Maaike: Leuk dat je collega's enthousiast reageerde! Lovekees: Dat wordt in slaan... Tweety: gefeliciteerd met je 2 jaar. Die stank is idd niet fijn, maar ach als het maar lekker en gezellig was. Flora: beterschap meid.
thanks labrador en lovekees. de ergste stank is weg. manlief rook vanochtend niks maar ik rook het toch echt nog wel iets mmm helaas is het nu te koud buiten om de boel open te zetten (is hier helemaal dichtgetrokken, niks te zien van de zon die ze hadden beloofd)
Heey meiden!! Joyce: Ik vind jou fjordje zooooo leuk!!! Echt een knapperd Sallie: Wat vervelend dat je vriend zolang weg is, en er met de echo niet is Maaike: Fijn dat je collega's zo leuk reageerde! Hier weer is een foto van mijn buikje Meneer is intussen ook al ingedaald
mooi buikje misslisa gaat alles goed? laatste loodjes.. heb ik een kat in reismand hij ging er zelf in zitten vind het niet leuk meer zo naar dierenarts toe had een kalmeer pilletje gekregen maar die wil meneer niet opeten ben benieuwd hoe het zo gaat bij dierenarst
@lisa, mooi buikje hoor en de rest is allemaal mooi slank gebleven zo te zien @lovekees, succes bij de dierenarts. @sallie, top dat je geen bruinverlies meer hebt en ik wacht in spanning met je mee tot de echo @hielkje, flora, hier doe ik ook nog steeds aan broekloeren hoor hihi @tweety, gefeliciteerd met je 2 jaar! Ik ga eigenlijk best wel graag naar de tandarts haha. Maar ik heb ook nog nooit een gaatje gehad. Laatst ben ik geweest voor een "dental spa" behandeling. Even lekker alle tanden schoongemaakt en daarna een bleekbehandeling gedaan. Ze zien er nu echt super wit en stralend uit. Hier vandaag ook bekend gemaakt op het werk, omdat ik steeds zo ziek ben leek me dat wel handig. Iedereen was heel blij voor me!
zo de dierenarts hebben we weer gehad heeft uiteindelijk zijn inenting gekregen assistente kon um niet meer houden dus kat door ruimte op laatst op de kachel hebben ze hem snel spuitje gegeven en weer in de bak ze hebben hem niet onderzocht dat lukte niet.. catharina leuk om te vertellen is idd wel makkelijk dat ze weten vooral als je niet lekker bent
Dank jullie wel Klopt inderdaad, bij mij is alleen mijn buik gaan groeien haha! Catharina: Heerlijk zeg dat je nog nooit een gaatje gehad hebt! Dan heb je een sterk gebit Lovekees: Oh onze kat die vliegt altijd als weg als we met het reismandje aankomen! Waarvoor heeft je kat een spuitje gekregen?
mooi buikje lisa! lekkere kat heb jij lovekees haha thx voor de complimenten over sparks. heeft nou niemand me stukkie over wonderfull gelezen ? is niemand daar benieuwd naar? en jacolien ..en mendy
Zo, daar was ik weer! J. @ Flora: wat rottig dat je zon nacht hebt gehad zeg! Voel je je niet veel te slap om te werken? Ik hoop dat het nu wat beter gaat en ook niet doorzet, daar wordt je niet vrolijk van! Echo gaat beste vriendin mee, natuurlijk liever vriendje maja, het is niet anders. Als ik hem dan maar goed nieuws kan melden . Als het fout is zal ik wel ernstig balen dat hij er niet is! @ hielkje: idd, vriendin gaat gelukkig mee! Ennuh, klinkt als een lekkere baaldag! Viel het achteraf mee of duik je zo weer je bed in als je thuis bent? @ Dday: ben er ook erg blij mee, dat bruine zorgde toch voor veel stress! Jouw NOD komt ook aardig dichtbij, als ik zo je dingen lees zit er best wel een kansje in! J! @ Labrador: hoop dat het meeviel, gecondoleerd nog. Je zal het wel vaker meemaken in je werk, maar kan me niet voorstellen dat het ooit went! @ Deedee: ook wel eens fijn een offline weekend . Ennuh, leuk dat je HA aardig is, toch iemand waar je vertrouwen in moet hebben! @ Joyce: leuke foto trouwens, had ik nog niet gezegd! J. Wonderfull denk ik ook wel eens aan! Misschien een Pmetje sturen? Ze had wel een echo al gehad volgens mij die goed was toch? @ Tweety: gefeliciteerd met je trouwdag nog! En zoals hierboven al geschreven, idd gaat er iemand mee! J @ Meikie: ooow spannend joh op je werk! Was iedereen enthousiast? Weet niet waarom maar dat lijkt me zo eng om te vertellen!! @ Lisa: wat een mooie foto zeg! Ik kan je onderschrift niet lezen, ben je nu 34 weken? Spannend hoor, zie je erg op tegen de bevalling? @ Catharina: ja ben er blij mee J! Weg met bruin . Ennuh leuk joh op je werk, toch altijd spannend hoe mensen reageren! @ Lovekees: leuke kat heb jij ! @ Joyce: oja, die twee ook nog. En Desinitje al even niet. Maaruh, Jacobien kletst die ook niet in zwangerschap topic ofzo? Mendy wil even afstand denk ik, en dat kan ik ook wel begrijpen.... Ik moet zo aan mijn gymopleiding, ik heb nog een ruime week om alles af te maken, maar ik ben zoooo moe. Ga denk even voor het eten een uurtje op de bank liggen, anders wordt het niks. Moet vanavond natuurlijk ook nog net 5en ! En vandaag weer geen bruin!
Hoi allemaal daar ben ik weer.. @ Flora Beterschap meis! Doe maar lekker rustig aan @ Meikie super fijn dat iedereen zo positief reageerde op je werk. Ben heel benieuwd hoe mijn collega's hopelijk ooit gaan reageren als ik zwanger ben. @ Lisa je ziet er goed uit meis mooie baby buik @ Sallie, ik voel gewoon dat het bij jou goed zit met de kleine Echt super dat je geen bruinverlies meer gehad hebt en fijn dat je vriendin met je mee gaat naar de echo. Hebben/hadden de zwangere meiden onderons ook last van winderigheid en boeren? Oh me buik ging te keer op het werk zeg echt super genant. Nu voelt me onderbuik alsof ik een steen opgegeten heb. Ook heb ik nu weer een vlaag van misselijkheid. Nog steeds die natte afscheiding.... gisteren en vanochtend had ik ook last van een drukkende hoofdpijn maar dat was met een uurtje weer weg getrokken. Oh kon ik maar een paar dagen overslaan ik wil het weten NU!! Nou ik kom straks nog wel eventjes weer koekeloeren.. ik ga zo eerst eten want rond 19.00 word me pizza bezorgd..
Wonderfull is hier inderdaad al even niet geweest. Iemand haar al een pb gestuurd? @Hielkje ik heb anderhalf jaar geleden onder behandeling gestaan voor mijn bloeddruk. Ik heb uiteindelijk een 24 uurs meting gehad en toen was hij helemaal netjes. Blijkbaar stijgt hij bij mij bij de dokter. Schijnen meer mensen last van te hebben. Ze zullen het wel scherp in de gaten gaan houden.
DDB ze is al vanaf 17 feb niet meer online dus weet niet of ze dan de pb leest ik zal haar eens een bericht sturen mis dani ook trouwens... zou het jammer vinden dat zodra mensen eindelijk zwanger zijn niet meer komen , bedoel je blijft toch altijd jezelf afvragen hoe het met die persoon gaat
@deedee, fijn dat het toen goed was en ze je nu controleren. @ Sallie, ik ben toen ik thuis kwam meteen heerlijk,op de bank gaan liggen, maar voel me,nog,steeds niet lekker, heb echt de hele dag al een misselijk gevoel. Dat ondanks dat ik regelmatig eet niet minder wordt. Goed dat je al 5 dgn geen bloedverlies hebt gehad. Fijn dat een goede vriendin meegaat. @lisa mooi buikje, ik hoop dat het bij mij ook zo wordt maar ben bang van niet. Ik mis Wonderful oom, maar ook desini en Dani. Mendy heeft inderdaad een break genomen. Hoop wel dat alles goed met ze gaat. Veel liefs Esther
Er zijn inderdaad een aantal meiden al een tijd niet geweest, ik heb er laatst ook al een aantal van het lijstje gehaald, want die waren echt al super lang niet meer geweest. Nou ja, ze zullen er allemaal wel een eigen reden voor hebben, wel jammer inderdaad.