Karin: hier nog steeds geen ongi! Hopelijk komt jou ei snel! En dan kunnen jullie er weer voor gaan!! met hopelijk heel snel een posi test!!
@namen: ja moeilijk he. Maar wij vonden het ook moeilijker voor een jongen hoor. Meisjesnaam wisten we redelijk snel. @misslisa: ja het wordt allemaal een stuk zwaarder zo met die buik. Ik mis mn buik ook niet. Ben blij dat ze eruit is. Maar het is voor een goed doel! en hoe langer ze blijft zitten hoe beter
Wat een mooi meisje Monique!! Daar mag je trots op zijn!! Lisa: mijn nod was afgelopen vrijdag al! Uitgaande van de langste cyclus.. Mijn nieuwe huis is super! Bevalt erg goed!!
Dank je! Ja super veel haar, ze werd met heel veel blond krulletjeshaar geboren. Krullen zijn er nu uit, maar haar haar komt onder der mutsje vandaan hihi
Meid: Spannend hee!! Hopelijk komt de ongi niet en ben je gewoon zwanger Fijn dat je het naar je zin hebt in je mooie huis!! Monique: Ik vind dat altijd wel mooi, als die kleintjes met zo'n bos haar geboren worden!!
Dat hoop ik ook Lisa! heb maandag nog getest, maar die was nega.. Dus over paar daagjes nog maar eens proberen!
@Monique, wat een ontzettend mooi meisje. Vervelend van die bacterie die je heb gehad. Hoop dat alles nu wat beter gaat en je snel op knapt.
Monique, wat een ontzettend mooi meisje!!! mag je echt trots op zijn.Hoop dat je snel opknapt van je bacterie, erg heftig zo vlak na je bevalling. Na de foto ben ik spontaan alles vergeten wat ik wou reageren....sorry allemaal oja, meid hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Owwwww mijn moedergevoelens groeien met de minuut.....wat een prachtig kindje!!!!! Wel balen Monique dat je zo ziek bent geweest! Meid, ik hoop op een mooie roze test!
Meid: balen dat je weer een negatieve test had. Monique: Wat heb je een mooie dochter!! Het is te hopen dat de bacterie nu heel snel weg is met de medicatie.
Jullie zijn lief meiden! Ik wil zaterdag nog een testje doen.. Heb nog steeds geen ongi gevoel.. Heb wel nog steeds witte afscheiding, (niet zo veel) en af en toe steken in me liezen..
@monique, wat een super mooi meisje! wat zal jij trots zijn! Wel vervelend van die bacterie, hopelijk gaat vanaf nu alles goed! @meid, blijft spannend bij jou! Ik duim voor roze test! @sallie, hoe ging je presentatie? @hielkje, leuke wagen, wij hebben een mini cooper, dus raken ook aan een compacte wagen Hier was de echo gelukkig weer goed! Het kindje was al goed gegroeid en had al armpjes/beentjes en lag er lekker mee te zwaaien, zo bijzonder om te zien. Wel 3 dagen terug gezet (zoals verwacht) dus uitreken datum wordt nu 6 november.
@ catherine, heerlijk dat de kleine goed gegroeid is. Raar hè dat het al gewoon een mensje is, maar nog zo klein. @ meid, balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Hoop dat het snel komt.