bedankt voor alle buik-complimentjes @hielkje, wat bijzonder om het hartje weer te horen, ik vond het ook echt cool om het te zien kloppen, en snel als het gaat he! Ook heel lekker dat iedereen het nu mag weten. Ik ga het morgen aan mn vrienden/familie vertellen en vanaf dan mag van mij ook iedereen het weten, heerlijk! @labrador, spannend voor jou, succes met broekloeren @karin, heel begrijpelijk, gelukkig nog 1 cyclus en dan weer van de pauze af! @azrael, ik snap je helemaal, hier ook een shop fanaat, ik ga me binnenkort maar eens verdiepen in de zwangerschaps kleren, want "gewone" nieuwe kleren kopen kan helaas niet, daar kan ik ben ik bang niet lang van genieten. Hier een off-day vandaag. Overgegeven op het werk en net na de lunch weer, bah :x
@Catherina, dat is echt balen dat je zo een off day hebt gehad. Ik voel me ook de hele dag al niet echt lekker. En ben nu ook nog eens alleen verveel me echt mateloos
Hoi meiden, kletskoppies ! Hielk: gaaf lijk me dat, hartje horen!! Joyce: hoe is het nu meis? Karin: nog ff en dan weer voor het eggie! Labrador: spannend meid, ik heb hoop voor jou deze ronde!! Twijfel: hoe voel jij je, wat minder misselijk? Catharina: wat rot meis, dat je je zovoelt! Flora: al ergens last van of voel je je nog kiplekker? Ik heb net weer anderhalf uur geslapen, dacht dat ik normaal lui wasmaar merk toch echt wel dat ik moeier ben! Gisteravond na (bm)sen ineens onwijze kramp, wist dat dat normaal is hoor maar pfft, ging ff door de grond. Wel weer een teken voor mij dat het waarschijnlijk inderdaad goed zit. Ga nu ff met vriendje naar het strand, is van hier 10 minuutjes rijden en ik denk dat we daar ook wel even lekker wat eten ofzo! Fijne aaf en wie weet tot straks! x
Sallie ik heb wel klachtjes maar goed te hanteren hoor!! Alleen een beetje stress als ik afscheiding voel lopen.....en dan bang om bruin aan te treden. Maar mijn buik voelt anders dan de vorige keer. Hier nog Even geen gesex, het is psychisch maar beide durven we het ff niet aan. Ach afgelopen tijg genoeg gebmst hihi
@Flora, wij hadden precies het zelfde, ik in ieder geval, ik moest echt eerst weten of het goed zit en dan pas weer. Van de afscheiding kan ik volledig met je mee voelen. Ik heb er nu nog steeds soms last van draag daarom nu ook een inlegkruisje.
Hoi Dames, Bij deze wil ik jullie even laten weten dat ik gister in anderhalf uur bevallen ben van onze dochter. Yuna. Officieel: Yuna Mia. Geboren 24-03-2011. 46 cm en 3110 gram. Ik ga nu mijn kleine weer vasthouden. X
Breek even in, zie dat de eerste spruit een feit is!!! Gefeliciteerd Monique!! Mooie naam!! Hoe voel je je zelf? Met jou en de kleine alles goed?? Wat een rappe bevalling!!!
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 NOD: Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 6 april -7e ronde- 28 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Dday - NOD tussen 31 maart & 3 april - 3e ronde - 25 jaar Bevallen: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 24-03-2011 Meisje Yuna Ik heb ons lijstje maar even aangepast.
monique super gefeliciteerd! enorm snel gedaan joh! mooie naam alles goed met beide? nogmaals gefeliciteerd! hielkje&sallie gaat wel beetje down mja komt door meerdere factoren , een enorm chagerijnige martijn, een niet lekkere sparky, nja iedereen word zwanger, pijn in me knieen en verder gewoon lusteloos ben maar begonnen aan een mega groot paasei moet toch wat
Wauwww van harte gefeliciteerd! Wow dat heb je snel gedaan joh Heerlijk.. geniet lekker van jullie kleine meid!
Heej meiden! Monique: gefeliciteerd meid, mooie naam! Ben ookbenieuwd hoe jij je voelt! Joyce: begrijpelijk hoor, het lijkt allemaal niet mee te zitten op het moment! Pm maar ff als je lekker wil kletsen hoor! Hielkje: fijn weekend! Over "gesex"Hier was het ook de eerste keer hoor, had twee dagen (nu drie) geen bruin en dacht wat maakt het uit, het zal er niet door fout gaan. Vond het wel even spannend...
@monique, wauw! nu al? en wat snel! we willen wel je bevallingsverhaal horen hoor! Heel veel geluk met yuna en heel erg gefeliciteerd! Hier ook nog steeds veel last van afscheiding, ik draag inderdaad ook inlegkruisjes. Een van sex komt hier de afgelopen week ook niet veel omdat ik me echt super beroerd voel. Hoop dat manlief het een beetje vol kan houden haha.
wow monique, dat is snel gefeliciteerd geniet er maar lekker van. esther, wat byzonder om het hartje te horen. karin, ook ik begrijp je heel goed meis, knuffel