GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, vrij het liefst om de dag, maar bij mij in de huisartsenpraktijk geven wij het advies om dat alleen vanaf dag 8 t/m dag 18 te doen, indien je ei toch iets later is. Teveel bms is namelijk slecht voor de spermaproductie. Maar maak het niet teveel een verplichting, je moet er wel van genieten. En ga desnoods rond die dgn daarna even ongeveer 10-20 min met je benen omhoog en niet meteen naar het toilet. Heeft bij mij ook geholpen. Ik hoop dat je het een beetje los kan laten. Balen dat jullie gisteren met ruzie zijn gaan slapen, maar wel fijn dat alles nu weer goed is.

Liefs Esther

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hoi meiden, ik ben er ook weer.
    heb alles gelezen maar was zoveel dat ik het niet kan onthouden allemaal.

Dday, balen van je ongi. Gelukkig is de ruzie met je mannetje weer over.

voor iedereen die morgen gaat testen of een echo heeft suc6 en ben benieuwd morgen naar iedereen.

Hier alles goed, net voor de belastingaangifte weg geweest, dachten dat we niks meer terug zouden krijgen dus hadden een flinke meevaller:D dat is altijd leuk en komt altijd goed van pas

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hopsakee! Super positieve ovulatietest net.
    Dus ... dadelijk mn vriend bespringen!

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Gfh, veel plezier en geniet ervan

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nou hup hup GFH afsluiten die pc;)

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @Dday, dikke knuf meid en het is helemaal niet gek dat je baalt hoor. fijn dat het weer knus is tussen jullie!

@GFH veel plezier meid ;)

@hiekje, alvast veel plezier voor maandag!!

hier lekker op de bank met een enorm om aandacht vragend konijntje!! lief hoor, maar soms ff niet zeg maar....

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank jullie wel! Gaat wel lukken ...

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    gfh:Veel klus plezier

Joyce: is/was het lekker?
    Ik zit aan de kaasstengels,hmmm zo lekker

9. GFH haha have fun!!

Labrador jazeker ben alleen wat misselijk van de schuimpjes haha mja

voor de ochtend heb ik nu matsers gehaald hopenlijk krijg ik dat smorgens wel weg..

Dday gelukkig is het weer goed met je mannetje gewoon probeer het te laten gaan je kan het helaas niet afdwiingen hihi anders had ik dat ook wel gedaan :p

10. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt lieve meiden!!!

@Hielkje dankjewel, ik heb een late eisprong gehad deze maand en afgelopen maand had allebei de keren op dag 19 een positieve ovu test. Dus wat raad je nu aan??
    En genieten doen we elke keer van elkaar ;) Heb soms na het werken weinig energie.. dus dat gaat dan misschien lastig worden. Ach ik ga vol nieuwe energie naar ronde 4 :D

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej maffies!

Ik ben weer terug van uit eten, heerlijk tapas gegeten, zullen ze morgen blij mee zijn op mijn werk :p.

Hielkje: inderdaad je helpt iedereen goed, super hoor! Jij morgen ook een goede echo hoor!:) We willen een kinderdagverblijf beginnen.

Joyce: lekker hoor snoeperd, net uit eten geweest maar krijg door jou weer trek!

Dday: ik snap je hoor meis, helemaal logisch! Ik ben wel blij dat het weer goed is met je vriendje, en extra BMS is natuurlijk nooit weg!

Labrador: je langste cylcus ben je al op, dus dat geeft hoop! :). voel je wel ongi iets of niet?

Justme: moet lachen om je konijn, het lijkt me een boevenbeest!

GFH: kusjes, doeidoei ;). Wegwezen jij!

Tweety: how are you?

Ikke, babywens, waar zijn jullie!

Ik ga nog ff tv kijken, dan douchen en lekker slapen!

x

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @sallie, hier alles goed hoor. spannend voor jou hoor morgen hoop dat alles goed is morgen

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, je moet het een klein beetje in de gaten houden, als je ei zo laat blijft komen kan het zijn dat je innestelingsfase te kort zou kunnen zijn mogelijk. Een eitje doet er na de bevruchting 5-7 dgn over om naar de baarmoeder te gaan en dan gaat er nog even overheen voor het zich goed innesteld, wil je niet ongerust maken, maar is wel iets om bij te houden. Mocht je meer vragen hebben stel ze gerust of ik of de andere meiden kunnen je misschien ook helpen.

Liefs Esther

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik ga zo lekker slapen. Spreek jullie allemaal morgen weer overdag, voor de gene die vrij zijn, morgenavond ga ik na de echo naar mijn moeder. Maar reageer wel even per telefoon.

@Sallie succes.
    @Ikke, geniet van je echo
    @Lovekees, goede controle bij de vk
    En de rest die gaan testen op naar ROZE............

Liefs Esther

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meiden ik ga slapen, tot morgen en iedereen die morgen gaat testen of een echo heeft suc6

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ga ook zo naar bed, morgenochtend om half 8 wil ik hier allemaal roze testen zien hoor!

Tweety: mooi dat het goed gaat!

Hielkje: inderdaad, even posten, je hebt na de echo meldingsplicht ;)! moet wel lachen om jou met je ipad, gezellig de hele avond kletsen!

Nu ga ik echt weg, ik spreek jullie morgen hoop op GEKken nieuws!

Knuf van mij!

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    owke ik ga ook slapen, als ik morgenochtend hier kijk is het roze.....ik zal voor de vorm ook even testen!
    En strooi nu alvast HCG HCG HCG HCG jullie kant op, kan het nog even een extra zetje geven!
    Welterusten meiden!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    En nog een HCGtje! :)

nu ben ik echt weg!

19. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh meiden, ik probeer nog steeds mee te lezen hoor, maar jullie gaan zoooo hard ;) haha ik kan jullie echt niet bijhouden!

Morgen een bijzondere dag lees ik.. veel testers en echo's? Nou spannend hoor, hoop dat de 31ste een super dag gaat worden!

Jammer meiden die ongesteld zijn geworden :( Vol goede moed door naar nieuwe ronde!

Zoo ik ben sinds zondag de hele dag misselijk, (niet spugen gelukkig) wordt er helemaal gek van.. hoe houden jullie dat vol? Krijg ook bijna niks binnen. Nouja het is allemaal voor een goed doel natuurlijk, maar mag pas over 2 weken voor mn echo. Duurt nog zo lang.. pff wachten is moeilijk hoor!

Nou lekker slapen allemaal en ben heel benieuwd voor morgen!

20. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey Chickies:D

Mijn haar er af HIhih ff wennen. Tis wel heel kort... Volgende week gaan we het high lighten platina blond.:D:$Heb er nu al zin in. Ik maak morgen wel ff wat fotos. Maar eerst dokter.

Wou jullie GEK dames ff een toi toi berichtje geven. En de dames voor de echo. Niet al het moois er af kijken. Wij willen ook nog wat zien:D

slaap lekker ladys

Deel Deze Pagina