GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames
    heeft iemand enige idee hoe lang het duurt voordat je de uitslag krijgt van een sperma onderzoek

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Meid wat k*t voor je. Ik ben ook altijd heel regelmatig, ik ben een paar cyclussen terug één keer een week overtijd geweest alleen wist ik toen zeker dat ik niet zwanger was dus de teleurstelling is dan ook niet zo groot.

3. karin nee geen idee waarom doen jullie eigenlijk zo snel al een onderzoek als ik zo nieuwsgierig mag zijn ...

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Pff joyce, wist ik het maar! Eerste maanden heel netjes 28 dagen, laatste maanden 32 en nu opeens bijna 40 dagen :s ik snap me lichaam niet meer!

Karin, ik heb geen idee meis!!

5. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    zijn vandaag terug gekomen van lekker weekje limburg..
    was heerlijk mooi weer genoten lekker niks doen..

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ Karin, een sperma onderzoek duurt ongeveer 7 werkdagen, bij de meeste artsen. Dus bel na 2 wkn je huisarts.

@ meid, balen van je ongi, maar ook jou beurt komt. En het is je zeker gegunt.

@ Joyce, k*t dat je je niet lekker voelt. Hoop dat je snel wat beter voelt.

@Lovekees, fijn dat je het zo ontzettend lekker hebt gehad. Was misschien wel de laatste keer met z'n 2e.

Liefs Esther

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, weer een hoop gekletst hier zeg!

ik zag ook rood voorbij komen, balen hoor!

hier heerlijk weekend! wel aan toe zeg, morgen heerlijk uitslapen. nog geen uitslag van uitstrijkje, was achterstand op het lab..... nog even afwachten dus. ondertussen lekker wachten tot mijn ei komt, begin al wat last te krijgen, zou mijn ei dan deze ronde vroeg zijn.... we zullen het wel zien.

8. meid de mijne was eerder altijd 28 dagen momenteel steeds 35 dagen dus ook hier langer geworden maar goed

lovekees lekker hoor lijkt mij ook wel lekker gewoon ff weg mja hebben al die beesten moet ook nog een oppas hebben voor 1 van onze hondjes in juni een weekend mja pension vind ikvoor hem niet wat..

9. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hielkje

Ohh je bent 12 weken zwanger!! Dat is echt al een mijlpaal, zou zo blij zijn als ik 12 weken ben.
    Hebben jullie het al tegen iedereen verteld?

@meisje1990

Hoii welkom hier. Wat leuk dat jij ook uit 1990 komt.. ik ook namelijk :D
    Jullie zijn al wel lang bezig om een kindje te krijgen, anderhalf jaar. Vervelend van je miskraam, maar
    nu weet je wel dat je in ieder geval zwanger kán worden. Succes met wachten en hoop dat het raak is voor je :D

Balen dat je negatief hebt getest, maar zou inderdaad nog heel goed te vroeg kunnen zijn. Ik testte wel 3 dgen voor NOD positief, maar dat komt niet zo vaak voor. Je kan beter wachten tot dag na je NOD.

@FLorabelle

Getsie wat vervelend zeg, die misselijkheid. Ik heb er ook flink last van alleen bijna nog niet hoeven spugen!
    Oehh spannend dinsdag je echo!

@meid1987

Heh wat balen dat je ongi bent geworden.. helemaal dat je ongi zo is uitgesteld, hopelijk is het eenmalig en heb je voglende cyclus weer gewoon normaal!

Wat leuk dat jullie elkaar toevoegen op hyves.. :) Vind ik ook wel leuk, maar ben alleen niet zo
    heel vaak hier. Schrijf nog met andere forums mee en is zoo moeilijk om dat allemaal bij te lezen en te reageren, sorry meiden! Mijn hyves is Laura Visscher Profiel - hyves.nl

Ik heb komende maandag mn eerste echo en ben echt al beetje zenuwachtig ;) hoop zo dat alles goed is!!

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Lekker hoor! Waar in Limburg zijn jullie geweest?

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @babywens2011: Ik heb je uitgenodigd op hyves!

12. ik ook babywens had ff gemist dat jij ook zwanger bent...word eentonig hier haha

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    haha het zwangerlijstje wordt steeds langer!!
    Nu de meiden van het NOD lijstje nog !! hopelijk wordt dit ons jaar meiden! met heel veel mooie beebs !! :)
    Pff.. van mij hoeft het niet zo lang meer te duren hoor! begin m'n geduld een beetje kwijt te raken.. whaha

14. ja me too de maanden dat we bezig zijn in die maanden had ik een kind kunnen hebben nja deze maand kunnen bevallen ahah

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Had een jaar geleden nooit gedacht dat het zo frusterend zou kunnen zijn! mja, we gaan door! haha.. ;)

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce en meid, hier iemand die jullie helemaal begrijpt
    meiden knuffel voor jullie

17. ja weinig keus he haha maar ja wie weet is het ons gegund zucht

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    er zit idd niks anders op nee, maar onze tijd komt zeker ook voor jou Joyce, niet opgeven

19. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    heey,

Hier weinig te melden. Zit alleen met 1 groot vraagteken. :( Wanneer nou echt beginnen met de ovu testjes. Als ik inderdaad maandag begin. Heb ik dan aan 15 testjes genoeg om hem te vinden. Ik hou dan als ik mijn langste cyclus aanhou 8 dagen over. Of is dit te veel van het goede?

Ik vindt ook dat het NOD lijstje korter moet. Wat typ ik korter....:$ Hij moet gewoon leeg.

Zag trouwens dat we alweer over de helft zijn van onze 5000 berichtjes. We zijn lekker aan de klets. Hahaha

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Klopt ik ben al 12 wkn, zit nu in de 13e zoals ze zeggen. We hebben het al een hoop mensen verteld, na de termijn echo.

Deel Deze Pagina