ikke ik had mezelf eraf gehaald aangezien ik me ei veel later heb gekregen, en voel helemaal niks dus ga gewoon ong worden en test dus niet. labrador jeetje begrafenis van een bekende? gefelicteerd met je ventje twijfel ik hoop het voor je wijffie je bent al zolang bezig. verder uh geen idee heerlijk dagje gehad sparky was voor het eerst sinds 2 weken weer zichzelf lekker gescheurd in het bos wou de heuvel das een steile bij het water rustig opstappen, maar voor ik het wist was meneer erop gegallopeerd en waren we onderweg naar het water daar mocht die dan nog ff lekker in , en toen op de terug weg hoorde we ineens vanuit een pad een soort nies ofzo kwam me vriendin met haar paard het pad uit haha moesten allebei lachen om de koppen van onze beesten hillarisch! daarna nog ff op de haf gereden die had winterstop gehacd maar ze was zo braaf dat ik eigenlijk meteen naar buiten hetkavelpad naar de windmolen op ben gegaan heerlij k!
Hoi meiden, Eindelijk op mijn IPad aan het spelen. @Joyce, doe je wel rustig aan, balen dat je je ei weer eens kwijt bent, hoop toch dat hij snel weer eens om de hoek komt. @Labrador, gefeliciteerd met. De verjaardag van je vent en geniet van het uiteten. Ik zou ook vrijdag niet testen, is het de begrafenis van je client? @Leonie, nog heel even geduld hebben, maar het klinkt wel positief, maar we hebben nog even geduld. Maar duimen draaien wel overuren. @Sallie, nog 2 nachtjes slapen. En dan weten we eindelijk meer. Hoop zo op goed nieuws. Hier gaat alles zijn gangetje heerlijk dagje vrij geweest, en helemaal niks gedaan. Veel liefs Esther
Heej meiden! Het is hier erg rustig geweest vandaag! Het lijstje ziet er goed uit, spannend! Labrador: iksnap je hoor, je wilt niet op begrafvenis testen. Maar donderdag, wil je dat wel? Joyce: klinkt als een heerlijk dagje, soms wil ik wel eens een dagje ruilen met je hoor! . Heerlijk in de buitenlucht. Twijfel: ik had dat vloeien helemaal niet, het wordt nu pas wat meer, maar het kan zeker een goed teken zijn! Ik hoop heel erg voor je op de GEKken dag . Hielkje: jeujj, je Ipad! Hoe doettie het? En inderdaad nog twee dagen, en ook ik hoop op goed nieuws... Pfft... Deedee: tip over wandelen vind ik leuk maar heb eerlijk gezegd na thuiskomen en koken helemaal nergens meer zin in... (A)! Vandaag wel iets minder moe maar had vannacht ook lekkerder geslapen. Mijn borsten blazen steeds meer op, ze zijn normaal niet groot dus valt mezelf nu ineens zo op . En hebben jullie dat gehoord van dat meisje van 12? Ik vind het heel erg dat iedereen zo over "ze heeft sex gehad"gaat roepen. Mijn gevoel zegt dat ze misbruikt is.... Je zou het maar zijn.... Ik lees jullie nog deze avond!!
hielkje ik was me ei niet kwijt hoor haha hij was alleen laat deze maand maar ik heb hem toen wel gevonden, maar voel niets dus enk dat we verkeerd hadden geklust ervoor hihi Sallie nou ik hoorde het net op het nieuws is toch niet normaal mee! 12 jaar pfff.....
@joyce, ik voelde ook helemaal niets hoor! dus nog niet de moed opgeven voor deze ronde @sallie, ik ben ook echt kapot als ik uit mn werk kom, ik kan alleen nog maar zitten en naar de tv staren. @twijfel, wel raar hoor, dat die misselijkheid zo lang aan houdt, ik hoop op een posi test, en anders zou ik het wel eventjes na laten kijken. @labrador, gefeliciteerd met je vriend
Goedenavond meiden, dat was weer flink bijlezen zeg van 1 daggie..... @ de 31 GEKken, spannend hoor nog 2 nachtjes.... @ Lisa, wat een mooi buikkie heb jij zeg. Die is niet overdreven groot toch? Of zie ik dat verkeerd??? Toen ik vanmorgen op mijn werk kwam vlogen er direct 2 collega's om mijn nek om me te feliciteren. Was wel erg leuk binnen komen. Ik werd vanmiddag zelfs om half 3 al naar huis gestuurd, ik zag een beetje wit en moest uitrusten, hahaha Dat was wel erg lekker moet ik zeggen Morgen weer naar de verloskundige, ben benieuwd wat ze te vertellen heeft. Ook moet ik morgen de kraamzorg en verzekering regelen dus nog een druk dagje..... Hoe is het bij jullie allemaal? Liefs Maaike
@Meikie, kraamzorg, verzekering en kinderdagverblijf heb ik allemaal al geregeld, zelfs de kinderkamer ben ik al uit hoe die gaat worden. @Sallie, de IPad doet het over ben er ook erg blij mee. Eindelijk kan ikde hel avond met jullie kletsen. @Catherina, ik ben ook steeds na het werken gesloopt, maar heb zeker nog heel even geduld, hoop dat het over 2 wkn wat minder wordt.
meikie das wel lekker , zo hebben jij en hielkje ff dezelfde banner er zit maar 3 dagen tussen bij jullie haha ik zit nu bij mijn ouders , heb e hndjes mee, net deed me moeder een lampje aan en ten flits! stroom eraf haha die kop van me moeder geweldig! martijn is ff een klus aan het doen bij vrienden van ons is vlakbij me ouders dus daarom zit ik hier ..
Heey dames, tja mijn misselijkheid. Ik zelf denk niet dat het door het foluimzuur komt joyce. Maar toch bedankt voor het meedenken. Ik heb dit vorige week een halve week niet gebruikt. Had er zelfs ook al aan gedacht. Maar zolang zijn we nog niet echt bezig. Ik was er wel mee bezig. Maar manlief nog niet echt. Dus dat hij actief meedoet in alles hou ik aan. Dus dat betekend dat we nu in ronde 3 zitten. Maar hielkje. Een Ipad eindelijk voor jou. Leuk ding is dat he. Ben wel een beetje jarloers hihihi. Maar ik krijg een wii vindt ik ook super En sallie. Het nieuws is mij ongaan vandaag ga zo wel ff op internet kijken. Meikie: wat leuk dat je colegaas zo er mee omgaan. En lekker hoor dat je eerder na huis heen mocht hhihi. Ik ben voetbal aant kijken Grrr gezellig. (sollie was nog niet uitgetypt maar nu wel volgens mij....)
Hielkje: fijn dat hij het goed doet! gezellig dat je mee kan kletsen ! Catharina: erg he, dacht eerst ook dat ik het me inbeelde, maar slaap gewoon al half en kan me nergens toe zetten. Deze avond weer niks gedaan aan opleiding :S. Meikie: spannende dingen hoor, wordt steeds echter! Ga je morgen gewoon voor controle? Meikie en Hielkje, ben ik nou zo scheel of zijn jullie banners zo slecht te lezen?! Kan niet zien hoelang jullie zijn en als ik er op klik loopt de site vast... Geeft niet hoor, maar dan kan ik jullie niet zo goed in de gaten houden !
Oja joyce lekker gezellig bij je moeder. En ook nog met je hondjes. Leuk hoor. En het stroom er al weer op? Martijn al uitgeklust?
hielkje en maaike: Wat toevallig dat jullie gelijk lopen Maaike: wat leuk dat je collega's zo enthousiast reageerde en lief dat je eerder naar huis mocht. Ik heb definitief besloten dat ik de 31e niet ga testen. Ben ook wel erg bang dat ik gewoon ongi wordt.
@labrador, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het eng vindt en toch bang bent dat je ongi gaat worden, je moet echt alleen testen als je er zelf achter staat, wij zullen je niet verplichten... Sterkte meis
@ Hielkje: aaah tnx! . Nu je het zegt kan ik het er ook wel uithalen, maar daarvoor was het echt gekriebel . Inderdaad dicht bij elkaar! Labrador: ik snap je wel hoor meid! Doen waar je je zelf goed bij voelt. Ik zou me niet in kunnen houden denk (A)....
twijfel ja ben ondertussen weer thuis hihih ja misselijkheid heb ik door een bepaald medicijn dus daarom dacht ik maybe de foliumzuur en aha ronde 3 pas pff jeetje das dan niet zolang haha ik zat naar je cyclus dagen te kijken labrador ik ook niet hoor als ik de 3e ofzo niet ong ben dan test ik wel anders niet . onze hondjes hebben net lekker met de labrador van me ouders gespeeld die was eerst van mij maar toen ik het huis uit ging heb ik die aan me ouders gegeven kreeg ik een jack hihih hier was de postcode op 8251 staatsloterij gevallen vorige week allemaal xboxen wij hebben die postcode zijn geen ,id, maar ghoef ook geen Xbox haha pff ga zo lekker broodjes smeren en dan douchen en slapen ben moe en heb het al de hele avond koud blegh
Dames! Dit kreeg ik net in de mail. Willen jullie 'm ook even tekenen aub? lees en huiver en help. Ik heb het even een paar dagen op me moeten laten inwerken, en het zit me zo hoog dat ik voor mezelf hier aan blog aan wilde wijden om de mening van mijn vrienden te leren kennen. Eergisteren zat ik naar de uitzending van Pauw & Witteman te kijken. Te gast was de advocaat van Robert M. Voor mensen die dit niets zegt; Robert M is de verdachte van misbruik in de Amsterdamse creche (zie eerdere blogs) Ter sprake kwam de aanklacht welke was gedeponeerd door het openbaar ministerie. Witteman merkte terecht op dat hij de aanklacht van verkrachting hierin miste. De advocaat liet weten dat volgens het Nederlandse rechtssysteem, het penetreren van een baby niet als verkrachting wordt gezien, aangezien er geen sprake is van geweld.......PARDON ??? Ik heb heel internet erop na geslagen en inderdaad wordt dit niet als verkrachting gezien...... Naar mijn mening is er toch echt iets wat niet klopt in deze beredenering. Dat zou willen zeggen dat zelfs een volwassen persoon die bijvoorbeeld in zijn slaap ongewild gepenetreerd zou worden, dit niet als verkrachting zal worden afgewikkeld omdat er geen geweld aan te pas is gekomen...., laat staan bij weerloze kinderen (lees baby's en peuters) die nog geen enkel besef hebben van deze misdaden. Zij worden op geen enkele manier recht gedaan. Hoe wil je dit noemen dan???? In vele landen komt het volk nu op voor zijn vrijheid en gaan daar massaal de straten voor op en zijn zelfs bereid hun leven daar voor te geven. Zijn wij in dit land niet in staat om de straat op te gaan voor de veiligheid van onze kinderen en de aanpassing van ons rechtssysteem? Ik mag dit eigenlijk niet zeggen, maar als ouder van zo'n kind, zou je toch in staat zijn het recht in eigen hand te nemen, of niet? Ik begrijp ook niet hoe een advocaat zulke misdadigers nog kan verdedigen. Ik zal de komende dagen het een en ander op me in laten zakken en vervolgens onderzoeken welke middelen er zijn om dit soort absurde wetsomschrijvingen aan de kaak te stellen. Tevens ben ik verbaasd nergens iets te hebben gelezen over deze uitspraken in het programma van Pauw & Witteman. Het zou natuurlijk kunnen dat ik het niet helemaal begrijp en sta natuurlijk open voor alle meningen en suggesties. Tekenen, kan onderaan, daar staat de link, vergeet svp niet de bevestigingslink... [/b] --------------------------------------- Van: Nachtwaker Datum: 2011-03-20 16:52:57 --------------------------------------- Ondertekening Lieve mensen, Ik wil graag terugkomen op de suggesties van velen onder jullie om een petitie te beginnen zoals beschreven in mijn laatste blog. Ik kan jullie nu mededelen dat de petitie officieel is geopend. Zou je mij hiermee willen ondersteunen, zodat ik er alles aan kan doen om een wetswijziging aan de Tweede Kamer voor te leggen. Dank voor jullie steun. Om de petitie te tekenen KLIK HIER