Goedemorgen iedereen, @Catherina mooi buikje, en fijn dat je echo goed is. Mooi om dat hartje te zien kloppen of niet?? @Azrael, in de ochtend heb ik hem dubbel, maar na de lunche blaas ik op als een ballon en dan doe ik hem over mijn buik en totaal geen last van je merkt het eigenlijk niet eens. Succes met koekeloeren. @Sallie heerlijk dat je weer een nacht hebt doorgeslapen. Geniet van het mooie weer vanmiddag, @Joyce, hoop dat je er met je schoonouders nog een beetje uit gaat komen. Voor iedereen die nog niet zwanger is. WE DUIMEN EN HOPEN ALLEMAAL MET JULLIE MEE. EN HET IS JULLIE OOK GEGUNT EN GAAT ZEKER ALLEMAAL GOED KOMEN. Hier vandaag een dagje puzzelen op het werk, heb nu om 8.30 al geen plek meer op het spreekuur en weet niet hoe ik de dag nu verder nog moet doorkomen. Vanmiddag geen arts in huis dus wordt heel erg lastig. Wat was het rustig gisterenavond eigenlijk. Liefs Esther
Goedemorgen allemaal! Sorry dat ik gisteren niet meer online geweest ben maar was later van mijn werk weggegaan, daarna moest ik nog geld pinnen & toen eten maken en daarna ging ik echte meisjes in de jungle kijken en oh oh tirol Zooooo leuk Vanavond ben ik er ook niet want dan ben ik uit eten met collega's! Hier niet zo veel te melden eigenlijks.. Ja dat ik super gek word van het wachten in de onzekerheid. Vorige maand dacht ik ook van hmmm zou het deze ronde toch gekukt zijn DUS NIET! Dus ik probeer er deze ronde ook niet te veel op te hopen dan is het alleen maar een dubbeldikke verrassing. @ Joyce wat naar van je schoonouders zeg!! Dikke knuf.. @ Catharina Wow mooie slanke buik zeg.. ben jaloers Nou tot morgen allemaal! Fijn weekend.
catharina: Wat een lief klein buikje. Sallie: Lekker dat je weer goed geslapen hebt. GFH: geniet van het mooie weer en je weekend (ook de andere trouwens) Dday: wachten...wachten haha Ik ben nu 1 overtijd als ik mijn 1e cyclus aanhoud. maar ik probeer niet te testen. Wel erg druk met broek loeren.
@Labrador, kan ik me heel erg goed voorstellen, maar heb je het gevoel dat je ongi moet worden of niet???
Ik voel de ongu meestal aankomen door een pijnlijke steek midden onderin mijn buik. En dat had ik gisteravond, maar ben nog steeds geen ongi. Nu voel ik niets meer.
hoi dames ik kwam ook weer even langs ben er wat minder de laatste tijd omdat ik het wel een beetje moeilijk vind dat iedereen zwanger word en ik moet wachten (ivm vakantie mexico) maar als ik deze maand weer een beetje een normale cyclus heb kan ik volgende maand als het goed is weer verder en dan kom ik weer wat meer mee kletsen verder voor alle nieuwe zwangere gefeliciteerd
@karin, kan het me heel erg goed voorstellen. Het is ook heel erg moeilijk. Ik had er ook erg veel moeite mee in het begin. Maar laat anders af en toe even weten hoe het gaat. Succes
zal ik zeker doen ga nu snel boodschappen doen want om 12 uur komt mijn schoonmoeder helpen met taartenbakken en hapjes maken want morgen vieren me vriend en ik onze verjaardag (22 maart ik 28 maart hij)
veel plezier karin en nog en alvast gefeliciteerd! Wij vieren morgen ook de verjaardag van mijn man, hij is dinsdag jarig.
Goedemorgen dames! @Karin; dat is hartstikke begrijpelijk hoor. Maar ook jou is het gegund, hopelijk heb jij ook snel die positieve test in handen. En nog gefeliciteerd met je verjaardag (en die van je vriend)! Dit jaar wordt jullie jaar, dat kan niet anders! @Sallie; Werkze, lekker bijna weekend! @Esther; Ik heb wel al hele leuke dingen gezien! En positiebikini's, echt énig! Word er helemaal koopziek van, hihi. Nog even wachten tot ik dingen durf te kopen zonder dat het voelt als "de goden verzoeken", en dan ga ik he-le-maal los. Werkze vandaag, succes met alle drukte! @Labrador; Spannend! Ook hier draaien de duimen voor je! @Dday; Heel veel plezier vanavond, en ook voor jou duim ik dat het deze ronde raak mag zijn. Die onzekerheid is echt supervervelend, en ik hoop voor alle dames die erin zitten dat de twijfel en onzekerheid snel voorbij mag zijn.
@Azrael, ik wordt ook een beetje koop ziek, maar heb ook zo iets wil niet te veel kopen, aangezien ik de kleding maar 1 keer aan zal hebben voor een bepaalde periode. Maar het is wel heel erg verleidelijk. Als we elkaar nou steeds opzoeken als we iets willen kopen.
goede morgen karin ik voel wat jij voelt meis we zijn ook al zolang er mee bezig! maar goed deze maand voor mij niet denk ik ga er ig niet vanuit heb nergens last van nja van me knieen maar dat komt ergens anders van haha allen ik ga zaterdag gewoon laat me niet kennen, maar als ik het neit trek trek ik het niet en niemand die me in de rolstoel krijgt dus ach . catherina jezus wat ben jij dun! behalve je buikie dan haha, maar gelukkig is de echo goed en klopt het hartje gefeliciteerd. waren nog jarige en jarige in spe gefeliciteerd en have fun. nou verder niet echt veel te melden GFH jij had het over mooi weer? hier bewolkt...
Ik heb net zo iets bijzonders meegemaakt. Wij hebben op het werk een doppler om hartslagen met te kunnen horen en ik heb net het hartje horen kloppen. Zo iets bijzonder, maar zo leuk
@Flora, dat is zeker genieten, maar ook zo bijzonder, Manlief liep steeds te gillen, eerst zien of het er 31-3 nog wel is. Nu geloofd hij dat ik echt zwanger en de baby komt. En nu mag ook de hele wereld het van hem weten. Geen geheimen meer................. Joepie