, het gaat echt lukken hoor!! knuffel!

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hier nog even een buikfotootje dat ik eergisteren gemaakt heb bij bijna 8 weken, ik zie toch al wel een verschil met die van 4 weken :)

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat een schattig klein buikje!

16. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Esther; Hmmm, je klinkt erg overtuigend.. :p Maar zit dat legging-achtige stuk stof over je buik niet ontzettend raar? Lijkt me heel erg wennen. Misschien moet ik ook vast maar rustig aan gaan kijken naar positiebroeken, vroeg of laat moet ik er wel aan geloven natuurlijk. Hoewel er thuis niets boven mijn teerbeminde joggingbroek gaat! :D

@Catharina; wat leuk dat de echo zo goed ging! Ik kijk ook al heel erg uit naar onze echo, kan niet wachten!

@Justme; hopelijk komt je goede gevoel over deze ronde uit! Ik duim voor twee mooie streepjes op je test!

Zo plat als mijn pensje vanmorgen nog was, zo zie ik er nu uit of ik 5 maanden zwanger ben van een 10ling. En dat van een kopje soep met 1 sneetje brood! Zit nu ook te boeren als een bouwvakker, haha, lekker charmant allemaal. ;)

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi lieve meiden!

Ben net weer thuis, dus heb jullie allemaal wel gelezen!

Catharina wat fijn dat alles goed was.

Voor de meiden die NOG niet ;), zwanger zijn, jullie tijd komt snel! Ik kan niet zeggen dat ik weet hoe het voelt, maar ik kan jullie wel begrijpen!

Verder ga ik zo mijn bed in, benecht kapot. Enige voordeel van dit soort dagen is dat mijn tijd snel gaat en het snel komende donderdag is! Ik word nu wel langzamerhand weer wat nerveuzer!

Morgen normaal vrij maar moet examenochtend doen voor mijn opleiding. Klinkt als heel wat maar het is maar een onderdeeltje, onzinnig tijdverdrijf dus ;). Maargoed wel bij een van mijn beste vriendinnen dus dat is gezellig! Heb alleen zo'n zin in uitslapen hahah.

Truste meiden en ik beloof dat ik vanaf morgen meer tijd voor jullie heb!!
    x

18. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames.

Ff over mijn nieuwe kapsel. Ik ga er aankomende woensdag heen. Dus maak donderdag een foto voor jullie. Mischien al wel zaterdag. Ff kijken hoe lang het duurt. Hier vandaag een lamme dag gehad. Heerlijk rustig aan gedaan. En ja ik moet bekenen ik heb testen gehaald bij kv. Schaam. Maar nog niet gedaan:D. Is ook nog wel erg vroeg voor hihihi.

Maar zag weer een mooie buikfoto voorbij gaan. Super hoor.

En inderdaad nu nog een weekje wachten en dan is het weer donderag de laaste dag van de maand oficieele gekdag.

Ik kruip hier ook mijn bedje in. Morgen en overmorgen weer werken. Maar voor sommige van ons wel de laaste dag morgen om te werken. Dus voor die genen nog een dagje en dan weekend.

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Lekker geslapen?

Ik wel, eindelijk een keer gewoon van mijn wekker wakker ;). Nu tot 12 uur lesgeven en dan begint mijn weekend ook! :).

Fijne dag en tot vanmiddag waarschijnlijk!

x

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!
    Wat een mooi weer is het weer vandaag. Vandaag maar een halve dag werken en dan lekker weekend.

Deel Deze Pagina