Catharina. Ach ja... Maar lekker he een dagje vrij. En misselijkheid van jou valt dus ook super mee. Fijn zeg. Alleen nog mooi weer. En dan kun je echt genieten hihih. Lisa tuurlijk is het kijken hoe het gaat. Maar ideeen kun je altijd hebben toch. En heerlijk dat je bijna klaar bent voor jullie kleine knul. En inderdaad soms zijn de laastse loodjes het zwaarst. Maar je onderrug heb je daar de hele dag last van? Of alleen als je dingen aan het doen bent? Gewoon lekker uitrusten dan maar. En ook het slapen kan ik me voor stellen. Bij mijn zus was mijn nichtje wakker als zij wou slapen. Maar ja wat doe je er nu aan he hihih
Ik heb niet echt ideeën over de bevalling Misschien een beetje raar maar ik heb geen idee wat ik kan verwachten..Ik weet alleen dat als het thuis lukt dat dat fijn zou zijn, en anders gaan we gewoon naar het ziekenhuis Van mijn rug heb ik alleen last als ik teveel doe, loop of lig..Maar ik sta ook altijd al met een holle rug, dus nu met dat gewicht aan de voorkant wordt het niet echt beter Hielkje: Ik las dat je een wagen gekocht hebt!! Leuk joh. Dat vond ik het leukste om te kopen Ik loop er ook geregeld mee door de kamer hahaha
Ja inderdaad, dat is ook meer dan logisch. Je kunt wel gaan denken zo gaat het. Maar dat is denk ik zeker niet het geval hihi. Gewoon op je af laten komen. En een holle rug. Pff nog niet eens zo over nagedacht. Maar wel logisch natuurlijk
@Meid, balen, dat 1 ongi nog niet om de hoek is gekomen en 2 je een nega test had. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @Lisa, ik ga de wagen, mogen naar mijn moeder brengen, wij hebben nu geen ruimte om hem op te bergen. Wonen klein. En voorlopig heb ik hem de komende 6 maanden toch niet nodig. Balen van je rug. Wel spannend dat het einde er aan begint te komen. Bij ons komen ze deze week kijken, hoe we het moeten gaan doen om de kinderkamer te maken. Moet nog volledig gemaakt gaan worden. Hebben maar 1 kamer boven, maar kan een 2e gemaakt worden. En daarna aan de klus. Spannend. Een vriend heb ik gevraagd of hij Woezel en Pip om de muur wil tekenen en schilderen. Kamertje wordt dus in Woezel en Pip stijl. Laat tegen de tijd dat het af is wel een foto zien. Nog even en dan zijn we weer klaar met werken. Joepie...... Ik zal de groeten doen aan Joyce straks van iedereen.
Twijfel: Ja ik denk dat dat het beste is..Gewoon over me heen laten komen Hielkje: Spannend zeg dat er eerst nog een kamer moet komen, maar als die er is kan het leuke werk beginnen! Woezel en pip kamer, klinkt erg leuk
Ja idd 24 jaar en 4e ronde, grappig. Ik heb nu een cyclus in mijn 1e ronde 30 dagen en 2e+3e ronde 37 dagen. Door de weeks je vruchtbaarste dagen is ook niet alles idd. Maar ik hoop echt dat mijn ei dan iets eerder of later komt en dat m'n ventje lang houdbaar zaad heeft . Ik gebruik vanaf mijn 2e ronde ovu testen en dat bevalt mij wel.
Twijfel: ik slik die teunisbloemolie, maar ik moet het eerst nog zien hoor of het wel werkt. Het was een advies van een medewerker van de drogist. Hielkje: Het is wel fijn dat je de wagen bij je ouders neer kan zetten. Maar ik vraag me zowiezo af waar gaat iedereen de wagen laten? Wij hebben een grote koffer bak en daar zou die in kunnen. Ik ben benieuwd.
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011 NOD: justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Joyce1982- NOD 6 april -7e ronde- 28 jaar GFH - NOD 13 april - 3e ronde - 30 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Twijfelgeval- NOD 3 mei- 4e ronde-24 jaar Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Bevallen: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 24-03-2011 Meisje Yuna
Hai meisjes, Ikke heb me zelf ook maar even aangepast in de lijst Helaas moet ik zo weer werken.. vanochtend nog een test gedaan en alweer een stukje donkerder dus dat is heel fijn Nou misschien ben ik er vanavond wel weer! Fijne dag allemaal Liefs Dday
Labrador: Wij hebben in de gang een grote voorraadkast waar we de wagen gaan inzetten..Hij staat nu nog in de kinderkamer..Maar dat is zometeen niet praktisch. Jeeehh Dday, leuke datum
@ esther leuk, kijken voor een wagen. @lisa, jeetje schiet echt op bij jou. Ook hier is de ongi doorgekomen. Had er niet heel erg opgerekend maar toch is het weer een teleurstelling. Begin hoe langer hoe meer aan mezelf te twijfelen. Maar ja komt vanzelf
@tweety, balen van de ongi weer! Ik begrijp je gevoel, maar niet de moed opgeven hoor! Gebruik je eigenlijk ovulatietesten?
@tweety en twijfel, welkom op het ongi bankje :x was uiteraard niet de planning he dames komende ronde gaan we goed ons best doen he, we willen meer roze hierzo!! ongi is wel heftiger nu..... maar hopelijk weer snel voorbij. nu mag ik mezelf verwennen met chocola
@Angela, balen van je ongi. Het zal vast goed komen. Ja heb er zin in om naar die wagen te gaan kijken. Hoop dat het wat is. Was heel erg gezellig bij Joyce hebben weer heerlijk bijgekletst. Heb sparky terug gezet in zijn box, zodat Joyce de andere paarden kon terug zetten. Sparky doet nooit wat. Ik heb hem vast en het eerste wat hij doet is o lekker een struik die lust ik wel. Sparky met mij aan de haal. Maar kwam goed. Liefs esther
Hielkje: Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad..Haha wat Sparky betreft dat klinkt echt als een Fjord
@Lisa, daar heb je volledig gelijk in, dat het echt een fjorden actie is. Maar we leuk. Het is ook een heel erg lief paard.
tweety: balen van je ongi meid. en idd welkom op de ongibank. Hielkje: fijn dat het gezellig was bij Joyce.
Goedenavond meiden, Hoe is het hier? @ Meid, nog altijd spannend dus.... Wat ga je doe als je van de week nog niks wijzer bent? Of wacht je het gewoon af? @ Meiden die ongesteld zijn geworden, balen zeg..... Duim voor jullie in de volgende ronde!!! @ Sallie, lieve tekst, ben benieuwd hoe ze reageren!!! @ Hielkje, leuk dat het gezellig was bij joyce. Zo zie je maar dat via zo'n forum echt wel vriendschappen kunnen ontstaan Hier gaat alle zijn gangetje. Nog steeds geen spoor van de brommer, zal ook niet meer komen waarnschijnlijk.... Er is inmiddels wel een andere scooter aangeschaft..... Weet iemand hier trouwens hoe bandenpijn voelt? Kan dit voelen als spierpijn in scheuten? (misschien heeft Lisa wel antwoord ) Nou meiden, ik duik zo mijn bedje in!!! Liefs, Maaike