Goedemorgen meiden. @Sallie, wat balen. Ik hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt, want hier wordt je gek van. Vraag voor de inwendige echo bij je vriendin wel even duidelijk na of je een verwijzing nodig hebt. Anders krijg je nog een leuke rekening na van het ziekenhuis. @Dday, wel raar van die korte ongi, maar ook aan de ene kant wel lekker. @Meid, wel spannend op dit moment, maar onbewust ook nog balen van je omo test. Hier is het redelijk rustig op het werk. Tot nu toe goed te doen. Ik ga vanavond even kijken of het lukt om een echo te plaatsen. Werk ze voor de gene die moeten werken en anders geniet van je vrije dag. Liefs Esther
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 NOD: justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Joyce1982- NOD 6 april -7e ronde- 28 jaar GFH - NOD 13 april - 3e ronde - 30 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Dday - NOD 1 mei - 4e ronde - 25 jaar Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Bevallen: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 24-03-2011 Meisje Yuna Even de lijst in volgorde aangepast en bij mezelf erbij gezet dat ik dan ook jarig ben. Vond dat wel geinig. Als het zo is krijg ik een bijzonder cadeau als ik dan beval
Ik heb even geen tijd op 20 pagina's bij te lezen, maar heb wel jouw berichten gelezen Sallie. Wat een Piep van een VK zeg. Wat een stress moet jij hebben zeg. Heel veel sterkte en hopelijk snel meer duidelijkheid.
Heey ladys. Hielkje wat leuk zeg op je eigen verjaardag uitgerekend zijn. Dan heb je echt een leuk kado van je mannetje hihihihi. Hier druk aan het werk. Veel te doen. Wou ff zeggen dat ik de uitslag tussen 1 en 3 krijg. Laat het wel weten hoe of wat. Belde vanmorgen al. Normaal verteld de ass mij wel de uitslag. Maar nu moest ze eerst met de dokter overleggen. Hmm vreemd. Ga me nu al zorgen maken.... Hoop dat het goed doorloopt en tot 1 uur zo is. Kan ik ff mijn gedachten erbij houden.
@Leonie, dat is spannend. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Sterkte tot 13uur. Ja is wel heel bijzonder cadeau. Maar hoop liever ervoor of erna. Wacht maar af.
hey meiden hoe gaat het hier sorry dat ik niks meer heb laten horen heb wel mee gelezen maar wist niet wat ik moest schrijven dani
@Karin, ik weet het maar bij mij gaat nooit iets zoals het zou moeten, dus is de kans theoretisch wel groot dat ik dan ook ga beginnen. Vandaar dat ik ook zeg hoop het niet
Hihih hoor ik bij de 4% ik was optijd ook de eerste en laatste keer van mijn leven hihihih. Op de uitgerekende datum kwam ik ter wereld. Maar inderdaad de uitgerekende datum is voor de eerste volgens mijn zus dr verloskundige altijd later. Maar zou wel leuk zijn. Of een dag voor jou verjaardag dubbel feest hihihi.
Ik hoop eigenlijk niet dat ik heel veel later zal zijn, want mijn ouders geven 10 december feest vanwege hun 40 jarig huwelijk. Zou fijn zijn als ik er bij kon zijn. Hé Dani leuk dat je weer even hier langs komt.
Hier weer even een update, heb jullie wel gelezen maar niet de fut om te reageren, sorry. Echo bij vriendin kan niet, ja kan wel, maar de gym is pas 13 april terug van vakantie . Tnx voor jullie reacties. Ben ondertussen weer wat verder, heb namelijk de huisarts gebeld en een echocentrum hier in de buurt met goede apparatuur waar ze oa pretecho's maken. De assistente van de ha was stom, ik vertelde het verhaal en de conclusie die ze trok was dat als de test positief was het wel goed zou zitten. Maar die zou me na overleg met de huisarts vanmiddag terugbellen, dus ik wacht even af. De vrouw van het echocentrum was heel aardig en ik mag dan ook vanavond langskomen. Bij haar heeft een buikecho de voorkeur, maar als ze niks kan zien dat wil ze voor me inwendig proberen. Dit is geen medische echo, maar dat geeft niet ik wil gewoon iets zien. Ze werkt ook in het ziekenhuis, maar omdat ze onder de naam pretecho werken is het dus niet medisch.... Ik ben dus heel benieuwd, maar ook bang voor slecht nieuws. Vannaacht had ik last van darmkrampen en ben ik onderweg van de wc terug naar bed flauwgevallen. Heb nu veel pijn aan mijn gezicht en een blauw oog, dat kon er ook nog wel bij. Zit er dus een beetje doorheen en hoop dat ook dat ik vanavond eens goed nieuws krijg... Ik zit hier nog steeds met kwalen, en dat voelt heel tegenstrijdig...
@Sallie, ik kan me echt zo ontzettend goed voorstellen, hoe je je voelt. Ik hoop op goed nieuws. *** Dikke Knuffel****
sallie: oh mied toch, gevallen en een blauw oog..auwie Het is te hopen dat je vanavond wijzer wordt!! Heel veel sterkte meid. Ik lee morgen avond hoe het gegaan is je echo, want moet werken.
Lief van je Esther, ik ben nu zelfs in de fase dat ik denk, "dan is het maar mis, als ik het nu maar eens weet". Zit gewoon al de hele dag met een jankgevoel... En vriendje zo ver weg.... Vind mezelf gewoon erg zielig hahah . Weet jij dat misschien? Als met het echoapparaat vanavond nog niks te zien is, met 6 weken dus, kan ik er dan vanuit gaan dat er ook gewoon niks zit, of is dat niet zo?!
Sallie nogmaals ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt , welfijn da t je zo snel terecht kan . meid spannend joh! ik hou me 35 dagen maar weer aan gezien me ei laat was, gister was 28 dgn nou die heb ik al twee maanden niet gehad gewoon 35 dus haha ach ja ga weer uit van een rode maand, me stiefpa zei dat ik met al me medicijnen er niet vanuit moet gaan dat het binnnen 2 jaar lukt..nou hoop niet dat die gelijk heeft hihi mja mijn ziekte heeft verder geen invloed op het zwanger worden het is het zwanger zijn wat de ziekte dwars kan gaan zitten, hoop gewoon dat alles goed gaat, als het eenmaal zover is. labrador 5 tot 6 dagen pff sinds ik geen spiraal meer heb is het maar heel weinig en heel kort Dday heb ik ook vak hoor alleen wat bruin heel kort en heel weinig vind het wel lekker met de spiraal liep ik gewoon leeg! dat was echt goor gewoon hihi. Angela lieverd hoe is het met jou ? ik heb wonderfull en desini een bericht gestuurd nu hopen dat alles goed gaat met beide dames. monique is lekker aan het genieten van yuna lekker hooor meis! Hielkje heerlijk een goed eecho meis! waarom was je moeder mee en niet jj? maandag komt dichterbij jeeee kunnen we ff lekker kletsen!! Dani hoi, gaat de zwangerschap goed? DDB hoe voel jij je meis? je bent er ook nog zo weinig? zit je nog wel op RB ? Catherina alles ok ? Twijfel vannacht was lintworm er weer , als ik deze maand ong ben geweest moet ik er echt op gaan letten want ik vreet mezelf vol en dat heb ik al jaren niet gedaan.. misschien onbewust toch emotioneel eten ofzo ? ben benieuwd naar de uitslagen, hier geven ze hem de enne keer wel over de foon andere keer niet, nou ik ga weer wat doen hier fijne dag is het al ergens mooi zonnig weer? hier bewolkt en veel wind
Sallie jeetje snap dat je nu zekerheid wilt. Geef je groot gelijk. Hopelijk weet je vanaaf meer. Joyce die lintworm van jou krijgt zeker veel aandacht. Maar inderdaad ff in de gaten houden is ook wel lekker. Ik ben nu ook aan het opletten wat ik eet. Maar is wel moeilijk alles is lekker. En heb steeds een honger gevoel laatst 2 keer opgeschept en toen nog honger. Mezelf op de vingers getikt hihihih. Hier uitslagen waren goed. Maar krijg toch tabletten voor de misselijkheid. Mocht het dan nog niet over gaan. Kan ik weer bellen.
@Sallie, kan ik niet met zekerheid zeggen, ik heb altijd bij de VK te horen gekregen dat je met 6 wkn nog niks kon zien, maar iets meer bij 7 wkn. Dus ik kan je helaas niet van de onzekerheid afhelpen. Hoe laat mag je vanavond??? @Leonie, wel fijn dat alles goed was. Wat voor een pilletjes krijg je dan voor de misselijkheid?