azrael ja die had ik ook maar reageer er eingelijk nooit op nu dus ook niet haha ja ik ga ook echt douchen nu ff opwarmen en dan lekker me bedje opzoeken heerlijk !
hihih joyce dat dacht ik al. Daarom ook mijn reactie. Heb je buiten gezeten... Wordt ook steeds kouder savonds. Overdag is het lekker hier. En als ik snachts het weer bekijk is het min 4 ofzo. Manlief mocht vanmorgen nog krabben. Jeetje sallie ben eens wat posi nieuws zeg. 2 depri berichten op een dag. Maar het is inderdaad heel erg. Ik zou er zelf niet aan willen denken. En ons wet systeem zit ook erg krom in elkaar. Nou ik ga hier ook na bed... Een keer optijd. En mijn testdrang wordt steeds erger..... Hoop dat ik het vol kan houden. pff nog 2 dagen wachten en dan mag het nouja eigenlijk pas 3 april... Maar dat hebben we opgeschoven naar de 31ste... Oja ik ga morgen op de fiets na het werk. FF wat aan mijn conditie doen. En na de kapper. Ben echt benieuwd hoe het gaat worden.. Sallie ik volg jouw advies en ga slapen dan is er alweer een dag voorbij Slaap lekker all
Hi meiden ik ben ook weer terug na een lange dag, eerst werken toen vergaderen en daarna met collega's uit eten. Ben in de avond echt behoorlijk misselijk dus dat was prettig tijdens het eten LOL ik heb het idd ook gelezen van dat meisje....zo erg, ik dacht ook gelijk aan incest. (ik ben erg naïef; Groningse kinderen van 12 hebben nog geen sex toch!?!) @hielkje oww een ipad jaloers!! Ik ga voor de iPhone vier, mijn drie is aan vervanging toe! @ sallie nog 1 nachtje na vannacht....duim duim duim @ joyce het was heerlijk weer om buiten te rijden hè! Ik had helaas binnen concours....zondag wel lekker de eerste buiten wedstrijd! @labrador alleen testen als je het zeker weet. Anders is het niet fijn!! Verders weet ik het ff niet meer...sorry voor wie ik vergeten ben! X
Goedemorgen allemaal! Zo ik heb lekker geslapen vannacht, begin al een beetje te wennen aan het uurtje anders, al zou ik nog best kunnen verder slapen . Twijfel: fanatieke plannen hoor, voor vandaag! Met de fiets enzo. Ik ben zo benieuwd voor jou morgen! Flora: wel gezellig met collega's uit eten, al is het niet zo leuk als je misselijk bent. Nog één nachtje meiden........... Ik ga werken! xx
ik hoef inderdaad ook 's avonds echt niks meer te eten. Ik heb de 16e een etentje, maar dat heb ik afgezegd. Dat begint altijd heel laat en heb geen zin om daar kokhalsend te zitten.
Goedemorgen meiden, Alles goed met jullie?? Hier op dit moment nog geen ongi... maar wat niet is kan nog komen natuurlijk Hoop het alleen niet Afscheiding is nog steeds hetzelfde! Ik ga morgen niet testen... ik wacht netjes af tot zondag, ben echt bang voor een teleurstelling!. Nou meer heb ik niet te kletsen! Ik wens jullie allemaal een fijne dag!
@Dday, ik kan het me heel erg goed voorstellen dat je nog niet wil testen. Je moet ook echt doen, waar je je goed bij voelt. @Sallie, nog 1 nachtje slapen en dan is het de grote dag, hoe laat heb je de afspraak? Ik ben m'n uurtje nog steeds kwijt hoop dat het volgende week beter wordt. @Leonie, balen dat je je zo misselijk voelt vooral in de avond, heb ik ook heel erg last van, maar nu is het bijna de hele dag door, wordt er gek van. @Joyce, wat heb jij toch een heerlijk leven, de hele dag buiten en genieten van je hobby/werk. Wou dat ik dat had. Hier wordt ik echt gek. 1 arts was ziek en heeft zich na vandaag weer ziek gemeld. Andere arts wordt geopereerd aan haar knie en is ook voorlopig niet aanwezig. Dan nog 1 arts die loopt te kwakkelen (wel of niet ziek). Waarom gooien ze de praktijk gewoon niet een week dicht dan kan iedereen bijkomen.... Het is echt niet leuk meer even om te werken. En dan moet alles weer normaal zijn voor het liefst 1 mei, omdat mijn mogelijk nieuwe collega komt werken..... HELP IK WORD GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs Esther
azrael: Ik heb getekent! Hielkje: Wat een gedoe met die artsen, dan kunnen ze idd beter de praktijk 1 week sluiten. maar waar moeten al die mensen heen? Succes in ieder geval. Flora: dat is echt helemaal niets, misselijk tijdens een eetentje. En je moet misschien nog wel een paar weken Hier is alles wel goed. Heb lekker en dagje vrij, maar deze is helemaal vol gepland. Ik krijg steeds meer last van witte afscheiding, dan denk ik ja ik ben ongi, maar helaas (of gelukkig, maar ik ga er niet van uit). Ook nog steeds pijnlijke tepels en een gevoel in mijn onderbuik ofdat ik ongi ben. Maar het is pas ronde 3, dus denk dat het echt niets is
Helaas op naar de volgende ronde! Ik ging net naar de wc en ik had last van bruinverlies Balen maar goed mijn tijd komt hopelijk nog wel... Ik ga duimen dat de andere meiden wel positief testen.
Goede morgen dames. Nou god straft meteen hoor. Kon me vanmorgen niet houden. Maar omowit. Grrr. Dus gelijk de dokter gebeld. Ivm de misselijkheid. Ass zei ooh maar dat kan heel goed dat het wel een zwangerschapskwaaltje is. Ik zo heb getest en negatief. En zo lang voor me eisprong lijkt me sterk... Maar goed morgen om 08:10 na de dokter nuchter voor bloedprikken en verder kijken. Dday groot gelijk heb je. Je moet het alleen doen wanneer jij denkt nu doe ik het. . Hielkje tjee wat balen op werk zeg. Snap dat je het dan ff niet leuk vindt. En inderdaad mischien is het beter om de praktijk ff dicht te doen. Maar 1 mei is het nog niet. Hoop met jou mee dat het voor de tijd allemaal is opgelost en iedereen weer beter is. Nou ik ga hier ff aant werk.
Heey dday. Wat balen zeg. Maar nu weet je inderdaad waar je aan toe bent. En een korterder cyclus is ook mooi. En inderdaad jou ronde komt ook . Dikke knuf van mij.
Thanks twijfel.. voel me nu best wel een beetje teleurgesteld! Enne jou ronde komt ook ik weet het zeker!!
@Labrador, het kan nog altijd, we duimen @Dday, balen, maar zolang het nog niet helder rood is hebben we nog een beetje hoop @Leonie, Balen van je witte test. Maar wat niet is kan ook nog steeds komen, Wat willen ze gaan prikken dan morgen ochtend.
Dday: jammer joh! Twijfel: Balen zeg van je omowitte test. Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt.
@jammer van je ongi, veel succes voor de volgende ronde @twijfel, balen van de omo test, maar je bent nog wel vroeg. Ik ben benieuwd of ze een oorzaak kunnen vinden voor de misselijkheid. @azrael, ik heb de petitie ondertekend, wat bizar zeg, dat dat zo is. Dat nieuws over dat meisje van 12 vind ik ook bizar. Je kan mij toch echt niet vertellen dat je als ouders niet doorhebt dat zo'n kind zwanger is...... Hier al het ontbijt weer uitgespuugd, ik hoop dat ik nog iets naar binnen kan krijgen voordat ik moet werken want anders gaat dit een heel zware dag worden, pffff
Tnx voor jullie liefe berichtjes. En ik denk qau testen dat ze gaan kijken voor een zwangerschap. Foluimzuur (was vorige keer ook niet goed) en mijn suiker gehalte. Die is al een paar schrikbarend hoog geweest dat ik per direct langs moets komen voor een nieuwe test. En verder geen idee. Maar ben wel blij met mijn dokter. Deze pakt gelijk door. Dus wachten even af. Ga dus morgen ook niet testen laat ze het daar maar doen hihihi. Ben wel blij dat ze er nu wat aan gaan doen. Heb er mischien ook wel te lang mee doorgelopen
@Leonie, kan ik me heel erg goed voorstellen, dat je het nu eindelijk duidelijkheid wil hebben. Succes morgen en zal aan je denken... Liefs Esther