Hier ben ik, sch%tchagrijnig. Vorige keer vond ik de VK nog aardig, maar nu niet :s. Ben echt boos want ik ben nog geen steek wijzer.... Echo gemaakt, er was nog steeds een (volgens de vk) mooie ronde vruchtholte te zien. Hij was 1,22 cm. Dus ik vroeg is dat vooruitgang. Blijkt dat hij hem de vorige keer niet heeft opgemeten :S. Verder was er niks te zien, maar dat hoefde niks te zeggen volgens hem, en gezien mijn laatste ongi denkt hij dat ik nu 6 weken ben, en komt de vruchtholte daar wel mee overeen.... Mijn vriendin die mee was is doktersassistente in het ziekenhuis, en zei wel dat deecho appartuur echt heel slecht was. Komende week regelt ze dan ook op haar werk bij de gyn een echo voor mij, inwendig... Mijn hoop is echt helemaal weg, vooral omdat ik me zo zwanger voel. Maarja HCG wordt geproduceerd door moederkoekweefsel (zoals vk zei) en dat was wel te zien. Nouja, heel verhaal maar ben echt boos. Niet op iets of iemand speciaal, maar die 2,5 week stress voelt zo overbodig... Wat denken jullie hiervan?! Ik heb geen scanner dus kan de echo er niet bij doen....
Heey dames Ikke... Wou ff kijken na jou echo. Maar kan hem niet zien. Mischien omdat we geen vriendjes zijn? Dus maar ff toe gevoegd hihihi. Hopelijk werkt dat. En inderdaad SALLIE!!!!! Waar ben je we zijn zo benieuwd. Ik kruip ook in bed. Ben helemaal munt van alles vandaag. En last van mn ogen. Zuslief vroeg of ik dr haren wou verven. Maar als je dat al lang niet meer hebt gedaan is het best even prikken. Nou slaap lekker all. Kom nog wel ff spieken of sallie al geweest is.
Jeetje sallie wat erg zeg. Dat ze dat niet eens hebben gemeten. Hoor je toch gewoon te doen? En inderdaad deze spanning was onnodig vindt ik persoonlijk. Maar fijn dat jou vriendin een inwendige echo probeert te regelen. Ben wel heel benieuwd na je echo. Maar zonder scanner gaat het lastig. Snap echt dat je boos chaggie teleurgesteld en radeloos voelt. Hele dikke knuf van mij.
Jezus ik zou ook over de zeik zijn! Alsof je niet wil weten waar je aan toe bent! Ik zou morgen al een echo ergens willen, je hebt nu lang genoeg braaf gewacht! Een hele dikke knuffel!!!!
Ik ben zo blij met jullie, jullie lijken dit echt het beste te begrijpen! Heel misschien kan er morgen al een echo op het werk van vriendin worden geregeld en anders wil ik het echocentrum hier in de stad bellen of ze een gaatje hebben, trek het gewoon niet meer. Zal proberen even een foto van echo te maken, maar denk niet dat dat lukt. brb
zo lwekker die onduidelijkheid maar zei de VK dat je wel of niet zwanger was? bedoel dat is de hele cluou.... s6 anders morgen ff je huisarts bellen
@ Joyce: ja dat weten ze dus niet! Op zich wel alleen zien ze het vruchtje niet.... Maar of die niet te zien is op de echo of er niet is, dat is de vraag.... Labrador: ik denk dat dat weinig zin heeft. Er zitten hier maar twee praktijken, en afwachten zal toch je antwoord zijn. Ik zet mijn zinnen nu meer op een echo bij mijn vriendin of echoburea... Hier de foto, de duidelijkste. Die is precies zoals in het echt, de foto heeft hem dus niet slechter gemaakt. Dan zie je wel hoe vaag hij is...
Sallie vind het zo vervelend voor je! Al die onzekerheid! Bah! Ik duim voor je dat het toch een echte beeb is! Hopelijk kan je snel bij je vriendin een echo laten maken!! Hier nog niks te bekennen.. Heb de langste cyclus aan gehouden, ben nu 1 dag over tijd.. (ruim een week als ik uitga van 28 dagen) ik denk niks, mijn lichaam houd me toch steeds voor de gek! Pff..
Nou meiden ik ga slapen! Voor jou dus nog alle hoop meid! . komt vast goed met je! Ik zit op de bank met onwijs trekkende liezen, lekker tegenstrijdig dus. Ben echt op. Soms denk ik wel eens, leven zonder een zwangerschap(swens) is een stuk onbezorgder. Zou nu best met een roseetje lekker in de kroeg willen staan.. Tot morgen... x
Tjonge jonge Sallie, wat een gedoe zeg! Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt want dit is natuurlijk 3x niks.
Hoi meiden, Spannend Meid ik duim voor je hoor!! @ Sallie, oh meid wat vreselijk, kan me voorstellen hoor dat je hier super chaga van bent geworden. Ik duim dat je zo snel mogelijk via je je vriendin een inwendige echo krijgt.. daar is hopelijk snel wat meer op te zien zodat je iig weet waar je aan toe bent. Ik leef met je mee hoor! Hele dikke knuf Hier ben ik alweer zo goed als van me "ongi" af. Heb nog steeds geen helderrood bloed gezien. Alleen dus weinig bruin verlies & eergisteren heel donkerbruin/rood. Echt super vaag..
Dday: dat is wel een heel kort dat je ongi ben, maar wel lekker. Bij mij zal het wel weer een dag of 5-6 duren Ik heb gisteren de eerste teunisbloemolie pil genomen om mijn cyclus hopelijk korter te maken. Maar wat zijn die krengen groot! Ik moet er 2 tegelijk innemen, maar ik krege er gisteravbond maar 1 weg en was aan het kokhalzen. Zou het heel erg zijn dat ik er maar 1 inneem?
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 NOD: justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Dday - NOD tussen 31 maart & 3 april - 3e ronde - 25 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Joyce1982- NOD 6 april -7e ronde- 28 jaar GFH - NOD 13 april - 3e ronde - 30 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Bevallen: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 24-03-2011 Meisje Yuna
@ Labrador, bij mij heeft het nooit zo kort geduurd! Altijd standaard 5 -6 dagen & dan ook echt veel rood helderbloed met stolsels. Daarom vind ik dit gewoon echt vreemd. Dus zo lekker vind ik het niet hoor hahaha heb liever een gewone echte menstruatie.
Dday: het is idd vreemd dat je niet geen helderbloed hebt gehad. Je moet ff je NOD op de lijst veranderen, want we zijn weer een ronde verder.
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 NOD: justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Dday - NOD 1 mei - 4e ronde - 25 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Joyce1982- NOD 6 april -7e ronde- 28 jaar GFH - NOD 13 april - 3e ronde - 30 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Bevallen: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 24-03-2011 Meisje Yuna