Dankje Labrador, Joyce en GFH! Hielkje: vanavond om 7 uur moet ik er zijn. Het is wel eenstukje rijden, dus jullie hoeven niet vanaf half 8 zenuwachtig te zijn als ik nog niet met een reactie kom . Ik ga hier heen: Babyecho 3D4U in Zwaag (d echopraktijk van Westfriesland) nja we blijven hopen denk ik...
Net weer een ovulatietest gedaan. Ik zie nog steeds een teststreep naast de controlestreep maar de teststreep is nu wel lichter dan gisteren en eergisteren. Wil dit zeggen dat mijn eisprong nu geweest is? Vandaag nog wat nieuwe sportkleren gekocht (broek, shirts, sportbh). Zondag moet ik namelijk openingstoernooi van het tennisseizoen spelen en bij het nieuwe seizoen horen natuurlijk nieuwe kleren, haha. Ieder excuus zoeken om iets nieuws te kopen ... Verder moet ik zo de leenauto (Fiat 500) gaan inleveren voor onze eigen auto. Die was namelijk nogal kapot ... Vriendlief had een aanrijding gehad 3 weken geleden. Meer dan 3000 euro schade .... Wel jammer dat we de Fiat weer moeten terug geven. Vond het een erg leuk en fijn autootje!
GFH, ieder excuus dat je kan pakken om iets niet te kunnen kopen moet je ook echt grijpen. Geef je groot gelijk zou ik ook doen. Balen dat je je Fiattje terug moet brengen. Maar ook wel weer lekker dat je je eigen auto terug hebt.
twijfel ja hij is erg aanwezig en vervelend mja na me ong ga ik er ff op letten want ervoor heeft toch geen zin dan vreet je juist hahah, sallie ok ziet er goed en profesioneel uit succes GFH haha shoppert mja indd moet wel goed gekleed zijn zomer komt er weer aan dus ik ga ook weer nieuwe rijkleren aanschaffen hoor haha je kan immers niet twee jaar in dezelfde kleren rijden hahah hielkje xxies
Sallie: Succes vanavond, hopelijk krijg je dan wel duidelijkheid meid!! Wat naar dat je bent flauwgevallen! Ik denk aan je vanavond! Dani: Leuk weer wat van je te lezen!!! Hoe gaat het met jou? Ik ken het wel hoor, ik lees hier ook nog altijd mee. Alleen het reageren wilt niet altijd lukken, of ik ben alweer vergeten wat er gezegt is..of ik heb geen puf hahaha! Maar ik doe mijn best
Sallie, balen van je echo gister. slordig van de vk dat hij de vorige keer geen meting heeft gedaan. Gelukkig kon je vanavond nog terecht voor een nieuwe echo. Joyce, Ik leef nog hoor. Alles gaat goed hier hoor. Nog zelfde als van de week Je moet je lintworm niet te veel gaan verwennen hoor Zo heb net me nieuwe telefoon opgehaald, internet moet nog ff aangesloten worden daarop maar dat is in werking. Moet wel erg wennen hoor aan dat ding maar gaat goed komen. Kan ik jullie voortaan ook overdag stalken
sallie wat klote die vk hoop dat je vanavond meer duidelijk hebt!!! wel mooi dat je daar zo snel terecht kon. dikke knuffel, vandaag met beide beppe te winkelen een heel lief nijntje pakje met jasje alleen jasje moet ik weer ruilen deed hem open was ie direct stuk balen
@Dday, gefeliciteerd, waar kwam jou heldere ingeving vandaan om een test te gaan doen? Nu hopen op een plakbeeb.
Ohhh ik kan het niet geloven Nou Hielkje ik vond die ongi wel erg raar. Heb van vandaag en gisteren echt maar een druppel bruinverlies in me maandverband gevonden. Dus ik dacht dit kan niet gewoon mijn ongi zijn. Toen mijn ovu testen binnen kwamen, toen dacht ik laat ik die is proberen.. Maar gewoon voor de gein & toen zag ik hem opeens Positief Toen dacht ik ik gooi er maar eens een zwangerschaps test van zwanger en kids tegen aan. Toen zag ik al snel een 2e streepje. Ik dacht dat kan niet waar zijn. Gelukkig had ik nog een kruidvat test en jahoor ZWANGER!!!! Oh ik ben nu toch ook wel even benieuwd hoe het met Sallie is.
@dday, jeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj! Gefeliciteerd!! Net tijdens het terug lezen dacht ik al; had dday nou al een test gedaan? want deze ongi klinkt niet als ongi en mn voorgevoel was goed! @sallie, hoe kan je nou flauwvallen meis? pas je wel een beetje op jezelf? Ik hoop dat ze wat hebben kunnen zien vanavond, maar mijn echo (bij 8 weken) werd ook inwendig gedaan. De gyn zei dat hij er anders niet echt iets zinnigs over kon zeggen. Je verdient nu echt duidelijkheid, want nog langer stressen is niet goed! @dani, wat leuk dat je er weer eens bent! En je mag hier alles zeggen, wij kletsen ook (meestal) over niks hoor! @meid, ik duim voor je dat de ongi wegblijft!
Thanks lieve meisjes!!! De streep vind ik voor avond urine toch wel aardig duidelijk. In het eggie is de streep donkerder dan op de foto. Deze foto is ook met een mobiele telefoon gemaakt dus een beetje wazig Maar goed ik ben zoooooo blij. Morgen haal ik nog een aantal testen o.a clearblue. Wat zal ik lekker slapen Ik heb echt super super super weinig bruinverlies. Hopelijk trekt het dit weekend helemaal weg. Liefs een super gelukkige Dday.. maar ik ben nog wel erg voorzichtig natuurlijk!
Heb net geboden op een kinderwagen op marktplaats en manlief gaat morgen een autostoeltjes stellage halen voor zijn auto. Ook via marktplaats. Hij rijdt namelijk een smart en daar mag een maxi cosi niet in omdat de airbag niet uit kan en via dit systeem gaat het automatisch als hij het stoeltje erin zet. Kan hij de kleine ook meenemen straks. Hoeft hij niet altijd mijn auto mee.