ja toch? Ik zou het anders niet weten hoor.. Vind zelf een pakket maken ook wel heel leuk met rompertjes, speentjes, sokjes etc. & dan misschien in een koffertje doen en daaraan een kaartje van; lieve opa en oma als ik geboren ben mag ik dan een keertje bij jullie logeren?? Moeilijk.. Moeilijk...
Dday: wel leuk die beer, maar ik zou persoonlijk toch gaan voor je 2e idee met het logeren. Een dagje vrij nemen is denk ik wel de makkelijkste optie als je het nog niet verteld hebt. Flora: Gefeliciteerd met jullie Bram
Is ook heel erg leuk. Ik vond het ook heel erg moeilijk. Mijn moeder heb een kaartje over de post gestuurd namens ukkepuck en mijn schoonouders hebben het knuffeltje gekregen wat we van de VK hebben gekregen met een kaartje.
Bedankt voor jullie meningen Ik denk dat ik voor de oom en tante wel dat schaapje doe. & dan voor mijn ouders & schoonouders dat babypakket in het koffertje. Moet nog wel eventjes met manlief over hebben! Maar die zal het allemaal wel prima vinden Ben zo benieuwd wat ze er van vinden en ook zo benieuwd naar hun gezicht als ze de kadootjes uit pakken Vond het toch wel een goede "smoes" Wij willen een paaslunch organiseren en zouden het erg leuk vinden als jullie ook komen.. Oh ja wat een leuk idee tuurlijk komen we Ze moesten eens weten.. Maar nu zit ik weer in dilemma om dan de kadootjes voor de lunch te geven of erna. Vanmiddag na de tussenschoolse opvang heb ik een uurtje pauze. Nu moet ik nog een kadootje kopen voor een jongen van 4,5 jaar & een 2-ling (2 meisjes) van 9 maandjes.. Ook weer zo moeilijk Goh wat heb ik het toch moeilijk met al die keuzes wat ik moet maken hahahahaha klaag klaag
Dday: hert is idd altijd erg moeilijk om cadeautjes voor de allerkleinste te kopen. Ik zou de cadeautjes na afloop geven. Is wel erg moeilijk voor jullie natuurlijk want je wilt het zooo graag vertellen.
@Esther,leuk dat je me hebt toegevoegd, bedankt dat je de foto's leuk vind, ben er zelf ook nog steeds erg blij mee
@Angela, kan ik me erg goed voorstellen. Mooie jurk had je ook aan op je trouwdag. Hoe is het leven verder?
Goede morgen dames, Hier ook weer wakker lag er optijd in en was ook zo vertrokken. Heerlijk gewoon. Vandaag is het super mooi weer. Wou ff de stad in maar niemand kan snik. Bel nog ff verder. En dan ga ik maar alleen
wat leuk dat jullie elkaar op hyves hebben..Ik wil jullie ook wel op hyves Hoe doen jullie dat? Wat een leuke beer en schaap zag ik voorbij komen..Orgineel zeg! Vanmiddag moet ik weer naar de verloskundige, ik ben benieuwd..heb erg last van harde buiken en ongi gevoel
@Lisa, je gaat naar Hyves. en klikt daar op nieuwe acount aanmaken en vul de gegevens in en je bent op Hyves. volgt eigenlijk een beetje vanzelf. Succes. Hoop dat de VK goed nieuws heeft.
@Leonie, ik zou wel met je mee willen, maar moet helaas werken. Denk dus helaas dat je echt alleen mag. Sorry
Nou hielkje mooi is dat. Alleen de stad in dan maar. Maar heb een leuke gelegenheid om de stad in te gaan. Mijn nichtje wil een badpakje voor haar verjaardag volgende week vrijdag. Pfff ze wordt al weer 1. Hoop dat ze alleen ook wat haar krijgt. Nou lisa kom maar op met je hyves. Voeg ik je wel toe(A)
@dday, ik vind het een erg leuk idee zo, met de beren en het koffertje. Spannend he, om het te vertellen. @sallie, lekker dat je presentatie goed beoordeeld is, dat scheelt weer. Foto maken van de echo lukt niet goed, ik zie alleen witte waas dan, grrrr. @twijfel, veel plezier in de stad. @joyce, echt waar? hier is het echt heerlijk weertje!
Ik heb ook hyves. Iedereen die wil mag mij toevoegen. Wel even je forumnaam van hier vermelden zodat ik wel weet met wie ik te doen heb. deedeebowtie.hyves.nl
Hielkje: Ja ik heb wel hyves..maar ik wist even niet hoe je elkaar moest toevoegen zonder de echte naam Maar ik zie het al hihi Dit is mijn hyves: Lisa Vd Bos Profiel - hyves.nl Net weer bij de verloskundige geweest, en de kleine doet het goed..Hij is nog steeds ingedaald..Wel is hij net iets onder het gemiddelde qua grote, maar dat maakt niet uit zei ze. Hij zal bij de geboorte rond de 6 pond zitten schatte de VK. de 20 ste hebben we de liggingsecho
Jeetje kom ik net terug denk heb vast super veel om bij te lezen, maar dat valt echt reuze mee. Heb deedee en lisa uitgenodigd op hyves(zie net dat lisa me al heeft geaccepteerd haha) Esther, alles is goed hier hoor, was vanochtend lekker druk aan de poets en aan het wassen. Met jou ook alles goed? en met de kwaaltjes? Vind dat ik nu wel ff genoeg heb gepoetst is niet me hobby (moet gebeuren helaas, wacht nog steeds tot iemand het komt doen voor me, dus als er iemand is over een poosje met nesteldrang,roep maar en je krijgt me sleutel)