GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @tweety haha, nou ik ben benieuwd of ik dat ook krijg, heb er echt een hekel aan, vandaar ook dat ik een werkster heb.

@lisa, iets kleiner dus, nou misschien komt hij er dan ook wel wat makkelijker uit, dat zou fijn zijn!

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @catharina, Ik mag ook niet klagen hoor manlief doet ook altijd erg veel in huis hoor, maar ja die grote dingen blijven toch altijd liggen.

@lisa, fijn dat alles goed is met de kleine man.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @lisa: Yuna was ook zo. Ze liep elke keer 2 weken achter op schema. En dat is helemaal niet erg. Ze was 3110 gram toen ze geboren werd. Is helemaal goed, niet druk om maken.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi meiden, als onze Bram geen geheim meer is zal
    ik jullie ook toevoegen op Hyves!! Kunnen we lekker krabbelen!

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whaha Joyce wij hebben een gemeenschappelijke kennis zie ik op je Hyves pagina!!

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    wat is het rustig hier meiden!

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Het is de hele dag al zo rustig hier.Valt gelijk op normaal is het hier een kippenhok en nu zijn alle kippen op stok volgens mij

8. is dat zo flora? wie dan ?? haha

zo net ff op de flevomanege geweest ff de springruiters aangemoedigd die voor allround meedoen en dus jawel dressuur moesten rijden haha
    was erg vermakelijk maar wel gezellig lekker biertje erbij
    kortom leuke avond..

essie ik mis je nu al weer word tijd voor mijn vrijheid hihi

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Hoe is het met jullie allemaal?

Dday: lekker dat je vrij hebt! Ook wel lekker als het allemaal goed is kan je meteen wat leusk kopen ;)! Beer is lief trouwens!! Ben zelf meer van de subtiele dingetjes, maar ziet er wel schattig uit!

Twijfel: aaah, zieljte;). Heb je nog vrienden gevonden om mee de stad in te gaan?

Lisa: klinkt een beetje als een begin?! Is nog wel erg vroeg, mijn vriendin had dat een week voor de geboorte...

Catharina: jammer dat de echo foto niet lukt! Maargoed, als jij maar weet dat hij goed was;)!

Flora: dat van anoniem blivjen heb ik ook een beetje ;). Moet nog steeds om de naam Bram lachen ;). Wij hebben vanverborgen gebreken onbewust Pixel overgenomen, vond het wel grappig en het blijft hangen.

Hier vandaag een druk dagje, niet heel veel te doen maar gewoon geen rustmomentje. Maar zit nu lakker in bed met mijn laptop. Heb vandaag heel veel last gehadvan steekjes achter mijn schaambo, ga er maar vanuit dat het oprekken van bmis, raar gevoel hoor en af en toe best fel!

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoi meiden!

Vanavond weer getennist. Fanatiek hè?
    Verder ben ik nog steeds erg moe en voel ik me niet helemaal top.

Morgen nog een halve dag werken en dan lekker weekend!

11. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Eej lieve meiden,

Hier weer een berichtje van mij..

Jammer genoeg zijn we ronde 10 ingegaan, balen maar ook daar komen we weer bovenop.. Wel al een afspraak over 2 maanden bij de gyn en ook de afspraak mocht ik daarvoor al zwanger zijn ik wel onder controle blijf bij de gyn, dit ivm met mijn chronische ziekte van lyme (hierdoor heb ik sneller kans op een mk of vroeggeboorte, en natuurlijk de endometriose..

Verder gaat alles redelijk met mij, druk met de revalidatie en daarnaast werk ik ook nog 8 uur, daarnaast komt ook nog mijn sociale leven.. Heb wel het idee dat ik hiermee iets bereik.. Het zwanger worden komt hiermee op een lager pitje maar dat is alleen maar beter voor mij.. Ik ben er nu niet zo veel mee bezig en laten de natuur de vrije loop gaan, met in me achterhoofd houdend dat ik steun heb van de gyn..
    Met mij en het vriendje gaat het buiten gewoon goed.. Had niet verwacht dat die zo open over alles kon praten en had verwacht dat hij het niet goed kon handelen.. Aangezien vriendje hiervoor een ja hoe zal ik het zeggen, een gesloten boek was wat betreft gevoelens.. Het is gewoon verbazingwekkend hoe hij mij weet op te vrolijken.. Dus op dat gebied geen klagen..

Ik lees alles mee, omdat ik het stiekem een beetje mis, maar weet gewoon soms niet hoe te reageren, sorry hiervoor..
    Hoop dat jullie het een beetje begrijpen, en ik zal snel weer een update plaatsen en met jullie mee kletsen..

Ik duim voor mooie plakbeebjes of een mooie dubbele streep!!

Groetjes Mendy

12. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meid.

Wat balen zeg. Had je deze ronde gewoon een langere cyclus. Maar blijft klote. Jammer dat je het zo druk hebt. En daarom minder kan kletsen. Inderdaad even afstand is dan ook wel fijn. Je hoort vaak dat mensen ff afstand nemen en dat het dan spontaan lukt:D. Je moet je gewoon zelf lekker in je vel voelen. Maar super fijn dat je mannetje een prater is geworden. Dat scheelt echt een hele hoop.

En sallie dat van het echt prive houden heb ik ook wel. Maar denkt dat iedereen dat wel heeft. En dus dat ook niet echt zo duidelijk verteld. Mischien wel dingen die alleen wij snapen:p. En de stad mocht ik alleen doen. Dat krijg je als je door de weeks vrij bent. Maar wel in alle rust kunnen winkelen. Ik een nieuwe tas. En mijn nichtje een nijntje badpak. Hoop dat ze het met veel plezier aan kan hebben.

Nou ik lig ook al in bed. Manlief ligt al te snurken. Maar wou toch nog ff reageren. Hihihi.

Iedereen trusten en tot morgen.

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen dames!

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen!!

Vandaag thuis studie dag.....eerst nog maar even lekker in bed. Ik ben moehuh..

Mendy, heel begrijpelijk hoor meid, ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat. Dikke knuffel en ik stuur je wat hcg!!!

Wow Wendy, jij tennist wat af! Sportief hoor!
    Ik merk nu al dat ik sneller buiten adem ben als ik mijn paarden rij, hmmm ik ben alleen wel van plan om nog lang niet te stoppen. Dan wordt ik een beetje te hyper denk ik ;)

15. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2795 Dday, 8 apr 2011
    Laatst bewerkt: 8 apr 2011
    Goedemorgen allemaal!!
    Ik heb net nog een test gedaan :D ; ik ben super zwanger ;)

16. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had trouwens afgelopen woensdag een hele lieve kaart gekregen van het meisje die ik al heel lang ken via het kattenforum. (zij heeft afgelopen september een kindje gekregen) In de kaart had ze echt een hele lieve tekst geschreven en er zaten witte sock ons in.. Echt super schattig.
    Voor de gene die niet weten wat sock ons zijn. Dat zijn dingen die je over de sokjes aan trekt zodat het kindje zijn/haar sokjes niet uit kan trekken ;)

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wow knaltest!!! Ik krijg ook weer zin om te testen.....straks ff naar de Kruidvat ;)

wat lief zeg dat cadeautje!!
    Zo heb ik mijn mk toen aan een collega/studiegenootje/vriendin verteld en zij gaf me toen een paar dagen later 2 houten hartjes om de hoop niet te verliezen. Ik was meteen daarna weer zwanger :)

18. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Flora ik test ook nog steeds om de paar dagen ;) Gewoon voor me eigen gemoedrust.. Tis misschien stom maar ben echt bang dat er wat mis gaat.

Wow wat mooi die 2 houten hartjes.. Zo zie je maar dat het misschien wel geholpen heeft :D

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Mendy: balen meid dat je alweer een ronde verder bent.
    Maar goed te lezen dat je vriend zo open is.

Flora: Leerse.

dday: super test!
    En wat een mooi gebaar van hjet meisje van het katten forum.

Vanmiddag en avond nog werken en dan heerlijk weekend houden, heb er zo'n zin in.

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Mendy: goed je weer eens te lezen!

dday: knaltest hoor!

Gfh: fanatiekeling! ;)

Flora: doe je je test plaatsen?

Ik mag niet testen van mezelf.. Haha. Vandaag lekker vrij. Ben net wakker. Vannacht wel twee keer een uur wakker, maar op je vrije dag is dat niet zo erg. Ziet er uit alsof het mooi weer is! ennuh straks even met oma naar de stad, die wil perse wat voor me kopen;). Ze zegt dat heb ik ook met je tantes gedaan ( ik vond het een beetje vroeg) zelfs als ik het met 4 weken al wist. Dus vooruit maar ;)

Deel Deze Pagina