GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Ook ik kom even spieken hier op de gekkendag:D

Helaas meid1987, ik had het je zo gegund:( Ik blijf voor je duimen bij de volgende ronde!

Meikie: Mooie echo meid! En op 2 mei weer voor controle, dat is op mijn verjaardag:D

Hielkje: Ik heb echt bewondering voor je, dat je voor jezelf bent opgekomen op je werk! Dat is iets wat ik echt nog moet leren.

Joyce: heerlijk dat je lekker op bedje bent blijven liggen met je hondjes en katjes! Het is ook zo droevig weer, ik heb ook steeds de neiging er weer in te duiken:p

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    nou dames.

Deze is het leukste... Nouja ik sta er op dus zo leuk nou ook weer niet. hihih:p. Maar dit is het resultaat. Op de ene afbeelding (het model) is alles wat langer. Maar dit was niet praktisch waren we gister achter gekomen... Dus iets korter. Maar volgende week verven. En dan is het af.

Bekijk bijlage 141022

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nee ongi is nog weg!! :)
    Hebben de andere meiden al getest?!

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Thnx meisjes jullie zijn lief!

5. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    heey meid.

Was ff afgeleid. Maar balen van je nega test. Maar nog geen ongi las ik... Heb je het gevoel dat het komt dan?

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, leuk kapsel.

@Meid, nog geen ongi, of heb je het gevoel dat het toch gaat komen.

@Lisa, ik heb er echt hard voor moeten knokken om dit te bereiken en hulp ingeroepen, en dat moet je alleen doen als je echt wilt. Hoe gaat het verder met jou.

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Leonie leuk je haar!!

Ik test denk ik morgen voor de 5+....

8. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    tnx ladys doet me goed:D

Flora: Hoop dat hij 5+ aangeeft. En je een mooie foto van kunt nemen. Ga je die gebruiken voor een plakboek? Of gewoon voor je zelf?

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Voor mijn gevoel, de vorige keer bij de mk kwam er geen 3+

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Twijfelgeval: Leuk model zeg!!! ziet er goed uit:D

Hielkje: Ik snap dat je daar lang voor hebt moeten knokken, maar daarom bewonder ik het nog meer dat je het nu gewoon gezegt hebt!! Knap hoor!

Met mij gaat het goed, ik moet er wel echt aan wennen dat ik wat vaker mijn rust moet nemen. Het gaat allemaal niet meer zo makkelijk, uit bed komen is helemaal een ramp:) voel me net een omaatje:)

11. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ooh op die manier. Had ik ook wel aan kunnen denken(stom). Nou dan hoop ik dat die 5+ er van af knalt voor jou.:D

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Yesyesyes, ik heb volgende week woensdag een sollicitatie gesprek!!!! Ik was al bang dat ik nergesn terecht zou kunnen, na een aantal afwijzingen..... Nu mezelf goed verkopen volgende week en hopen dat het goed komt!!! Duimen jullie met me mee???;)

13. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    vandaag beetje klote dag ben morgen vrij en volgende week maar nu belde de baas dat hij niet wist dat ik morgen vrij was terwijl ik het toen heb gevraagt voor deze drie dagen.. maar nu wist hij dat ineens niet meer nu moest ik morgen maar aan het werk ik zei heb toen deze dagen gevraagt dus ben er morgen niet nou als ik dus morgen niet kwam werken dan was ik dus onslagen allemaal beetje vaag ga dus morgen niet aan het werk vind belachelijk dat je vrij gevraagt hebt en op laatste moment weet hij dus van niets en kan het niet en vooral als hij begint te drijgen ben je bij mij verkeerd dan ontslaat hij me maar heb het wel gehad is zowieso geen leuke baas is altijd wel wat dus nu maar effe afwachten wat ie doet...

heb verders wel gelezen maar weet effe nieet te reageren

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Meikie, heel erg veel succes, 1 tip overleg wat voor een contract je krijgt en meld NIET dat je zwanger bent. Dit kan een reden zijn om je niet aan te nemen, omdat je namelijk met een paar maanden dan weer voor 4 maanden weggaat en dan moeten ze weer iemand anders aannemen voor jou periode. Maar je moet wel doen waar je jezelf goed bij voelt. Maar ik zal zeker woensdag duimen voor je.

Liefs Esther

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Meikie: Super joh!!! Ik zal voor je duimen, in jou geval zou ik ook niet zeggen dat je zwanger bent(aangezien je het met 12 weken meestal bekend maakt)..Ik heb met 20 weken een sollie gehad en heb het toen wel gemeld, en toch aangenomen. Dus het kan zeker!! Spannend meis:D

Lovekees: Jeetje, wat een rotstreek van je baas zeg! Heb je daar een vast contract? Slaat nergens op die bedreiging van hem.

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Bedankt voor jullie reakties, ik ben zeker van plan om mijn zwangerschap nog even stil te houden. eerst maar eens aangenomen worden. Stel dat ik nou geen baan krijg voor mijn ontslag, heb ik dan alleen recht op de ww of kom ik dan in een ander stukje ivm mijn zwangerschap?

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meikie, spannend volgende week sollicitatie. Hoop dat het wat word.
    Ik weet niet hoe het zit als je nog geen nieuwe baan hebt voor je contract is afgelopen.

Lovekees, wat vreemd van je baas. Ben alleen bang dat als je morgen niet gaat werken hij het op werk weigering kan gooien. Hoop dat het niet uit de hand gaat lopen.

Hielkje, hoe is het op je werk? De artsen al weer aan het werk?

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Je komt in de WW, maar kan wel tegen de tijd dat je recht hebt op je zw-verlof een zwangerschapsuitkering aanvragen. Dan wordt je WW verlengt, omdat je maar max 2jaar in de WW mag zitten en je een sollicitatieplicht hebt van ongeveer 6 brieven per 3 maanden geloof ik. En tijdens je verlof vervalt die plicht. Ik hoop je hierbij je vraag iets beantwoord te hebben...

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, de artsen zijn nog niet allemaal aan het werk. 1 komt mogelijk volgende week donderdag terug voor een halve dag. En de andere zie ik niet eerder terug komen dan begin mei. Hij zit er doorheen en heeft echt rust nodig.

@Lovekees, angela heeft gelijk, als je niet gaat werken ondanks dat je vrij hebt gevraagd. Kan hij het gooien op werkweigering en kan hij een ontslagproceduren gaan op starten. Dus pas aub op........

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oh schiet nog niet echt op dus Esther op je werk. Heb je wel wat te doen of ook niet.

Deel Deze Pagina