Zo hij is opgezuigd. Heb nog de rilingen, je hoorde gewoon POKPOKPOK door de stofzuigerslang, zo groot was hij! Waar dat nou weer vandaan komt?! ....... Ga nu ff nieuwe buikfoto maken, tis weer zaterdag...
Goedemorgen!!! Alles goed dames!! Hier gaat het prima, wel erg moe maar allemaal goed te doen. Mijn buik wordt voor mijn doen echt al huge..weg mijn platte wasbordje en welcome flubber. Ik moet er even aan wennen! Eigenlijk willen we het dit weekeind aan mijn ouders en schoonouders vertellen. Maar ik ben echt schijt zenuwachtig, ze zullen het fantastisch vinden dus waar ik me druk over maak...,
hai lieve meisjes, Goedemorgen allemaal Sorry dat ik gisteren avond niet meer online geweest ben maar we waren bij me schoonouders Bbqen (hihihi vond het eg al moeilijk om me mond dicht te houden) Schoonmams vroeg al wat willen jullie hebben als jullie 1 jaar getrouwd zijn Uhm iets voor de baby misschien hahaha? Ik zei oh nou dat weet ik nog niet hoor moeten we nog eventjes over denken. Om half 9 waren we weer thuis & ik was echt super moe en had behoorlijk spierpijn gevoel in me buik. Me mannetje had ook al weer erg zin in *** maar ikke niet eerlijk gezegd ben een beetje bang.. nergens voor nodig natuurlijk maarja ik kan niet voorzichtig genoeg zijn! Hier geen bruinverlies meer & ik heb de dokter maar een mail terug gestuurd met de mededeling dat ik zwanger ben. Weet ie het iig. Ik ga vandaag sites van verloskundige praktijken bekijken & dan maak ik volgende week een afspraak. Ook heb ik mijn ovutesten al verkocht aan een oude collega.. die wil ook graag zwanger worden. En aangezien ik vrijdag een 40 ovutesten binnen had gekregen was zei er wel erg blij mee dat ik die aan haar wilde verkopen voor een heel klein prijsje. Me mamsie belde gisteren op en toen zei ik vanne ik heb me ovutesten verkocht aan mijn oude collega. Ik zie het namelijk toch niet meer zo zitten om met ovulatie testen te werken. Toen zei me mams; ja dat lijkt me ook veel beter dan heb je die stress niet en dan zal je zien dat het binnenkort wel lukt. (Mijn familie weet wel dat we bezig "waren" voor een kindje. Maar ik heb nog niks gezegd. Ik dacht oh je moet eens weten Ohja ik heb net nog 2 testjes gedaan; Allebei waren ze al een stuk donkerder. Dinsdag ga ik de clearblue test doen. Oh zucht ik ben zo gelukkig @ Sallie ik zou ook als ik jou was naar een andere verloskundige overstappen. Goed vertrouwen lijkt me zowiezo wel erg belangrijk! Hihihi bij mij spelen de katten ook alleen maar met een spin.. ik heb ze geloof ik nog nooit geen spin zien op eten. Op zuigen vind ik een hele goede tip @ Labrador sorry meis dat ik je alleen achter laat in ronde 4 Voor jou niet zo leuk maar voor mij wel Nou wie weet achtervolg je ons wel en ben jij de volgende ronde ook zwanger!! Ik ga duimen hoor!
Haha Sallie!!! Ik ben echt als de dood voor spinnen..Onze kat gaat er ook altijd mee spelen, en wilt ze ook vaak opeten..haha ik krijg nu alweer de rillingen als ik eraan denk Wat fijn dat het met Desini een stukje beter gaat zeg! Doe maar de groetjes terug
Goedemorgen meiden! Zo hier lekker geslapen, moet zeggen dat ik al twee nachten veel rustiger slaap na die echo, rust in mijn lijf denk ik... Vandaag moet ik er toch echt aan geloven om aan de opdrachten voor mijn opleiding te gaan. Vanmiddag om 4 uur wel even met vriendinnen afgesproken voor een "borrel"haha, maar verder moet ik maar eens doorwerken! Gaan jullie nog wat leuks doen? Weer vandaag valt aardig tegen zo he na gister!
Hey meiden, jammer dat het weer een stuk minder is vandaag, ik vond het net zo lekker gisteren @sallie, voor je darmen; op t novembermama's forum drinken veel meiden roosvicee laxo. Schijnt ook gewoon heel lekker te zijn en goed te helpen. @flora, ik was ook zenuwachtig om het te vertellen hoor haha, maar was wel super leuk @joyce, arme desini heeft ook echt geen makkelijke zwangerschap, ik ben blij dat ze nu een goede week heeft, hoop dat ze weer eens kan komen kletsen Hier voel ik me goed. Misselijkheid is nu helemaal weg en ik ben ook veel minder moe. Heel lekker, maar maak me ook een beetje zorgen omdat ineens al mn kwaaltjes weg zijn? Gelukkig woensdag 2e echo
Catharina: tnx voor de ti, gahet maar even halen denk want dit is ook niks. Hoop niet dat het er dan ineens uitloopt , das ook weer niet de bedoeling haha. En niet je zorgen maken hoor! Volgens mij is het logisch dat misselijkheid ophoudt! Heb je nog wel zere borsten enzo? En op de eerste echo klopte het hartje toch? Heb je er eigenlijk een foto van?
@Sallie, ik ben denk ik een van de weinige vrouwen die niet bang is volts innen, ik ving ze zelfs als klein kind. @Catherina, je hoeft je geen zorgen te maken,bij mij wisselen de klachten ook er dag. En zolang je geen krampen heb of bloedverlies is er niks aan de hand. Wanneer heb je je termijn echo? Ga vandaag weinig doen. Vanmiddag naar mijn moeder om daar te gaan eten. Mijn vader zou vandaag jarig zijn en dan komen we altijd bij elkaar. Mijn zusje en haar vriend komen ook. En morgen gezellig aar Joyce toe. Joepie Liefs Esther
@ Hielke: nou wees er maar blij mee! Mij is het met de paplepel ingegoten, mijn moeder is er ook doodsbang voor. Aangeleerd gedrag dus . In de klas probeer ik het ook niet te laten merken en de kinderen zijn er dan meestal ook niet bang voor. fijne dag vnadaag, lekker rusten. Hoe is het eigenlijk op je werk nu? Is je collega er nog?
@Sallie, mijn collega is er nog, maar als het goed is, gaat ze per 1 mei weg en hebben we dan ook al een nieuwe. (hoop ik). Is het allemaal al een beetje geschonken, wat er de afgelopen periode allemaal is gebeurt. Xxx
@sallie, ja op de eerste echo klopte het hartje. Mn borsten heb ik nooit last van gehad, ze zijn wel iets groter geworden, maar niet pijnlijk. @hielkje, ik heb woensdag weer een echo, spannend. Mooi dat jullie bij elkaar komen op zijn verjaardag! Blijft een bijzondere dag denk ik.
Hallo dames Eindelijk weer eens tijd om een beetje mee te kletsen, heeft iemand een update voor mij na gekken donderdag?? Ik weet alleen dat Meid een nega test had en Sallie een pracht echo maar is er nog meer gebeurd??
Hielkje: fijn, hopen dat je dan op je werk weer wat rust hebt! Ik neem aan dat je tweede vraag ook voor mij was?! . Zoniet, krijg je nu toch antwoord haha. Op zich gaat het goed, ik moet zeggen dat ik er wel heel moe van ben, dingen zijn snel te veel en ik kan wel de hele dag slapen. Dit kan natuurlijk ook bij de zwangerschap horen hoor. Maar eerst met poes, werk en dan dit allemaal, dat hakt er toch wel in. Maargoed, poes is beter, echo was goed dus hebben we alleen nog het probleem werk... Ikke: euhm, Dday heeft een posi test gehad! . Meid is nog steeds niet ongi (waar ben je meid?!) en verder weet ik het zo even niet! Catharina: dan zit het vast wel goed met je! Ik heb er alle vertrouwen in! Komt er al een nieuw buikfotootje?
Hoest met jou tan? Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je in Den-Haag woont . Met mij op zich wel goed hoor. Moet alleen nog heeeeel veel doen voor mijn opleiding en ik kan me er niet toe zetten. Het isecht verschrikkelijk, zit al vanaf 10.30 achter de comp en er staat nog geen letter op papier. Nouja, opzich wel, maar op ZP dan . Ik ben nog een beetje vol van alle andere dingen dat het niet echt wil. Maar ik ga nu een opdracht die nog een klein stukje moet afmaken en daarna heb ik mezelf een lekker bakkie aardbeitjes beloofd! . En "met jou tan"?
wie weet hadden jullie het allang gehoord/gelezen, maar zie nu in een ander topic dat IngeG 13 weken zwanger is, wat fijn voor haar!
Lol, geen hagenees hoor Ken dat w.b leren. Moet ook nog heel veel leren en nog een examen aan vragen maar ik kan mij er ook niet toe zetten. Jezelf met iets belonen is trouwens wel een goeie, ff kijken of ik ook iets voor mijzelf kan bedenken Hier alles goed hoor, ben wel heel veel moe en soms behoorlijk misselijk maar na vorige week donderdag weet ik dat het voor een goed doel is! Ben zo blij dat alles goed is met pukkie en ook heeeeel blij voor jou trouwens. Heb die dag en vrijdag wel 100x gekeken of ik een pb'tje van je had