@Joyce, manlief heeft de compu in beslag genomen.zet ze er morgen op, en ben er ook vandaag niet aan toe gekomen, heb een slechte dag vandaag. @Leonie, ik hoor van iedereen dat de ovu van kv niet goed zijn. Maar kan er niet over meepraten. Heb ze niet gebruikt
leonie niet kruidvat doen daarmee heeft zelfs een man een eisprong je kan ze bestellen bij zwanger&kids of sensitest maar die zijn duur
Hielkje cool die wagen. En wat een gaaf stuur zie je niet veel Maar hoezo mep buikfoto. Mep als in mijn eigen profiel(album). Snap hem niet. Joyce okee goed dat je het zegt. Ga ik ff kijken waar ik ze kan bestellen. Wil niet dat manlief posi test maar ik hahaha.
hielkje: mooie wagen! Twijfel: Ik hoor en lees ook overal dat de KV ovu testen niet goed zijn. ik gebruik de ovu testen van zwanger en kids en die werken prima!
Leonie, ik bedoel jep een buikfoto, iPad verandert soms woorden zonder dat ik het door hebt. dank jullie wel voor de reacties op de wagen.
Hahahah hielkje. Kan gebeuren vondt het al apart. En aan joyce en labrador: Welke precies gebruiken jullie. Dipstick, midstream cassete of digitaal. Wat een keuze zeg.
Het is hier drukdrukdruk, ik kan niet zoveel online zijn als ik zou willen helaas. Ik voel me wel okee. De misselijkheid heeft plaats gemaakt voor snaaizin, mijn lunch bestond vandaag uit een half kaasbroodje, een haring, een krentenbol en een chocoladedonut. Verder doen mijn borsten enórm zeer, alsof ze helemaal bont en blauw zijn, heb ik slapeloze nachten en ben qua emoties een tikkende tijdbom. Verder voel ik me eigenlijk prima, haha. Moet nog steeds wennen aan het hele idee en ben stiekem doodsbang. Dat zal na de echo hopelijk wat minder worden. Ben sinds vorige week begonnen met Moeders voor Moeders, dat is wel leuk, en ik heb gisteren met mijn lief wat leuke kleren "op de groei" gekocht. Al met al vind ik het erg leuk om er al een beetje mee bezig te zijn. Oh, en ik heb vol verlangen staan ruiken aan filet americain, hahaha, supergenant!! Hebben de andere zwangere dames ook al last van zulke gekke dingen? En hoe gaat het met jullie allemaal? Denk wel aan jullie hoor, zo tussen de bedrijven door!
Heej azzie . Mooi dat het goed gaat! En rare dingen, neehoor, dat doen wij niet . Meisjes mijn presentatie is eindelijk af, ik ga lekker slapen! Tot morgen en welterusten! x
es coole kar man ! ferrari onder de wagens leonie ik heb de dipsticks en niet de cassette maar die andere weet ff niet hoe die heten , mja nu eerst weer ff het rode gedeelte van de maand doorkomen kutzooi
Goedemorgen allemaal! Ik weet niet meer wie vroeg naar de ovulatietesten: ik heb de dipsticks van zwanger en kids.
Die dipsticks had ik ook! Verder heeft tempen mij echt heel erg geholpen, ze weet dan exact je eisprong en leert je LF kennen.
Goedemorgen allemaal, Ik kom weer eventjes aanwaaien Vanmiddag ga ik een afspraak maken bij een verloskundige Ik had gisteren middag nog een test gedaan en die was super donker dus het zit wel goed voor nu denk ik En ik hoop uiteraard dat dat zo blijft! Ik zag dat het ging over ovutesten.. Ik heb ook de dipsticks gebruikt van zwanger en kids. Ideaal! @ Hielkje, mooie wagen hoor! Stuur vind ik echt super leuk Ik weet eigenlijk zelf al dat wij de easywalker willen hebben. Aangezien ik in de kinderopvang werk zie ik vaak als ik kids van school op moet halen aardig wat kinderwagens voorbij komen op het schoolplein, en ik ben helemaal weg van de easywalker. Heeft ook een grote boodschappenmand vind ik echt ideaal! Nu ben ik op zoek naar leuke kadootjes wat ik met onze 'paaslunch' aan de a.s opa's en oma's & de oom en tante kunnen geven. Ik vind het nogal moeilijk eigenlijks. Hebben jullie ideetjes??? Nou ik kom hier straks nog wel eventjes langs!! Fijne dag allemaal! Knuffels Dday
Azrael: Fijn dat het 'goed' met je gaat op de kwaaltje na dan. Dday: Toen mijn schoonzusje en man het vertelde aan ons hebben we de 1e keer een romper gekregen en de andere keer een klein doosje met een rijstekorrel met een tekst erbij dat het kindje zo klein is als een rijstekorrel. Twijfel: Ik heb de dipsticks van zwanger en kids, bevalt goed.