GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Ik kom ook weer even langswaaien haha! Ik vind het erg lastig om bij te houden moet ik zeggen!

Helaas voor de meiden die toch ongi zijn geworden :(

Monique: Oh lekker met verlof meid! Nu kan je lekker met de voorbereiding beginnen, kleertjes wassen enzo:D

Jacolien: Wat raar van je baas zeg! Volgens mij heeft hij inderdaad een geheimhoudingsplicht als jij dat aangegeven hebt!

Hier gaat het wel redelijk nog best wel last van harde buiken en slapen wilt ook niet meer zo lukken..Maargoed nog maar een paar weekjes werken:)

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Pfff wat vervelend! Dat had hij idd niet mogen vertellen!!

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    wat een geklets weer zeg.... Maar goed ik zal proberen op een ider te reageren... Maar ik ben denk ik wel een hoop vergeten...

@ Sallie, fijn zeg dat je kat zich beter voelt. Hoe was het op de hhb tussen alle hysterische vrouwen? Ik ben niet misselijk gelukkig, moet wel regelmatig eten omdat een grote maaltijd erg zwaar valt en ik hier last van blijf houden, maar verder gaat alles erg goed moet ik zeggen....

@ Degene die ongi zijn geworden, jammer zeg. Ik hoop voor jullie op de volgende ronde....:(

@ Monique, lekker genieten van je verlof jij!!!

@ Misslisa, balen zeg van je harde buiken... Je hebt gelukkig uitzicht op je verlof, dat is wel zo prettig...

@ Loetjoe, hoe is het in het ziekenhuis gegaan?

Nou dat was het weer even voor nu. Wij gaan vanavond aan mijn vader de zwangerschap bekend maken, ben erg benieuwd naar zijn reaktie!!!
    Tot later!!!
    Liefs Maaike

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    meikie! Hoe voel je je? Besef je t al een beetje?

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    he meiden ik ben er ook weer.

Hielkje, wat oneerlijk zeg. Maar op zich begrijp ik wel dat ze het nu nog niet wil, maar vind ook dat ze het had kunnen voorkomen.

GFH, balen van je ongi *knuffel*

Florabella, balen van de test maar 22-2 duurd nog ff en geeft toch nog hoop voor je.

Loetjoe, hoe was het in het ziekenhuis?

Karin, hoop dat je je snel beter voelt

Monique, geniet lekker van je verlof, jeetje meis wat is het snel gegaan zeg.

Jacolien, dit is niet netjes van je baas, stom ook dat hij zo reageerde toen je hem hier op aansprak.

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank je wel Angela.

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Idd nog een beetje hoop tweety!!

Loetjoe...hoe was het in het ziekenhuis?!?!

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    GFH, dat vind ik zelf altijd zo fijn aan het forum,je kan alles zeggen en je krijgt altijd steun

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Meikie: En, heeft al dat geholpen om door de dag te komen??

@GFH: Klote van je ongi meis

@Florabella: Zie op je kaartje dat je weer nega getest hebt, balen maar het is nog steeds vroeg dus ik hoop dat het nog gaat veranderen. Temp is dus nog mooi en ik zou zeker nog 3 dagen wachten met testen, hoe lang is je LF normaal??

@Hielkje: Het is idd niet eerlijk verdeeld op deze wereld en helaas kunnen we daar niks aan veranderen.

@Labrador: Hopelijk heb je snel duidelijkheid

@Karin: Balen dat je nog steeds zo duizelig bent

@Monique: Jeetje al weer met verlof, het gaat echt heeeeeel hard hier ;)

@Jacolien: Dat heet personeels vertrouwelijk en je baas had er absoluut niks over mogen zeggen. Echt slordig en heeel onprofessioneel moet ik zeggen.

@Loetjoe: Ik hoop dat alles tegen alle verwachtingen toch goed was.

Zooo, weer bij :D

10. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Meikie: spannend, het goede nieuws vertellen!

Jacolien: wat een a**hole!

Nieuwe update: ik krijg toch een curettage, waarschijnlijk ergens volgende week.

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh bah loetjoe, dat is geen fijn nieuws om te horen

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @ikke

das dus nu de gok; ik gebruikte altijd een cyclus kalender op
    mijn iPhone, die geeft aan de hand van je voorgaande cycli je vruchtbare dagen aan. In december zaten die op
    dag 16,17 en 18 waarbij 18 als eisprong werd aangegeven. Toen testte ik op dag 29 positief.

Nu heb ik Ovutesten gebruikt en getempt, toen had ik mijn ei op dag 16 (en mijn iPhone app gaf weer als vruchtbaarste dag 18) nu heb ik op dag 27 getest....maar misschien had ik ook de vorige keer ook mijn ei wel op dag 16 en test ik pas 13 DPO positief!

Duim duim duim lol

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje loetjoe, balen!! Ik hoop dat de ingreep meevalt en dat je snel weer vooruit kan kijken!

Knuffel meid! Xx

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @loetjoe, das balen meid! maar hopelijk kun je daarna weer snel verder met je volgende ronde. sterkte meid!

15. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames,

Jacolien: Tjee wat raar dat jou baas het aan andere collega's verteld. Dit is echt niet netjes.

GFH: Balen van je test. Maar mooi een korte cyclus. Op naar de volgende ronde.

Hielkje: Tjonge zeg na 13 weken alweer zwanger. De wereld is echt oneerlijk verdeeld.

Monique: Geniet lekker van je verlof. Inderdaad kleertjes wassen en de boel helemaal baby klaar maken. En inderdaad meer tijd om te kletsen.

Meikie: Ben benieuwd hoe er er op gaat reageren. Spannend s6.

Loetjoe: Balen zeg. Ik wist niet precies wat het inhield dus ff gegoogled. Tjonge das niet niets. Heel veel sterkte al vast. En dan op na een nieuwe ronde.

Flora: Ik duim hier heel hard voor je.

En dan nu ff dit van mij. Mijn poes Ioor doet alles tegenwoordig buiten de bak. Weet iemand waar dit aan kan liggen. Maak de bak om de dag helemaal schoon...

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Leonie;

er zijn verschillende oorzaken mogelijk;
    * stress
    * afkeer van de korrels
    * medische klachten
    * terretorium driften

en misschien nog wel meer, onze poes deed het ook, om de dag dure catsan erin, maar dat hielp niets.
    Nu hebben we biokat, dat klontert de urine samen en is makkelijk schoon te houden. Is madame weer tevreden!

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dieren zijn toch af en toe vreemd he! maar wel leuk

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zo Jacolien lekker aso zeg. Ik zou ook echt niet blij zijn als mijn baas dat zou flikken.

Loetjoe wat vreselijk dat je toch een curettage moet ondergaan. Ik wens je heel veel sterkte.

Twijfelgeval onze kat plast soms langs de bak. Van de zomer had hij blaasontsteking, medicijnen gehad maar het ging nooit lekker weg (soms maanden niet en dan ineens weer naast de bak) vorige week weer naar de DA geweest en nu heeft hij speciaal voer. Kon nog zo'n drie maanden duren zei hij. Eergisteren had hij er weer naast geplast. Betrapte hem bij het opruimen. Hij keek ook heel zielig. Hij weet dat het niet mag, maar doet het om wat duidelijk te maken, de arme lieverd. Geef hem dan ook niet op zijn mieter. Hij kan er ook niks aan doen.

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Jezus, dat mocht ff duren zeg. Hopelijk kan je daarna snel verder, het heeft nu wel lang genoeg geduurd.

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Justme: Hier plaste onze kater ook in het huis en ging daarbuiten ook heeel vaak op de bak. Later vond ik een opgedroogd plasje en het voelde aan alsof er zand in zat dus hij had last van beginnende blaasgruis. Ik speciaal voer gehaald (dus nog geen dieet voer bij de DA) en al heel snel was alle gedonder over.

Deel Deze Pagina