GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, de rede waarom wij voor deze wagen zijn gegaan is
    1. omdat hij er klein wordt als je het onderstel inklapt. En ik heb een corsa en JJ een smart.
    2. Hij is niet zwaar en ik heb maar 1 arm waarmee ik alles moet doen. Heb er wel 2 maar mijn rechterarm is een soort van gehandicapt kan er niet zwaar en lang mee tillen en mag ook niet.
    Vandaar dat onze keuze op deze is gevallen. De andere hebben van die grote onderstellen en daar wordt ik niet echt vrolijk van, vindt ze wel heel erg mooi.

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Nou goede morgen ladys.

Zijn we nu allemaal toe aan de volgende ronde? Behalve meid. Die wacht nog in spanning? Had gehoopt dat er deze ronde ook weer zoveel roze zou zin.

Alle dames gebruiken bijna allemaal zwanger en kids. Nou dan ga ik maar met de menigte mee hihihi. Gaan we allemaal ons ei zoeken in april hihihi.

Dday ik zou als ik het ga vertellen een opa en oma boek geven. Maar aangezien jij het een heleboel mensen gaat vertellen is het mischien wel leuk om het ze gaan vertellen door middel van een kleinigheidje. Een kaartje ofzo. Maar vindt het wel moeilijk hoor.

Hier weer aan het werk. Kom wel af en toe ff loeren. Pijn en de ongi is alweer bijna over en weg. Heb vanmorgen vroeg de testjes besteld. Dus morgen zijn ze binnen.

Jullie ook alemaal aan het werk of een lekker vrije dag. Het weer is hier prut. Verwacht dus niet veel klanten maar ga goed aan het werk. Wil niet voor verassingen komen te staan.

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    leonie: Vanaf welke dag ga jij je ei zoeken dan? Ik begin er na het weekend weer mee. De laatste 2 keer had ik op dag 16 en de andere keer op dag 17 een positieve ovu test.

Ik ben vandaag een dagje vrij, wel een druk dagje dus af en toe kom ik langs. maar nu geef ik mezelf een schop onder mijn kont en ga me aankleden en de boven verdieping schoon maken.

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey dames!

Mooie wagen Hielkje! Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent:D En ik ben heeel benieuwd naar je buikje!!

Pff hier gaat het zwaar worden..ik merk gewoon dat ik echt geen ruimte meer in mijn buikje heb, mijn buik staat constant gespannen:( Morgen weer naar de verloskundige ik ben benieuwd:)

Gister ben ik naar een borstvoeding-avond geweest, het was erg leerzaam!

Ik dacht dat het lekker weer zou worden vandaag? Hier is het helemaal nog niet lekker:(

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

:)ik heb buikfoto's geplaats in mijn fotoalbum. gemaakt door onze lieve joyce.....

@Leonie, ik hoop dat april weer een vruchtbare maand gaat worden. Succes met het zoeken van je ei.

Ik ben vandaag aan het werk, maar het is heel erg rustig, dus kan wel regelmatig even langs wippen om te kijken.

Werk ze iedereen en anders geniet van je vrije dag

Liefs Esther

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Leuk hielkje:D:D Pff jij bent gewoon alweer bijna 12 weken!!!

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Mooie buikfoto's!

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hielkje ik heb er denk ik overheen gelezen, maar welke wagen heb jij dan? Man en ik hebben namelijk een Toyota Yaris en Toyota Aygo. De Aygo gaat de babybooster worden. Dus ik zoek ook iets compacts. Ik kan een Bogaboo van mijn collega overnemen (mag eerst in auto passen)

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Deedee, Maxi cosi Taxi citti.

10. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik hielkje!!

11. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Wauw hielkje mooi bukje hoor. En van de kinderwagen ook heel begrijpelijk. Ik zou ook wel een kleine willen. We hebben hier een corsa en ibiza. Allebei 3 deurs. Maar manlief wou kijken voor een vierdeurs ivm werk. Dus wie weet hahah. Maar vindt hem echt stoer.

En joyce wat een gaaf aqaurium hoeveel liter is die:D

En labrador. Ik heb geen idee wanneer ik ga beginnen. Hij gaf aan dat ik op dag elf moet beginnen. Maar begin gelijk met jou wel zo gezellig toch hahaha

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Bedankt Hielkje ik ga eens googlen.

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@DeeDee, ik heb de mijne via Marktplaats gekocht. Bij toeval:D

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, dank je. Hoe gaat het met jou, al weer een beetje de schrik te boven, van je ongi....?

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Hielkje: leuke buikfoto's

Dday: Gezellig, samen ei zoeken haha en deze maand is het ook pasen, dus ben benieud.

16. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Labrador ik hoef geen ei meer te zoeken he ;) die heb ik al gevonden.. Bedoelde je niet iemand anders toevallig??

Pff ik ben moe, ben net een uur lang aan het stofzuigen geweest. Zo moet ik nog even de waterbak van de katten verschonen. Daarna dweilen, da nog slaapkamer opruimen & verzinnen wat we volgende week gaan eten. Dus ik ben nog aardig druk. Zo om 1 uur maar eerst de verloskundige bellen :D

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Dday: Ik bedoelde Twijfel, sorry

18. hahah leonie ik denk 60 liter weet niet zeker meer hij is van martijn haha, zal het eens navragen

es love you;)

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, love you to.;)

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Even voordat ik naar mijn presentatie ga thuis,dus evenbij jullie langs natuurlijk ;). Dacht even thuis eten, momentje van rust is wel lekker. Alleen nu merk ik wel dat ik de woensdagmiddag normaal altijd gebruik om bij te slapen, ben echt moe!

Dday: spannend hoor naar vk! En test goed is altijd mooi J. Wanneer mag je heen denk je? Ik ga morgen ook de andere vk bellen, moet toch wel bij één zitten! Kado ideetjes vind ik lastig, voor “opa en oma”niet, maar voor de rest... Ik vond mijn kaart met gedichtje wel leuk, tenminste het viel in de smaak ;).

Twijfel: veel plezier met ei zoeken ;).

Lisa: het wordt nu echt spannend bij jou! Ben benieuwd naar jullie naam J. En dat je het niet meer zo vindt is goed, ik denk dat dat moet voor de bevalling!

Hielkje: mooie foto’s meid! Zo te zien heb jij normaal ook al eenbescheiden buikje of niet?! Voel je je bm al? Dat is toch zo’n beetje tegen de 12 weken?

Joyce: slijmjurk ;) hahah, neehoor! J

Nou meiden ik ga mijn tosti naar binnen schuiven en dan zie ik het verder wel weer! Ik heb over 2,5 week vakantie, kijk er nu al naar uit!

x

Deel Deze Pagina