meikie mooi dat alles goed is bijzonder he om de kleine te zien wordt het echt.. flora zou de vk idd bellen kijken wat ze zeggen wij hadden echo met 7 weken manlief heeft vandaag geverft in de babykamer op 2 deurkozijnen na is het klaar!!!volgende week laatste kozijnen dan lekker schoonmaken.hebben commode en ledikant van kenissen over genomen.. heel mooi nog
Het is zeker bijzonder om te zien hoe die klein al zo beweegt in je buik....Moest gewoon bijna huilen.... Krijgen we nog wel een foto te zien van jullie kamertje?
Lovekees: ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Ik kon mij niet inhouden om te testen na mijn klachten die ik heb. De visite was weg in ik was zo moe en licht misselijk en krampjes in de onderbuik dus heb getest. Maar helaas, omo wit :x Er is toch iemand hier op het forum die ik geloof dat het tarwekiemolie gerbruikt om de cyclys korter te krijgen? Is dat in druppelvorm of een pil? En waar kun je dat kopen en hoe gebruik je dit? Ik ben het zo zat die lange cyclussen grrr.
Goede avond Heb bij gelezen maar het was te veel @Monique: Van harte met jullie dochter en wat een prachtige naam. @Meike: Top dat de echo goed was. @Joyce: Succes met de sombere buien en hopelijk gaat op alle fronten snel het zonnetje schijnen meis. Knuffel vanaf deze kant @Sallie: Zo te lezen gaat alles goed met je, top!!! Ben blij om te horen. Nog een paar dagen en dan weten wij eindelijk meer @Labrador: Ook tarwekiem olie geslikt (capsules van VSM + vitamine E) maar geen kortere cyclus wel werd het regelmatig bij mij. Hier verder nog steeds druk maar ik blijf jullie gewoon stalken hoor maar alvast mijn excuses als ik iemand vergeten ben, was ook zo veel
goedemorgen Wat is het hier rustig! Joyce: Hoe is het met je na je uitje met je schoonfamilie? Wij gaan vandaag de waterval bij de vijver opnieuw aanleggen, deze is verzakt. En vanmiddag misschien naar een tuincentrum.
Hey meiden, @meikie, mooi dat de echo goed was! Heel bijzonder he, om te zien! @joyce, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. @labrador, super jammer van je omo-test! Ik weet niks over tarwekiemolie, ik heb monnikspeper gebruikt, veel plezier met klussen aan de waterval! @sallie, ik vind het echt spannend voor je, de echo! Nog eventjes wachten....
Goedemiddag dames, @Joyce, trek je het een beetje, als je volgende week maandag geen zin hebt om af te spreken moet je dat wel eerlijk zeggen. Ik kan me best voorstellen dat je even zegt liever niet. @Sallie, nog een paar nachtjes en dan weten we meer, @Meikie, heerlijk dat je de kleine hebt gezien. Hier gaat alles goed. Gisterenavond met vrienden wezen bowlen, was erg gezellig. Vandaag weer een heerlijk dagje lekker niks doen. Iedereen fijne dag en tot snel Liefs Esther
inderdaad, ik hoop dat er veel roze mag komen deze week!! hier net zo'n lente gevoel als buiten, dus dames, zet m op!!
zo goede morgen ik ben ook een keer wakker haha niet alles bijgelezen sorry daarvoor. hielkje natuurlijk moet jij gewoon komen de 4e pff we hebben weer zoveel bij te kletsen en ik moet je buik zien he ow ow ow en kan ik al lachen om je haar? haha lab jammer de witt test iedereen bedankt voor de lieve woordjes, uitje was, nou op zich viel het begin mee verzamelen bij me schoonzus in amersfoort, daar koffie en gebak, toen onder weg naar amstgerdam arena waar we de auto's neerzette wij hadden 1 schoonzusje en me schoonvader mee in de auto . daarna met de metro tja vond ik geweldig had nog nooit in zo een ding gezeten hahah heerlijk als je uit de polder komt hahah, nou daarna met de boot naar nemo een soort wetenschaps ce ntrum 5 verdiepingen, kon je van alles zien en doen op zich erg leuk maar niet voor bijna 5 uur lang! dat was ik dus uiteindelijk spuugzat en ben best veel boven op 5 geweest dakterras haha me lintworm was gister ook fijn aanwezig heb lopen vreten als een malle haha mja waren ooook lekkere kaasbroodjes wel hebben martijn en ik staan kijken een tdije bij embrio's op sterk water erg facinerend. Daarna met de boot een rondvaart o ver de grachten en daarna gaan eten ergens in amsterdam . en we waren rond half 1 thuis ook nog ff de hondjes opgehaadl bij mam hihi zo ga nu ff ontbijten love you all
Catharina: monnikspeper verkort dit je cyclus? En waar kun je het kopen, is het een pil en is deze groot?
Joyce: gelukkig viel het mee, maar 5 uur lang rondstruinen is wel erg lang. Maar je heb je van je beste kant laten zien.
labrador indd heb me best gedaan pijn vandaag viel me alles mee na zo een dag lekker genoten van de zon
Allereerst WAUW Monique van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat een mooie naam zeg. En wat fijn dat de bevalling zo kort duurde. Ben benieuwd naar jouw bevallingverhaal. En dan.... Goede avond allen. Kom weer even om het hoekje kijken. Ben dit weekend flink geleefd dus geen tijd voor jullie sollie. Sallie mijn misselijkheid is helaas nog steeds aanwezig helaas. Maar dat geeft mij goede moed voor de 31ste hhihi. Verder gister een vaag gevoel in mijn onderbuik. Leek op ongi maar toch ook weer niets. Tjonge wat kun je jezelf gek maken zeg. Maar goed dit weekend niet veel nieuws om te vertellen. Lekker dvds gekeken toen mannetje de stad in was. En druk aan het werk geweest. Op visite geweest. Tja echt weekend om niet op trug te kijken hahah. Maar morgen heb ik huis vol visite ik krijg een tupperwareparty. HIihi. Hoop dat ik mezelf in kan houden Hielkje wat mooi dat je het hartje hebt kunnen horen op werk. Ga je dit vaker doen. Lijkt mij echt gaaf. Om een kloppend hartje te horen uit je buik Labrador: Is het gelukt met jullie waterval? En inderdaad nog naar het tuincentrum geweest. En mischien wat leuks gekocht? Ben benieuwd. Joyce: Dus het lopen viel opzich mee? Behalve dan in het wetenschaplijkcentrum? Maar goed dat ze er heerlijke kaasbroodjes hadden hihih. Verslavend zijn die dingen he.Maar je bent nu zeker helemaal kapot? Kan dat ook prima begrijpen. En lekker ontbijttje gehad vanmorgen? En hebben jullie verder gedaan op deze mooie zondag hihih.
Hoi lieverds, Hoe gaat het hier? Het is hier vandaag wel rustig! Ik heb eigenlijk niet zoveel nieuws.. Lisa wat een mooie buik heb jij zeg! mag je trots op zijn!! Knuffel voor iedereen!
Twijfel, ik heb mijn huis van boven tot onder helemaal schoongemaakt! Heerlijk! Het was vandaag idd heerlijk buiten!
Oeh Meid dat is ook lekker. Begint hier ook wel te jeuken nu. Denk dat het morgen wordt alles mannetje zijn verstand laat weghalen bij de tandarts. Maak straks even een briefje voor hem welke kant hij op moet als hij klaar is. Komt hij in iedergeval thuis hahaha.En omdat hij dan toch weg is. Kan ik inderdaad lekker door het huis heen met mijn sopje hihih