Hoi Meisjes... hmm geen roze vandaag?? Jammer hoor! Ik heb mail terug van me huisarts.. En het komt er op neer gewoon goed ons best doen en afwachten maar.. Een LF van 10 dagen is volgens hem zeker niet te kort. Dus dat steld me wel wat gerust. Maarre ik weet niet hoor maar ik heb sinds gisteren ochtend maandverband in en er zit zo goed als niks in. Heb gisteren dus wat bruinverlies gehad gisterenavond echt super donker bruin/rood verlies en vandaag ook alleen maar een klein beetje bruin. Dus echt super helderrood met klontjes enzo erin (sorry meiden ) heb ik tot nu toe nog niet gehad. Ben benieuwd hoe het morgen is. Als het morgen ook weer zo is heb ik wel een hele rare menstruatie. Vorige maand had ik een klein beetje bruinverlies en op de zelfde dag begon het rode gelijk los te barsten. hmm ik ben gewoon raar Sallie ik ga voor je duimen ben heel benieuwd *knuf*
@ikke, fijn dat je echo goed was! @labrador, balen van je ongi meid! @twijfel, leuk kapsel zeg! @gfh, veel plezier @hielkje, weer een fijne echo hierzo, geniet ervan! hier heerlijk weekend, morgen eerst naar de ha, had deze week al 3x bloed bij druk zetten op toilet..... had eerder deze week al contact gehad met ha en ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar als het vaker gebeurde toch maar even langs te komen. nou dat doen we morgen dus maar even. verder kunnen de 'kwaaltjes' alle kanten weer eens op...... tja, ons vrouwenlijf
hoi dames ik kwam weer is langs want vandaag was een dag met heel veel testen en echo's dacht ik hielke fijn dat de echo goed was al wat van sallie gehoord???
@esther, fijn dat de echo goed is en de kleine lekker aan het spelen is. @catharina, fijn dat je vandaag niet al te misselijk bent geweest. @justme, spannend meis, wanneer is jouw NOD ook al weer?
Hielkje: Wat fijn dat de echo goed was en leuk dat hij druk is. Waar blijft Sallie? Ik ben erg benieuwd!! Sallie: Mijn ongi is aan het doorbreken met best wel wat buik- en rugpijn Maaike: Dat is nog eens een meevaller! Ik heb teunisbloemolie gekocht om mijn cuclus hopelijk wat korter te krijgen. Iemand hier ervaring mee? Ik ga nu lekker op bed generatie 2010 kijken. Tot morgen meiden!
ikke fijn dat je mooie echo heb gehad!!! hielkje mooi dat alles goed was toppie!!! geniet er lekker van dames gaat snel genoeg!!! vandaag bij verloskundige geweest alles was goed... vond het ook niet echt normaal is zowiezo geen leuke baas was laatst een dag ziek zei hij later dat ie arboarts had langs gestuurd en dat ik niet thuis was terwijl ik gewooon thuis was dat was ook alweer zoiets ze komen zowieso niet op de eerste dag langs.ben kapster weet niet meer wie vroeg
Nog ff snel een ego berichtje. De echo staat in mijn album. Ik ga morgen weer bij lezen en reageren, tot morgen ladies