GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @twijfel, nou daar had je je echt niet schuldig over hoeven voelen hoor. Tuurlijk gun je het de anderen, maar ook heel erg jezelf!

@flora, dat is al snel! spannend

@sallie, ik denk dat ik een halve week zal worden teruggezet, morgen maar eens even vragen. Ik hoop dat je leraar niet moeilijk gaat doen, ik vind dat je een goede reden hebt!

@hielkje, fijn dat je een leuke dag met joyce hebt gehad.

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Flora: spannend meid morgen de echo!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoi dames: ik heb even niet mee kunnen lezen, maar ik wilde even weten hoe het de 31e is gegaan bij iedereen?????? LIefs,

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey monique. Bij mij slecht ben ongi geworden. Maar hoe is het met jou. En met je kleine meid. En hoe is de bevalling gegaan. We zijn allemaal zeer benieuwd.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh twijfelgeval! Dat is balen zeg! Er zit niets anders op dan positief tegen de volgende ronde aan te kijken. Ben je positief of was t een erge dip?

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    hoe is het met jullie???
    Hier heb ik goed nieuws, ik heb namelijk net te horen gekregen dat ik soieso tot aan mijn zwangerschapsverlof in het ziekenhuis mag blijven. Mijn teamleider gaat nog even kijken of hij het ook voorelkaar kan krijgen dat ik na mijn verlof nog even terug kom tot ik een andere baan heb. Maar voorlopig ben ik onder de pannen...:)

Verder ben ik eignelijk alles vergeten, sorry, sorry, sorry....:)

Spreek jullie later!!!
    Liefs Maaike

7. ZWANGER:
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011

Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011
    Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011
    Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig
    Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011
    Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011
    Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011
    Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011
    Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011
    Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011
    DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011
    Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011
    Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011

NOD:
    justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar
    Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar
    Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar
    Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar
    Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar
    Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar
    GFH - NOD 13 april - 3e ronde - 30 jaar
    Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar
    Twijfelgeval- NOD 3 mei- 4e ronde-24 jaar
    Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar
    Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar

Bevallen:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 24-03-2011 Meisje Yuna\

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Flora wat mag jij al vroeg! Ik mocht van de HA pas week 8 bellen voor een afspraak (is onderlinge afspraak daar). Ik ben zo nieuwsgierig!

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden,

Ik heb erg veel gelezen, maar helaas heel erg weinig onthouden.

Kinderwagen heb ik opgehaald. Hij is maar 3 maanden gebruikt en zag er nog als nieuw uit. Ben er zo blij mee. Hij staat nu bij mijn moeder, omdat we hem voorlopig toch niet nodig hebbe.

@twijfel, jammer van je ongi, en kan me je terleurstelling heel erg goed begrijpen, maar ook heel knap dat je nog reageerde door te zeggen dat het je spijt dat dat had geschreven en je erg ego voelde. Maar je mag hier ook je gevoel op schrijven.

Misschien is dit ook een signaal naar de andere meiden, zwanger worden is iets heel bijzonders en is niet voor iedereen binnen een hele korte periode is weg gelegd. En soms kan het ook helaas altijd nog fout gaan. Vele van ons hebben dit al meegemaakt helaas.
    Ik bedoel dit niet boos of geïrriteerd, maar moest het wel heel even kwijt. Sorry hiervoor.

Tot vanavond iedereen. Xxx Esther

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Je hebt gelijk Esther, ik ben nu onzekerder dan toen ik op
    mijn positieve test moest wachten. Begrijp me niet verkeerd ik ben dolgelukkig maar ook heel erg bang!

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Florabella, ik ben ook bang geweest tot de eerste echo en zelf daarnanog, ik denk als je al eens een mk hebt meegemaakt die angst blijft. Ik denk dat ik het pas echt kwijt ben als ik de kleine in mijn armen heb.

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meiden,

Even een update van deze kant..
    Mijn ongi is er nog steeds niet!
    Ik ben nu 5 dagen overtijd.. (uitgaande van 32 dagen)
    Zouden jullie al naar de ha gaan? Of moet ik het nog even aankijken?

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Daar was ik ook weer even!

Twijfel: ik bedoelde het ook niet zo, alleen het is toch niet zo dat jij niet teleurgesteld mag zijn met ongi, alleen maar omdat een ander langer bezig, uiteindelijk hoopt iedereen toch snel zwanger te mogen worden als je eenmaal serieus bent begonnen?! Knuf!

Flora: whaaaa spannend meid! J. Hebben ze zelf een echoapparaat?

Catharina: het scheelt dat je er al rekening mee houdt, met het terugzetten. Maargoed, hoe verder je bent, hoe minder een paar dagen uit maken ;). Ben benieuwd morgen! Hebben ze dat eigenlijk nog niet bekeken met je eerste echo dan? Ennuh, leraar was gelukkig relaxt. Morgen presentatie en dan nieuwe afspraak voor het doorspreken van de opdrachten. Ben erg opgelucht!

Monique: heeej! Hoe is het, zo als moedertje?! ;)

Meikie: wat lekker meis! Gewoon vastigheid, ik vind dat je geen werkstress moet hebben tijdens je zwangerschap. Wat moest je ook alweer doen int ziekenhuis?

Hielkje: leuk die wagen! Welke kleu is hij? Wil jij weten wat het geslacht is van je kindje?

Flora: jouw gevoel heb ik ook hoor! en dan heb ik “nog niet eens”een miskraam gehad. Maar toen ik nog geen posi test had, had ik het gevoel dat ik niks te verliezen had. Nu wel....

Verder vandaag een lekker dagje gehad op mijn werk, merk wel dat ik rond 12 uur (tussen de middag) een onwijze dip heb. Dan ben ik zooo moe, en eigenljk de hele middag als de kinderen er weer zijn doe ik rustig aan. Doe ook al vet lompe dingen, zeggen dat het kwart voor 9 is (ipv half 10) verkeerde blz noemen, 1234567 en dan 456 tellen haha. Maargoed, zal er wel bij horen ;). Vanavond dus nog een presentatie maken, en dan lekker net 5 kijken.

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Mei: lees jouw reactie nu! Spannend joh! Ik zou zelf nog even aankijken en testen. Als je dan een week bent zou ik misschien bellen voor een bloedtest? Kan je cyclus niet nog een beetje in de war zijn ook?

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie hij is donkerblauw. Wij willen wel weten wat het wordt. Morgen even. En afspraak maken voor de 20 wkn echo.

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Leuk! Donkerblauw kan altijd! Spannend, 20 weken echo! Ik wil het ook weten, dus ik snap je!

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Daar heb je gelijk in hoor Hielkje, ik ben ook nog steeds bang. Ben voor morgen weer hartstikke zenuwachtig, ik hoop zo dat het kindje goed gegroeid is.

@sallie, ja ik had mn eisprong doorgegeven aan de gyn, en de grootte van het kindje paste daar precies bij. Maar omdat hij nog niet echt een termijn bepaald heeft, heb ik mn banner maar eventjes zo gelaten.

@meid, jeetje dat is al best lang. Ik zou denk ik wachten tot 1 week overtijd en dan de huisarts bellen

@meikie, dat is goed nieuws! Fijn voor je!

18. hielkje doe ff de foto's plaatsen die ik heb gemaakt gister

19. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames,

Sallie snap dat jij het niet zo bedoelde:D Maar mijn berichtje kon verkeerd over komen:D Maar aan de dames reacties te lezen. Is het gelukkig niet zo over gekomen.

Meid pff nog geen duidelijkheid voor jou... Ik zou inderdaad ook wachten tot je 1 week overtijd bent. En dan naar de huisarts gaan Maar andere kant. Loop je als je wacht wel tegen het weekend aan. Mischien dat de ass zegt dat je maandag weer moet bellen... Geen idee hoor. Maar je moet doen wat jou het beste lijkt. duidelijkheid is altijd fijn.

Maar hoe is het verder hier? Iedereen druk aan het tv kijken? Lekker op de bank. Ik ook. hihih. We doen er zo ff een stokbroodje in. Lekker gezellig met zn tweetjes. Manlief zei dat we deze ronde nog meer ons best gaan doen.
    Had nog wel even een vraagje over de ovutesten. Ik wil donderdag die van eigenmerk halen van kv. Maar wanneer moet ik die nou precies gaan gebruiken. volgens internet is zijn de beste dagen 18,19 en 20 april. Ben benieuwd wat jullie precies doen.

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Even heel kort want moet nu echt wat gaan doen, maar twijfel ik lees overal dat die van KV heel onbetrouwbaar zijn! Zonde van je geld dus!

Deel Deze Pagina