Jeeeeeej, SALLIE, wat een super nieuws!!!! Ik heb tussendoor geen tijd gehad om te reageren. Maar wel continue aan je gedacht!!!! Hoe reageerde je vriend??? Nu niet meer flauw vallen he!!! @ Dday, wat een super nieuws. Ik heb je de hele tijd gevolgt en eigenlijk steeds het idee gehad dat het geen ongi was en wel gewoon zwanger. Wilde je alleen geen valse hoop geven Gefeliciteerd!!! En nu genieten he!!! @ Joyce, snap je gevoelens helemaal hoor!! Is gewoon k*t als iedereen (snel) zwanger raakt en jij niet..... Heb het hier in de omgeving ook veel zien gebeuren. Ik duim voor je dat jij ook snel een positest in handen hebt.... Hier gisteren een top avond gehad. Ging met mijn beste vriendinnetje uiteten. En wilde haar direct vertellen dat ik zwanger ben. Dus wij gaan zitten en hebben drinken en eten. Dus ik heel droog van, o even mijn telefoon uitzetten.... Gelijk die echo opgezocht.... Dus ik zeg, oja dit wilde ik je nog laten zien. Ziet ze die echo, zegt ze heel droog, o is dat je neefje? Hahaha, dus ik heel droog nee joh.... Toen viel het kwartje, kreeg ze tranen in haar ogen, nou toen hield ik het ook niet meer droog.... Zitten we samen te janken in een vol restaurant, hahaha!!! Dit was toch een van de mooiste reakties tot nog toen, de hele avond heeft ze het erover gehad!!! Vandaag nog een vriendin op de hoogte brengen. Lekker naar beverwijk en daar een keer vertellen!!! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag??? Geniet van het mooie weer!!! Liefs Maaike
@Sallie, heerlijk nieuws. Had Goede hoop, en dat is bevestigd. Gefeliciteerd en nu goed voor jezelf zorgen. @Maaike, leuk dat iemand zo reageert. Veel plezier verder met vertellen. Ga vandaag denk ik maar even van het zonnetje genieten. Kijken of we al een beetje kleur kunnen krijgen,ben na de winter altijd zo ontzettend wit. Maar zal oppassen. Tot later. Xxxx
oede morgen iedereen kwam even langs om te kijken hoe het met sallie was en gelukkig is alles goed dus nu echt super gefeliciteerd verder las ik ook nog dat dday zwanger was dus ook voor jou gefeliciteerd hier nog een paar weekjes wachten en dan kunnen wij ook weer voor het eggie gaan dan kom ik denk ik ook weer wat meer kletsen en donderdag gaat mijn vriend naar de dokter om zijn zaad te laten testen ben ik wel heeeel blij om weten we iniedergeval dat het daar niet aan kan liggen
Ik heb geen tijd om bij te lezen maar wilde even kijken wat voor een nieuws Sallie had. Sallie: SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij voor je!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dames, ik heb nu net 3 echo's in mijn fotoalbum geplaatst. buikfoto volgt nog. Denk dat ik joyce die maandag maar laat maken. Liefs Esther en fijne zaterdag
@sallie, super meid! heel fijn dat alles goed is! hier wachten of ik ongi wordt, vanochtend weer beetje bloed bij toilet gang, ik dacht dat wordt dus ongi, nee hoor..... we wachten dus weer af. vk hier heeft me antwoord gegeven over verdikt endometrium, das dus heel normaal. ik is weer opgelucht!
Tnx nog meiden. Op je echo heb ik wat in je album gezet Hielkje! Ennuh, justme ik had het gelezen, dat het heel normaal is, toch fijn om te horen. Vind je klachten erg hoopgevend hoor!
vind ik ook!! hoewel ik niet zozeer denk dat ik nu zwanger ben heb ik wel het idee dat mijn lijf er steeds meer klaar voor is..... hoop dat dat niet al te raar klinkt
@Sallie, dank je wel. Hoe reageerde je vriend. Of heb je hem nog niet te spreken kunnen krijgen. En wat ga je nu doen met de VK. Ga je toch wisselen??
@ Sallie, Uiteraard weet mijn mannetje het, en iemand die ik al heel lang ken op een kattenforum & een oud collegaatje van me. Op 29 mei willen we het aan mijn ouders/schoonouders & broertjelief en mijn schoonzusje vertellen. We zijn namelijk op 27 mei 1 jaar getrouwd en nu gaan we 29 mei met zn alle uit eten. Nu leek het ons wel leuk om ze dan allemaal een kadootje te geven. Maar goed ik weet niet of ik het zo lang kan volhouden hoor om niks te zeggen. Kan het wel van de daken schreeuwen. hahaha we waren net boodschappen doen en me mannetje weet dat ik rumkogels zo lekker vind, zag ik dat in de kar liggen + een chocolade paashaas zegt ie hier wat lekkers om het te vieren hahaha Ik zij uhmm schat volgens mij mag ik geen rum he Ohja Ohja toen had ie het snel maar weer weggelegd.
Justme: ik denk van wel, lekker puh ! Morgen testen of pas als je langerovertijd zou zijn? Hielkje: ik kon hem gelukkig gelijk bellen gister, ze lagen in de haven! Hij was ook heel blij, alleen komt met dan van die interessante opmerkingen als "ik zei toch dat het goed zou komen"en al die wijze dingen . Ik kreeg gister ook leive smsjes, zoals liggen jullie al lekker in bed enzo, heel gek haha! Maar wel lief. Vk twijfel ik nu wat te doen, ik had over twee weken weer een afspraak staan voor echo, maar na zijn echo donderdagaaf had ik weer wat licht bloedverlies, en gister helemaal niks. Toen ik dat tegende vrouw gister zei dacht ze dat er te hard gedrukt was. Plus dat ik bang ben op dat slechte apparaat weer niks te zien en dan alleen maar gestresst te raken... Ik weet dus niet of ik wel naar die afspraak zal gaan maar dan zonder echo, of al voor die tijd een ander zoeken. Er zitten hier in de stad maar 2 praktijken, waarvan deze 3 vk's heeft en de ander 6, en ik vind 6 een beetje veel. Dus misschien even in de omgeving kijken.... Dday: dat ga je nooit volhouden denk ik . Het is een mooi streven haha, maar ik denk dat het niet lukt . Wat lief van je vriend, denken ze een keer na over wat jij lekker vindt, mag je het niet ! Welk kattenforum zit je?!
@sallie, meis ik ben zo zo blij voor je! Ik had al wel het gevoel dat het goed zat, maar toch heerlijk om bevestiging te krijgen. En nu lekker gaan genieten hoor! En een beetje rustig aan doen, want dat flauwvallen is niet goed! @dday, heel mooi dat het bruinverlies weg is! En pfff dat is lang wachten tot eind mei! Ben benieuwd of je dat volhoudt en of je dan nog geen buikje hebt! In ons november buikjes forum was het bij sommigen al heel snel te zien!
Hihi, jullie met je geode gevoelens, hadden jullie dat niet ff eerder kunnen zeggen?! . Net wel weer wat bruinverlies helaas, maar heb zelf echt het idee dat dat door het drukken van de echo komt, het is alleen bij afvegen en ik had het vorige keer ook. Nou nu genieten hoor, anders word ik mal . voel jij je beter Catharina?
@ Sallie, Ik zit op het noorse boskat forum. Heb zelf hier 4 katten, 3 maine coons en 1 noorse boskat. @ Catharina Ik denk ook niet dat ik het volhou om zolang te wachten hoor Maar ik wil wel iets leuks kopen voor de toekomstige opa's, oma's en oom en tante Hihi ik heb al een aardig opgeblazen gevoel in me buik.. Ben benieuwd wanneer ik dan positie broeken moet gaan kopen. Heb ook al sinds gisteren last van een ontzettend weeig gevoel. Dus half misselijk zeg maar. en heb ook last van me onderrug & trekkingen en kleine steekjes af en toe in me buik. Maar dat maakt me allemaal niet uit zolang het maar goed blijft gaan Alles voor een goed doel!! Ook heb ik last van lichte hoofdpijn nu. Wie weet er trouwens of je salami op brood mag eten en gegrild gehakt? En hebben jullie allemaal aan de huisarts gemeld dat je zwanger bent?? Ik ga morgen eens op verloskundige praktijk sites kijken en dan bel ik volgende week voor een afspraak. Maar nu eerst lekker genieten en straks bbquen
Dday: wat leuk 3 maine coons Wij hebben er ook 1 Sallie: Dat bruinverlies is volgens mij wel normaal, ik heb het ook gehad Gaan jullie er maar lekker van genieten Ik besef me net dat ik hier bovenaan het lijstje sta om te bevallen..Oeps komt wel dichtbij zo haha!
@sallie, het gaat hier sinds 3 dagen wat beter, dus daar ben ik heel blij mee! @dday, volgens mij mag dat gewoon hoor, zolang het maar geen rauw vlees is! Ik heb het eigenlijk niet aan de huisarts verteld, die kan verder niks voor je doen, je moet zelf de verloskundige bellen. @meid, dat is mooi, wanneer wil je weer gaan testen?