Even een tip voor de net zwangere meiden. Het is wel belangrijk om het je huisarts te vertellen dit i.v.m. Het mogelijk krijgen van medicatie of andere dingen. En vooral als je in de nacht of het weekend een huisarts moeten bellen, want dan weten ze dat meteen. Dus aub wel doen!!!!! Liefs Esther
Dday: leuk! Ik heb er twee en "mag"er niet meer van vriendje . Zit op een ander kattenforum, ook gezellig al ben ik niet meer zo actief daar de laatste tijd. Meid: Whhaaa, ga jij eens testen ofzo . Lisa: ja inderdaad het schiet al aardig op! Spannend hoor. Hoe kijk je er tegenaan? Catharina: lekker dat het wat beter gaat meid! Hopen dat het zo blijft! Hielk: goede tip weer! Heb het toevallig gemeld omdat ik vrijdag belde over flauwvallen, maar anders had ik het niet eens gedaan denk ik.....
Sallie: Ik heb zoiets van, ik kijk wel hoe het loopt! Ik vind hoe dichterbij het komt wel steeds spannender
Sallie, super dat je toch een goede echo hebt. Denk dat ik over zou stappen van VK. miaar dat is eigen beslissing.
Lisa: logisch ook, je kan er weinig aan doen. Maar je hoort vaak mensen die er onwijs tegenop zien... Tweety: vind ik ook heel fijn! Ja ik wil ook wel overstappen hoor, alleen weet niet hoe ik het moet aanpakken. Of ik nog naar die volgende afspraak zal gaan...
Ja ik denk dat dat maar het beste is. In deze heb ik gewoon geen vertrouwen (meer). En ik denk dat dat wel heel belangrijk is!
je hebt helemaal gelijk sallie, vertrouwen in je vk lijkt me super belangrijk! gewoon een andere zoeken dus!
breek even in Groetjes van Desini gaat redelijk met haar ze heeft een aantal echt slechte maanden gehad voelt zich deze week weer redelijk. moest jullie de groetjes doen .
@Joyce, doe Desini de groeten van mij. Ik kom heel even langs. Ga zo lekker met manlief en nog 6 andere naar de kroeg, weer eens een gezellig avondje weg. Kan nu trots mijn buik laten zien want iedereen weet het. En zelf manlief vindt het mooi. En vroeg of ik iets speciaals wou aantrekken om het te tonen. Zo lief Tot morgen Esther
Joyce: fijn dat je wat van haar hebt gehoord! Maakte me best wel zorgen om haar, maar het gaat dus weer wat beter. Verder heb ik heel veel last van mijn darmen, trekt helemaal door naar mijn rug, zit gewoon verstopt. Iemand tips? Want vorige keer toen dit aanhield viel ik dus flauw en ben daar nu nogal bang voor....
Gefeliciteerd Dday!! We gaan dus niet samen naar ronde 4.hihi Sallie± super meid dat de echo goed is!! Ik heb geen idee wat je aan je darmen kunt doen. Lisa± Mooie echo! Hier nog steeds ongi, al wordt het wel minder
Er zit hier echt een vet grote, smerige, vieze, ranzige doodenge spin. Ik zit met mijn benen op de bank en heb poeslief erbijgezet, maar die zit er lekker mee te spelen..... IEHLLLLLLL!!!!!!!!!!!
Ah poes heeft hem nu iig dood, gatverdamme krijg er helemaal kippenvel van. Ze eet hem niet op, wat nu. Ik ga em echt niet pakken hoor! Rrrrrrr
Ja das wel een goed idee! (ben altijd bang dat hij dan weer levend eruit komt ofzo ). Dit is andere poes, maar lief dat je het vraagt. Zielige poes is sinds afgelopen weekend uit debench. Hij loopt goed, kan weer detrap op en op tafel springen en heeft geen vocht meer in zich. Het gaat dus eindelijk erg goed! Hij heeft alleen nog kale billetjes aan één kant .
met een hele lange bezem ofzo het huis uit werken, is ook een optie. of een vaas er bovenop, papier eronder en naar buiten brengen (probeer ik meestal te doen)