GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,

@ Sallie, ik heb mijn ticker voor je aangepast hoor ;) Als het goed is kan je hem nu beter lezen :D

@ Hielkje, we lopen wel gezellig gelijk zo.... Ik ga vandaag alles regelen op aanraden van mijn VK. Eerst even de echo afgewacht en dan alles regelen. Maar jij had al eerder je echo toch?
    Wel balen van je werk zeg, ben je eind van de dag wel afgedraaid zeker?

@ Dday, ik duim toch niet even door voor je!!!

@ Leonie, voor jou duim ik ook gewoon door hoor!!!

@ de rest, sorry ben het weer even kwijt....

Ik heb vandaag een vrije dag en had allerlei wilde plannen, maar moet echt bijkomen van die 2 dagen werke. Ben echt mega moe.... Maar goed weer even bijkomen en dan weer verder. Vanmiddag naar de VK, zou leuk zijn als we al een hartje kunnen horen, maar schijnt moeilijk te zijn....;)

Nou tot later maar weer!!!
    Liefs, Maaike

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Meikie, ik heb het hartje al gehoord op mijn werk en dat was vorige week, dus zou mogelijk kunnen zijn. Veel plezier bij de VK...

3. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks allemaal *Knuf*

Meikie ik denk dat je wel op kan houden met duimen hoor!
    Ik zal denk ik morgen wel rood bloed verliezen.
    Al hoewel het bruinverlies was net minimaal toen ik naar de wc ging... ik hou jullie op de hoogte

4. meikie spannend meis! met 10 weken horen ze het toch wel daarom krijgt iedereen toch een echo rond die tijd of word ik nu gek ? haha

Hielkje balen joh dat gezeik op je werk hoop dat het snel wat beter gaat daar, ben stiekem blij dat jij niet in onze praktijk werkt, als onze praktijk zo was had ik een andere gezocht hihi

Dday balen maar goed ronde 4 is nog kort de 1 hoeft helemaal niet te wachten op de twee strepen de ander wel een jaar! dus het is allemaal zo niet voorspelbaar zwaar irritant ik weet het

Catherina hoop dat je wat binnnen hebt gehouden meis, ik krijg me tosti ff niet weg, niet dat ik misselijk ben maar heb er geen zin in ..

twijfel hmm ok maar je bent nog vroeg , lekker de ha laten testen wie weet.

labrador zonde maar goed je kan nog ff verder wachten ;)

florabella ja ik rij bijna niet in de binnenbak alleen voor wedstrijd, maar gelukkig komt het buiten seizoen er weer aan , heerlijk !
    maar goed ik ben doordeweeks meer een bosruiter trainen voor de lange afstandsritten die komen er ook weer aan eindelijk !

zo ga toch eens kijken of ik me tosti in me strot kan douwen moet toch wat eten

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Maaike: Veel plezier bij de VK en hopen dat er een hartje te horen is.

6. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meikie idd heel veel plezier bij de VK! En wie weet kan je het hartje al wel horen van je kleintje :D Ik duim voor je

7. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Hihih ja ik weet het joyce maar kon niet meer wachten.... Maar hoezo je tosti door je strot krijgen ben je helemaal lintworm vrij hihihi:D

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu al een aantal uur geen bruinverlies meer gehad (het was ook heel weinig) ik hoop dat dit zo blijft.. Ik zit nu ongeveer 10 dagen na de eisprong zou het dan om een innesteling kunnen gaan?

Knuffels :D

9. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hmm dday ik zou het niet weten. Maar het zou op zich wel kunnen logisch gezien dan. Kijk maar na sallie die is een goed voorbeeld. Hihihi.

Tjonge ik maak mezelf helemaal gek hier. Weet dat het onzin is om zo te denken maar door de vrouw van de drogist zit ik weer te twijfelen. Ze zei mischien ben je wel zwanger maar je ongie blijft gewoon.( schijnt vaker voor te komen.) en dat ik een nega test had zegt niets volgens haar. Kan te weinig hcg hebben voor een positest. Grrr heb nu echt geen nagels meer over. Nog 18 uur en ik en jullie dus ook weten dan meer.

10. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Leonie, ik ken je gevoel zo goed :D Mijn duimen draaien overuren voor alle meiden hier en voor me zelf natuurlijk ;)

Spannend, Spannend, Spannend :D

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, ik kan het me zo goed voorstellen van je nagels, vooral omdat iedereen wat anders zegt, maar probeer het naast je neer te leggen en af te wachten. Sterkte nog de komende paar uren.

Hier is net de bom gebarsten, zat er zo volledig doorheen dat de tranen over mijn wangen stroomde en niet van de MOODswings, want daar heb ik echt niet veel last van. Maar een patient liep te zeuren en daarna nog een arts. Dat ik net tijdens de lunche heb aangegeven. Tot hier en niet verder, anders meld ik me ziek en dan zoeken jullie het maar uit hier. Daar schrokken ze van maar er zijn wel meteen oplossingen verzonnen. Hoop dat het meer lucht bij mij geeft anders weet ik het echt niet meer...

Hoezo Joyce, ben je blij dat je niet bij mij in de praktijk zit. Het is altijd heel erg gezellig bij mij, mensen komen ook echt soms speciaal voor mij langs. Maar ik kan begrijpen zoals het nu is dat zou ik ook weg gaan uit de praktijk.

12. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hihihih dday. Inderdaad aan de ene kant ben ik zo nuchter als wat. Nega test dus... Niet zwanger maar aan de andere kant... Nega test... Tjaa mischien te vroeg getest. Hahaha. Echt erg zijn wij dames he;)

13. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Twijfel, Ja wij zijn echt erg.. Ik loop mezelf ook al gek te maken... wat als dit een innesteling geweest is ;) Het bruinverlies is nog steeds weg en dat was vorige maand absoluut niet zo..toen het er was werd het alleen maar erger en de volgende dag rood bloed. Dus er is misschien nog een klein sprankeltje hoop. Duim Duim Duim :D

14. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer nu heb ik toch wel last van bruin / donkerrood bloed dus ik ga er maar vanuit dat ik ongi geworden ben :( Nou ja op naar de volgende rond dan maar heb gelukkig wel 2 x een 28 dagen cyclus gehad hopelijk blijft dit zo :D Dan ga ik ook maar weer ovutesten bestellen..

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, balen, maar je blijft wel een regelmatige cyclus houden tot nu toe en dat is ook positief.

16. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar ben ik enorm blij mee!! :D

17. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Esther: Ik moet het inderdaad naast me neer leggen. Zo moeilijk... Iedereen weet beter. Ik probeer er niet meer aan te denken. En het gewoon op me af laten komen. Al is het moeilijker dan gezegt. Morgen na de dokter kijken wat die zegt... Eers na de kapper vanaaf laat ik me daar maar ff op storten hihihi

Maar lekker dat je jouw hart even goed hebt kunnen luchten. Hoop dat het nu ook beter gaat worden bij jou op werk. Je had toch nog niet gezegt dat je zwanger was of wel. Ben dat ff kwijt sorry. Nou jij bent wel bijna klaar met werken denk ik. Hoop dat je morgen met een lekker gevoel na je werk gaat. En met een pracht echo deze week kunt afsluiten. Hoe laat had je de afspraak ookal weer. Pfff vergeet veel de laatste tijd.

Dday wat jammer voor jou zeg. Maar je hebt nu wel zekerheid;)

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, op mijn werk weten ze dat ik zwanger ben. En dat vinden ze ook allemaal heel erg fijn. En geloven ook dat dit niet door de hormonen komt maar dat ik echt aan het einde van mijn latijn ben. Ik heb morgenavond om 19.15 de echo. Hoop ook dat hij goed is. Nog 55 min werken en dan mag ik naar huis.

Veel plezier bij de kapper, hoopt dat alles uitpakt zoals je wil, wat vind manlief er eigenlijk van of is het een verrassing???

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, is hij zo beter te lezen of nog steeds heel erg lastig

20. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ooh dat scheelt al een hele hoop. Kun je echt eerlijk zijn. Maar fijn dat ze er wat mee doen en niet gewoon zeggen ach dat zijn de zwangerschap hormonen.
    En manlief is het helemaal eens met het kapsel. Hij heeft mee helpen zoeken. Hij stel nogal eisen. Hihih hij houd van lang blond haar. Ik ook wel. Maar heb nu al mijn hele leven lang blond haar. En vondt het tijd voor wat anders. En gelukkig vondt hij het goed lol.

Nou ik ga hier ook nog ff aan het werk nog anderhalf uurtje en dan op na huis.

Deel Deze Pagina