GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Monique; van harte gefeliciteerd! Als het meiske ook maar half zo mooi is als haar naam zal je een waar engeltje in je armen hebben nu. Geniet ervan!

@Joyce; sterkte meis...

2. komt allemaal wel goed hoor hier dames ben gewoon de laatste tijd een beetje down denk ik teveel aan me kop ..
    dus ach ik vermaak me wel

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Joyce, het is ook zo hoor! Het komt vast wel goed. Maar zoals je je nu voelt moet natuurlijk niet te lang duren! Wat ik zeg, pmen mag altijd!

xx

4. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    En als je uit-gepm't bent met Sallie :D mag je ook altijd tegen mij aankletsen hoor wijffie! M'n pmbox staat wagenwijd open voor je.

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Monique: Gefeliciteerd meid en een mooie naam. Geniet van jullien kleine meid.

Sallie: Hoe was je strandwandeling?

Hielkje: Wat gaaf dat je zelf het hartje van jullie kleine hebt gehoord.

Joyce: *knuffel*

Vanavond was de foto klaar die we na besteld hadden. En hij is goed! (de vorige keer hadden ze hem in zwart wit afgedrukt en nu dus in kleur)

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    heb even snel de laatste paar pagina's bijgelezen. Maar wat word er hier toch gekletst....

@ Monique, gefeliciteerd met de kleine. Geniet er maar lekker van!!!

@ Joyce, balen zeg dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat je je snel beter voelt....;)

Hier vandaag de eerste echo gehad!!!! Wat is dat bijzonder....Ben zo verliefd op dat mensje in mijn buik....Alles was goed, en het hartje klopte mooi. Heb alleen een kleine cyste in de navelstreng. Dit kan geen kwaad voor de kleine en verdwijnd normaal gesproken in de loop van de zwangerschap. Wel mogen we voor de zekerheid over 4 a 6 weken nog een keer komen om dit goed in de gaten te houden. Maar verder super happy, de kleine lag heerlijk te bewegen en te zwaaien!!! Ben zo blij....

Duik nu snel mijn bedje in, ben helemaal kapot. Slaap lekker!!!
    Liefs Maaike

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @monique, GEFELICITEERD!!! geniet van je mooie dochter!

hier eindelijk weekend! wel aan toe zeg, weer hoop gedoe en stress op het werk :x:( maar nu gaan we daar niet aan denken en zo heerlijk slapen en hopelijk erg lang!

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dan hoop ik dat je nu nog lekker slaapt, ik ben klaarwakker. Fijn die hormonen!!

Meiden wat is slim om bij de vk te vragen mbt mijn echo. Ik wil graag een vroegere echo met het oog op mijn vorige mk maar zit niet te wachten op een nog niet kloppend hartje. Dus toch maar voor 7-8 weken gaan?!

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    even voor mijn informatie, wanneer zou het hartje moeten gaan kloppen?

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Ik was vandaag om8uur wakker, dus het viel mee;)!

Labrador: wat fijn dat de foto nu goed was! Ben altijd gek op foto's. Waar had je hem besteld? Mijn strandwandeling eindigde in een stukje over de boulevard, een uitgelopen drankje in een super leuk restaurant en daar ook maar blijven eten ;)! Was gezellig met vriendje..

Meikie: hoe is het meis verder? Onwijs gaaf van je echo! Ik heb mijnes donderdag, daarna pm ik je ivm je laat plan ;). Ik wil eerst even zeker weten hoe het zit!

Justme: geniet van je weekend meid!

flora: mijn vk zei dat als ik kom dond (6.4 weken) dat het toch wel goed te zien moet zijn! Maar als je het zekere voor het onzekere wil nemen zou ik idd 7 á 8weken doen, of even vragen wat vk aanraadt. Helemaal geen bruin of bloedverlies?

Ik heb net mijn eerste echt misselijke golf achter de rug. Gelukkig hebben een broodje en banaantje goed geholpen....

Vandaag naar mijn schoonouders, die zitten een weekje op Texel, had alleen wel gehoopt op mooier weer!

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!!

Ik zie een super leuk bericht staan!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Monique!!!! En een ontzettend mooie naam. Wat heb je dat snel geflikt zeg, jeetje!! Met hoeveel weken is ze nou precies geboren? Ik wil wel heel graag het bevallingsverhaal horen en een fotootje zien:D Geniet van je meid!

*zo ga nu even de rest teruglezen:)

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sallie: Ik heb de foto bi jeen fotograagf besteld waar wij ook de repotage hebben laten maken.
    Veel plezier op Texel! Alleen jammer dat de zon nu niet schijnt.

Flora: Ik zal het advies van de VK opvolgen.
    En 4:30 is wel erg vroeg pfff.

Justme: Geniet van je weekend en nu ff niet aan je werk denken.

Meikie: Leuk hoor de echo.

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Labrador: dankje, zal vast wel lukken, al ben ik nu al moe :p. Hahaha.

Lisa: leuke foto! :)

14. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Goedemorgen dames!

15. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meisjes! Jeutje wat is er weer veel gekletst..
    Moeilijk om alles weer terug te lezen. Ik ben gisteren uit eten geweest met collega's en heb onwijs lekker gegeten!!
    Tomaten soepje, varkenshaas met pepersaus & een chocolade taartje met vloeibare warme chocola binnenin mjummie was erg lekker.

Verder hier nog steeds onwijs gevoelige (.)(.) en een vreemd gevoel in me buik.. Whaaa ik wil niet meer wachten. Maar goed ik ga maar nergens van uit.

Ik ga nu maar weer eventjes het huis schoonmaken en daarna naar me paps en mams. Mijn husband is tot aan dinsdag in Oostenrijk met collega's... dus die mis ik vreselijk.

Nou tot snel!

Liefs Dday

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,

@ Sallie, verder is eigenlijk alles goed. Wel wat klachtjes, maar goed die wegen niet op tegen ons geluk.....;) Spannend hoor jou echo, ik duim me gek voor je. Ik zie je pm wel verschijnen, lijkt me gezellig;)

@ Dday, beetje laat, maar alsnog welkom ;) En dat eten van jou klinkt erg goed, krijg er trek van, hahaha. Wanneer ga je testen?

Liefs Maaike

17. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Meikie thanks, ik ga pas tussen 31 maart en 3 april testen als ik me in kan houden ;)

18. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Spannend hoor Dday!

@Flora; ben jij ook zo extreem wakker van de hormonen? Ik slaap normaal echt het liefst een halve dag, nu ben ik na 5 uurtjes slaap klaarwakker. Niet dat ik de puf heb om iets te doen of zo, maar wakker ben ik wel. :p Apart he, wat dat allemaal doet met je lichaam!

Ik heb heerlijke kaasbroodjes met mascarpone gemaakt, ze liggen nu in de oven en ik kan niet wachten tot ze klaar zijn. Mmmm!

19. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben even niet geweest, en heb ook niet alles bijgelezen, maar wat een goed nieuws!!

Monique van harte gefeliciteerd met je dochter. Mooie naam ook!

En Azrael en Flora, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Super nieuws.

Hier weinig bijzonderheden, deze week komt mijn ei ergens, waarschijnlijk rond 31 maart.

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Yep azrael, doodmoe maar niet kunnen slapen erg fijn!!

Ik zal volgende week de verloskundige bellen. De vorige keer begon vandaag er bruinverlies, dus iedere keer naar de wc is ff spannend....

Deel Deze Pagina