GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, ik ben normaal ook niet een van de slankste, alleen het meeste van de buik dat je nu ziet zijn mijn darmen die liggen stil en gaan daarom bol en omhoog staan. Ik voel m'n bm nog niet maar ben er ook niet naar opzoek.

Succes met je presentatie....

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hielk: ik bedoelde juist, dat ik dat dat je normaal een heel plat buikie hebt! :).

Tnx, ik ga nu echt! :)

3. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo afspraak is gemaakt..

4 mei Intake & 10 mei 1e echo.. Alleen nooit aan gedacht dat 10 mei bij ons in de mei vakantie valt en dan moet ik de hele dag werken :( Ja hmm moet ik weer wat regelen bij me werk... Tja wat moet ik daar dan weer zeggen?? I have no idea.

Er ligt nu een pakketje met folders, afspraken kaartje klaar en een kaart voor bloed te laten prikken (Oefff vind ik doodeng)
    maar goed alles voor het goede doel he ;)

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames.

Hier ben ik ff onder werktijd hahah. Drukte is over dus kan ff snel.

Esther ik ben over mijn dip heen was ff heftig. Maar nu weer vol goede moed. Had de vorige ronde echt zo iets van jaaa dit wordt hem. Maar hellaas.

Labrador gezellig hoop dat we inderdaad ons ei vinden en dat het raak mag zijn voor ons en de rest. Ik heb manlief gezegd dat we nu echt goed aan de klus gaan. Hahaha. Hij zo okee is goed. Lol.
    Maar we wachten geduldig af. Probeer nu wat minder er aan te denken. En test pas als ik echt overtijd ben. Wil niet meer in spanning zitten hahaha. Maar wordt moeilijk weet ik nu al.

Sallie suc6 met je presentatie... Dacht dat je uitgesteld had. Maar zal wel wat anders zijn.

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, dank je wel voor het compliment, maar ben eerst heel dik en daarna heel erg slank geworden ben 1x ruim 30 kilo afgevallen, dus denk dat daarom ook alles lekker snel meerekt. 30 kilo afvallen kwam doordat ik ziek bleek te zijn wat ik niet wist. Dacht dat het door het sporten kwam. trainde voor linedancen 9 uur in de week voor wedstrijden

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oeh Sallie lekker vakantie. Ik ben er ook aan toe. Neem ook mei vakantie :D (normaal werk ik schoolvakanties door)

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Trouwens wij hebben de namen al helemaal klaar liggen en ik ga er niet meer van afwijken :p Dus als iemand hier dezelfde naam kiest dan laat ik me er niet vanaf brengen.
    Hoe denken jullie daarover. Stel je hebt een naam in gedachten en iemand die je kent bevalt eerder en kiest dezelfde naam?

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    DeeDeeBowtie: Wij hebben ook de naam al heel lang, als iemand eerder bevalt en die geeft het kindje dezelfde naam ligt het eraan hoe goed we de gene kennen. In principe zullen wij deze naam dan ook gewoon blijven gebruiken hoor, het past al helemaal bij ons! En de beeb noemen we ook al zo:p

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@DeeDee, wij hebben de namen ook al vast liggen, en op dit moment niemand zwanger in onze omgeving dus dat scheelt een boel. Maar ik denk niet dat ik er vanaf zal wijken.

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ben natuurlijk nog niet zwanger maar wij hebben al 2 meisjesnamen. Als iemand in mijn directe omgeving (vrienden/familie/buren) dezelfde naam zou kiezen dan zou ik denk ik wel gaan veranderen. Jongensnamen zijn we helemaal nog niet uit dus dat maakt nog niet zo veel uit.

11. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hahaha gfh. Hier ook niet zwanger maar we hebben 1 meisjes naam. En wij wijken er hier niet vanaf. De rest die ik ken houden allemaal van standaard namen. En nederlandse hihihi. Jongensnaam vindt ik moeilijker. Vooral omdat alle leuke namen. (Tot nu toe dan he.) Alle jongensnamen die we leuk vinden. Eeten we eimand die zo heet. Laatst noemde hij ook een naam. Ik zo leuk... Zo heette mijn ex ook hihih. Maar goed we hebben nog de tijd. Hahaha.

Maar hielkje 30 kilo wauw zeg. Ook al was je toen ziek. Voelt nu wel lekker toch. Ik wil er zelf ook wel wat af maar vindt het een te lekker. Maar zit nu ook wel lekker ruim in mn vel hihihi. Ik ben 3 jaar geleden 27 kilo afgevallen. En er weer 5 bij op nu. Ach iedereen heeft wel wat toch. Maak me er niet meer druk om.

Bijna vrij nog iets meer dan 2 uurtjes. En morgen ook vrij. Kreeg net van mijn baas mijn nieuwe contract ivm de uren die ik heb ingeleverd. Staat er ook bij dat ik alleen nog maar op 1 filiaal hoef te werken. Ene kant blij maar mis wel mijn collegaatje waar ik altijd mee samen werk. Maar goed hier waar ik dan nu moet werken is wel fijner.

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, ik voel me wel lekkerder, en bij jou dat is ook knap 27 kilo. Heb je trouwens bij hyves als vriendje uitgenodigd.
    Wel lekker dat je weer een contract hebt. Weet je een beetje waar je aan toe bent.
    Ik hoef nog maar 1 uurtje te werken en dan mag ik weer naar huis. Joepie

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Dankje hielkje. Je voelt je in eens een stuk fitter heb ik gemerkt. Lekker gewoon. Ooh leuk een nieuw vriendje. Ik zou jou gelijk ff accepteren. Hmm jaroers jij nog een uurtje. En wat het contract wist ik al wel. Heb al een vaste. Maar omdat vorige maand mijn uren zijn gemindert voor onbepaalde tijd. Daar een wijziging van voor bij mijn contract. Weet ik inderdaad waar ik aan toe ben. En heb garantie dat ik zodra mijn andere collega weg is. Ik weer 6 uur meer ga werken. En mischien wordt dat wel 9 uur. Is nog ff afwachten. Ben ik donderdags straks om 3 uur vrij of 6 uur. Maar dat is wel verweg. Denk nog wel een maandje of 3.

Nou hier snel aan de poets. En dan na huis.

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, ga ook even opruimen en dan zo heerlijk naar huis. Schoonmaak ze.

15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames
    monique hoe bevalt het leven als moeder zijnde??

hoe gaat het verder met de zwangere dames

meid1987 al duidelijkheid???

volgens mij komt mijn ei er nu snel aan ben blij als die geweest is dan is het einde van de pauze inzicht. en daarna gaan we er weer tegenaan

16. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    lisa voor jou duurt het ook niet lang meer ben je er helemaal klaar voor???

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hoi dames!

Hoe is t met de andere meiden gegaan de 31e? Dat was toch een belangrijke dag?? Ben benieuwd...

Ik ben een week na m bevalling met spoed opgenomen in t ziekenhuis. Was echt heel erg ziek. Ben gisteren weer thuis gekomen. Heb 5 dagen in t ziekenhuis gelegen, had een bacterie die normaal onschuldig is maar nu in contact kwam met de baarmoeder. Nu nog een week medicijnen en hopelijk gaat t dan beter.

Maar de kleine meid doet het super goed! Ongelofelijk dat ze al bijna weer 2 weken is! Ze drinkt goed, slaapt goed, slaapt al op dr eigen kamertje dus tot nu toe geen klagen. Hoop alleen dat mijn lichaam me nu niet meer in de steek laat. Want t was best ff zwaar voor ons allemaal zo.

@lisa: ja ik snap dat je er nu al klaar mee bent, maar je moet toch nog ff doorzetten, iig tot weerk 37!! Zet m op meid

18. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook al DE meisjesnaam, alleen met jongensnamen komen we er tot nu toe nog niet uit.. Mijn man is echt van de nederlandse namen en ik vind buitenlandse namen veel mooier.
    Dat word vechten hahahaha ;) Zie je me al staan met dikke buik hahaha! Pff meiden ik ben echt dood moe heb het weer helemaal gehad met deze dag. Moet nog was op vouwen en eten maken heb er totaal geen energie voor eigenlijks.. Zo ik zit eventjes in de klaag modus Sorry hoor ;)

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Karinikke: Het schiet inderdaad op..Wij zijn er helemaal klaar voor, dus hij is harstikke welkom! Alleen moet die nog even lekker warm binnen blijven;)

Monique: Wat heftig zeg, hopelijk knap je helemaal op en kan je volop van je meisje genieten! Heb je een foto van je meisje? :) Ik moet inderdaad nog even volhouden, alleen pff ik heb het idee of alles in mijn lichaam wordt platgedrukt haha, ben ook veel benauwd!

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dday: Ik kan me voorstellen dat je geen energie meer hebt..De eerste weken had ik daar ook zo last van:p Haha wij kwamen juist niet uit de meisjesnamen, voor een ventje hadden we er meteen 1:D

Deel Deze Pagina