Ester wat fijn dat je je zo lekker voelt. En leuk dat mensen het al een kunnen zien. Maar ook wel weer jammer. Is het niet echt jullie geheimpje meer voor de rest van de wereld. Inderdaad lastig om te slapen. We zitten denk ik allemaal in spanning voor sallie. Maar onze rust is ook belangrijk... Ik ga ook slapen. Morgen weer een lange dag eerst werken en daarna twente psv kijken. Verheug me .er nu al op hihihih
Ja dat zag ik ook al. Hoop dat het ook goed is. Mischien horen we morgen meer. Of vanacht als ze niet kan slapen....
Heey meid.... Hoe is het. Kon nog niet slapen. En wou net de pc uit doen. Zie ik je naam staan.... knuffff
Lievelieve schatten! Ik heb nog niet bijgelezen. Net op het moment dat ik jullie wilde inlichten kreeg ik visite, en kon ik dus niet verder gaan. Die is nu weer weg. Maaaaaaar: jullie spanning was niet voor niks! Ik ben 5w5d zwanger en heb een heel stevig kloppend hartje gehoord en een wurmpie gezien! Ik doe er een fotootje bij, al is het nog weinig . Ennuh, ik ben echt heel blij met jullie steun hoor! Zonder had ik het misschien wel niet getrokken. En twijfelgeval, ik lees net een heel lief PMetje, ik ga je zo beantwoorden! Dikke knuffel van mij!
Oooh meid, Ik zit hier te jubbelen en te aplaudiseren als een GEk... hihihi. Ben super bij voor je. OOOOhhh echt blij voor je. Lach hier van oor tot oor. Gil nog net niet. (kereltje slaapt. hhihi). Maar jij gaat nu genieten. Punt uit. Heb je dubbel en dwars verdient.
Gefeliciteerd met dit goede nieuws Sallie! waren je klachten toch gegrond meissie top jij gaat lekker slapen dikke kus
Zo en nu reacties op de normale gang van zaken : Lisa: tnx meid! Lief van je! Dani: heej meid! Hoe is het ermee? Tweety: leuk, een stalktelefoon ! Gezellig toch! Lovekees: schattig een nijntje pakkie! Dday: WHAAAAAAAAAAAAAAA! Ik wist het gewoon!!! Vet goed joh! J. Gefeliciteerd meid! Hielk: leuk al spulletjes kopen! Twijfel: wat fijn dat je een middeltje hebt gekregen tegen de misselijkheid! Dat duurde ook weer veel te lang allemaal! En nog even aanvulling: lees nu jullie reacties en krijg er echt kippenvel van en tranen in mijn ogen (hormonen?! ) maar echt zo lief zijn jullie! Kon het ook echt niet geloven dat het zo was. Ze kon het met de buikecho meteen vinden. Ze zag ook vrij snel het hartje en het was zo bijzonder om het ook te horen kloppen. Ik heb wel 3 keer gevraagd of het echt waar was! Mijn zusje was mee die was net zo verbaasd als ik, had hier echt niet meer op durven hopen! Wel iets terug gezet dus, maar echoscopiste zei dat dit echt niet erg is, die paar dagen kan door pil of laat ei of late innesteling komen. Pfftt.... wat een spanning valt er nu weg zeg!
Joycie meid, zie nu ook jouw reactie, dankje lieverd! Ik ga zeker lekker slapen ( en alleen met rollator naar de wc denk vannacht )
Meiden... Sallie super blij om van je te horen. Maar kruip nu echt in bed. Morgen om 7 uur gaat de wekker weer. Wil wel iets slapen ihihih.
Tnx meis, ik ben ook zoooo opgelucht! Was zo verbaasd, maar wel super leuk! Heb trouwens stiekem ook een rompertje gekocht, ik wilde zo graag iets positiefs doen! Slaap lekker zo, ik ga ook naar boven, kijken of ik mijn adrenaline kan temperen !
Oh Sallie ik wist het Super goed nieuws ben echt onwijs blij voor je meis een dikke GEFELICITEERD van mij!!! Knuffels
Goedemorgen meiden! Jeetje, wat waren jullievroeg, het is zaterdag hoor. Of moeten jullie werken? Ik ben vandaag heel vrolijk wakker geworden. Net wel even sneleten gehaald, dat kan er maar beter inzitten , maar verder voel ik me nog steeds blij! Dday: goedmeis, geen bruinverlies meer! Jouw verhaal lijkt wel erg op het mijne hoor! Als ik niet eerder getest had had ik denk ikook gedacht dat ik ongi was! Weet er iemand het al? Flora: jij schiet ook al aardig op meid! 5 weken alweer. Had je nou al een echo afspraak gemaakt?