@flora, ik hoop dat ik het vol ga houden.scheelt dat we van de week erg druk.en wij testen altijd samen.
Spannend hoor Tweety en Twijfel! Hier net even een kaartje geschreven voor opa en oma: We hebben groot nieuws, al is het nu nog klein... We willen laten weten, dat we in november met z'n drietjes zijn. Krijg al tranen in mijn ogen als ik het schrijf, echt hormonen hoor, mijn hoela ik huil nooit, kan het nu wel iedere dag . Maar wel lief toch?!
Leuke tekst Sallie, is wel duidelijk denk ik ik kan vandaag niet met jullie meelezen heb de hele dag cursus. ik lees jullie vanavond weer dan voor iedereen die moet werken werk ze en de andere fijne dag vandaag
Goede morgen dames, Hier vanmorgen wakker geworden. En ongi geworden.... Tis niet veel Maar denk wel dat het door zet. Niets aan te doen. Valt me wel op dat sinds we echt er voor gegaan. Mijn cyclus elke ronde nog een een dag langer wordt:x.Maar mijn pijn in mijn onderbuik doet verrekte zeer.. Maar goed dat ik lekker vrij ben. Hopelijk is de pijn weg morgen. Maar kan dus lekker veel mee kletsen hier. Dus kom maar op. hihihi Sallie super leuke test.
@twijfel, wat k#t dat je ongi bent geworden. Hoop dat de volgende ronde meer suc6 geeft knuffel voor jou
@Leonie, balen van je ongi, maar jou ronde komt zeker. Vertroetel je zelf vandaag heerlijk. Heb je verdient. @Angela, spannend. Maar hou in je achterhoofd dat alles nu heftiger is dan anders. Omdat je hormonen nog een beetje van slag zijn...... @Sallie, leuk en lief kaartje. Veel plezier met vertellen vandaag Vandaag naar Joyce toe, gezellig life bij kletsen. Spreek jullie vanavond weer. Ga morgen de kinderwagen bekijken en mogelijk meenemen. Gevonden via Marktplaats. Lang leve marktplaats. Scheelt zo veel geld............. Ga nog even een paar uur hard werken. Iedereen die vrij is geniet en anders werk ze. Tot vanavond Liefs Esther
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 NOD: justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Joyce1982- NOD 6 april -7e ronde- 28 jaar GFH - NOD 13 april - 3e ronde - 30 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Dday - NOD 1 mei - 4e ronde - 25 jaar Twijfelgeval- NOD 3 mei- 4e ronde-24 jaar Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Bevallen: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 24-03-2011 Meisje Yuna Gelijk maar ff mijn nod veranderd. Weet wel ik ga niet meer testen. Al die spanning he bah. hihih. Zeg ik nu wel maar of dat zo blijft?....
hihih Esther. Ga ik ook zeker doen. Denk dat ik zo ff koekjes ofzo ga bakken. Of niet... Hmm twijfel hihih. Maar leuk zeg. Welk merk type en kleur is het. Ik vindt het ook zo schrikbarend duur. Elk jaar een nieuwe kleur. En hij is gelijk een stuk duurder. Wij hebben er al 1 op het oog. Deze is van 3 jaar geleden. Qua kleur. Maar dat maakt ons niet uit. En gezellig na joyce. Leuk zeg doe de maar de groetjes hhihih. Werkze nog ff.
@Leonie, hij is donkerblauw van het merk Maxi Cosi. En dan met een onderstel van een buggie, is ook niet zo zwaar voor mij. Ik heb maar 1 arm om mee te tillen en die moet ik niet volledig over belasten. En is alles. Maxi Cosi, reiswieg en buggy.
Twijfel: k*t van je ongi, maar op naar de volgende ronde. Is dit nu ronde 4 voor jou? Hielkje: Leuk joh de kinderwagen bekijken en hopelijk mee nemen. Sallie: Leuke tekst! Veel plezier met het vertellen. En als je oma waarschijnlijk toch al een vermoeden heeft, zal ik het gewoon vertellen. Van Loetjoe heb ik ook al een tijd niets gehoord.
Heey meiden, Hielkje wat leuk zeg. En alles compleet helemaal goed. Nu kunnen jullie straks proef lopen hihih. Labrador: Ja baal ook wel een beetje. maar er valt me nu ook een pak spanning van me schouders hhih. En inderdaad op na de volgende ronde. En ja ronde 4. Mijn cyclus hield ik al langer bij. Vanaf nadat ik met de pil ben gestopt. Dit op aan raden van de dokter. Want met de pil werdt ik 4 keer in de maand ongi. Maar nu is alles gewoon normaal. Maar we lopen deze ronde 4 bijna gelijk met elkaar. Op drie daagjes na. En ook 24 hihih.
Twijfel: dan heb ik het goed onthoden dat je nu dus in ronde 4 zit. en 4 keer in de maand ongi wordt je niet vrolijk van. We lopen idd bijna gelijk. Ik ben bijna van mijn ongi af, heerlijk. Ik heb alleen wel een langere cyclus dan jij helaas. Wel slik ik nu teunisbloemolie en hopelijk wordt mijn cyclus hier korter van. Mijn eisprong valt helaas waarschijnlijk 16-17 april. Ik ben dan een weekend op vakantie met mijn werk, dus daar baal ik enorm van. Wat bedoel je met 24?
Meiden wil alleen even zeggen dat de ongi er nog niet is!! Maar heb ook nog geen posi test gezien! Dat duurt wel erg lang toch? Uitgaande van mijn langste cyclus, 32 d, ben ik vandaag 4 dagen overtijd.. Enige wat ik voel, wat steekjes bij mijn lies, en heb wat afscheiding, niet veel! Geen kwaaltjes, geen pijntjes, geen ongi gevoel.. Helemaal niks!! Leonie balen van je ongi meis! Sallie,, heel duidelijk kaartje!!! ze zullen het vast helemaal geweldig vinden! Hielkje, je hebt groot gelijk! Vaak kan je nog hele nieuwe dingen kopen op marktplaats.. Voor weinig!
hihi. Ik bedoelde allebei 24 jaar. En ja dat was super vervelend. Maar kon geen zwaardere pil krijgen. Dus er dan maar mee stoppen was beste oplossing. Maar hoe lang is jouw cyclus dan? Mijn vruchtbare dagen geeft hij aan 19 en 20. Dat is door de weeks. Ook niet erg handig. Maar we gaan ons best doen. Maar mischien komt die van jou eerder. Of hij heeft super lang houdbaar zaad hihih. Denk dat ik deze ronde met ovu testen ga beginnen. Weet dat ik dat eigenlijk niet wou. Maar heb het nu op gevoel gedaan. En geen resltaat. Mischien werkt het deze ronde. hihih. Doe jij nog wat om het extra te laten lukken?
Ooh ik zie je banner nu. Dat is inderdaad wel lang. Maar heb je het gevoel dat de olie gaat werken? Of eerst zien en dan geloven?
Hmm Meid vreemd. Hoop maar dat je snel wat duidelijkheid hebt. Zit jij ook een beetje in de stress nu dan? Omdat je nog niets weet. Ik heb dat altijd wel heel erg.
Goedemorgen meiden!! Sallie: Wat een ontzettend mooie tekst, ik moet er ook bijna een traantje om laten Maar ik moet de laatste dagen overal om janken Twijfel: Balen van je ongi man
Heey lisa, Tjonge jij gaat ook hard zeg. Ben je het al een beetje zat? Je buikje dan. ihihih. En hoe bevalt het zo nu in je verlof? helemaal tot rust gekomen. Na al dat gedoe op het werk? En alles helemaal klaar? Wil jij trouwens thuis of in het ziekenhuis bevallen? Of wil je dat niet zeggen. Ben echt benieuwd na jou hihih.
@sallie, mooie tekst en ik zou het gewoon vertellen hoor! Ik snap dat je gaat twijfelen. Maar over dat paar dagen terug zetten zou ik me geen zorgen maken hoor, ik moet ook nog een paar dagen terug gezet worden, omdat ik weet dat mn eisprong later was. @twijfel, wat shit van je ongi! Ik kan je ovutesten zeker aanraden, bij mij bleek mn eisprong veel later dan ik dacht. @meid, raar, je zou inderdaad ondertussen wel een positieve test verwachten. Maar goed, je leest wel eens dat sommige meiden heel langzaam hcg aanmaken. @hielkje, leuk! een wagen, ik zat er ook een beetje naar te kijken van de week. Ik wil eigenlijk 1tje die je zo klein mogelijk kan inklappen (ivm ruimtegebrek in achterklep auto) dus ik zat te denken aan de bugaboo. Veel plezier bij joyce! @labrador, voor je eisprong klussen is het belangrijkste, dus gewoon veel bms'en voordat je weggaat!! Hier vandaag een heerlijk dagje vrij en misselijkheid valt gelukkig mee!
Haha ja het gaat zeker hard!! Het gaat goed met mij, ik kan nu wel wat moeilijker slapen en heb last van mijn onderrug..maar goed dat zijn de laatste loodjes De kleertjes heb ik nu gewassen, alleen het beddengoed moet nog gewassen en dan is zo goed als alles klaar. Ik wil eerst proberen thuis te bevallen, maar dat ligt er helemaal aan hoe het gaat! Haha mijn buikje ben ik nog niet zat, maar ik ben ook niet zo heel dik Ik ben het wel zat dat ik mijn sokken en schoenen niet meer aankrijg haha..